Hakutulokset

1. Ä

kesäkuinen

Paljon Onnea uudesta tulokkaasta!Itse synnytin suloisen tyttövauvan ti 14.6.05 klo.11.05 naistenklinikalla.Paino 3735 gr ja pituus 50 cm.Synnytys kesti kaikkiaan 3 h,ponnistusvaihe 15 min. :flower:
  2. Ä

milloin synnytys käynnistyy...

Jokaisella naisella synnytyksen käynnistyminen on yksilöllinen ja ainutlaatuinen.Itse odotin esikoistani ja synnytin nopeasti 3 h tyttövauvan.Mulla oli ennen varsinaisia supistuksia iltaisin ja öisin 5 pvänä peräkkäin epäsäännöllisiä supistuksia,en pystynyt lainkaan nukkumaan.Sitten ma-ti...
  3. Ä

Vastasyntyneen iho

Kiitos Mum-82 vastauksestasi! Tuli tässä mieleen,että olihan niitä mielialan vaihteluita odotusaikanakin, tunteet olivat vahvoja ja suuttumuksellakaan ei välillä ollut rajoja.Joka oli siis aivan uutta mulle.Nyt saatan itkeä ilosta,huolien takia ja välillä nauraakin hervottomasti.Ihan vain...
  4. Ä

Vastasyntyneen iho

Mulla on vähän yli vkon vanha tyttövauva.Nyt koko kroppaan on tullut punaisia läiskiä,joissa on keltainen piste.Ovatkohan tavallisia hormoniläiskiä?Lämpö oli normaali vähän aikaa sitten mitattuna.Miten te uudet äidit jakselleet,jotka ovat juuri synnyttäneet?Itselläni on välillä parempia ja...
  5. Ä

Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

Tyttö paino 3735 gr,pituus 50 cm rvko 39+5
  6. Ä

ystäviä Hyvinkäältä ja muualta

Tiina77 ja äiti78 olisi kiva vaihtaa sähköpostiosoitteita ja kirjoitella ja tutustua paremmin. Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen jopsu77@jippii.fi
  7. Ä

ystäviä Hyvinkäältä ja muualta

Aatu laitoin tossa sinulle yksityisviestiä. Oletko saanut perille?
  8. Ä

huomio!hyvinkääläiset ädit!

Olen kanssa Hyvinkäältä ja kaipailen ystäviä niin kirjoittelun kuin tapailun merkeissä. Perheeseemme kuuluu poika 03/03 ja tietysti isä vm80ja itse olen vm77. Joten saa kirjoitella osoitteseen jopsu77@jippii.fi

Yhteistyössä