Hakutulokset

1. 2

Testiviiva "väärässä paikassa"? Pregcheck!

käytänkin yleensä apteekin omaa, nyt vaan ei sattunut apteekki olemaan auki että ois sieltä testiä voinu käydä hakemassa. joten ei, ei ole pahemmin tullu käyteltyä näitä liuskoja, ja sen mitä on käyttäny niin ei oo koskaan näin käyny. :)
  2. 2

Vainoharhaisesta en tiedä, ihmettelimpä vaan kun ei ole koskaan ennen näin käynyt. :D
  3. 2

Pöh, ehkä oli väärä hälytys. :( Jomottaa siihen malliin että täti tulee. unnamed Tässä vielä kuitenki toinen kuva.
  4. 2

Siis nyt en ymmärrä kyllä yhtään, Pregchekin tikkuun ilmestyi kyllä vahva testiviiva (päiväpissa, kp 31/28-29) mutta mielestäni se on väärässä paikassa :O Onko tämä nyt sitten vaan joku virheellinen tikku vai luokitellaanko tämä plussaksi? Onko jollakin vastaavanlaisia kokemuksia? IMG0043...
  5. 2

Lapsen pesu saunassa

Minen yleensä peseydy itse samaan aikaan, vaan käytän lapsen saunassa (meillä punkka nostetaan saunaan) tai pelkässä kylvyssä, syötän iltapalat ja laitan nukkumaan jonka jälkeen sitten itse kipittelen ottamaan kunnon löylyt ja peseydyn. Tai sitten käyn vuan ihanan kuumassa suihkussa ihan...
  6. 2

Haamulainen(ko?)

Edelleenkin huhuilen tuon PregCheck testin perään, tosin se ja sama toisaalta kun passitin ukon kipittämään huomenna Apteekkiin - tai oikeastaan olikin sinne muutenkin menossa mutta muistutin notta ottaisi varuiksi sieltä vielä puikko paketin matkaansa. :D
  7. 2

Haamulainen(ko?)

Ehkäpä mun täytyy oikeasti malttaa siis joulun yli odotella ja tehdä vielä testi. Mietin vain, että eikös tuo PregCheck:in puikko oo juur samanlainen kuin Apteekin? Onko siitä kokemuksia, kannattaneeko siihen sijoittaa rahojaan vai suosiolla Apteekin oma testi?
  8. 2

Haamulainen(ko?)

Täytynee tarkistaa, mutta jostain syystä mua alkoi nyt vahvasti epäilyttää. :(
  9. 2

Haamulainen(ko?)

En malttanut tänään aamulla olla puikottamatta, ja kyllä testi ihan puhdasta negaa näytti. :( Huoh. Nyt sitten mietin ja piinaan itseäni että mistä muusta tämä julmetun alaselkä särky ja alamahan kipristelyt johtuu...
  10. 2

Haamulainen(ko?)

Voi vitsis, teillä kaikilla on kyllä käyny älyttömän hyvä mäihä! :) Itseä vaan jännää niin hirmusti kun esikosta ei ollut epäilystäkään puikotinko plussaa vai en. :D Ja nyt minä täällä kuuppaan, uni ei vaan enään tullu ku esikko päätti että tänä yönä meillä ei nukutakaan putkeen 13tuntia...
  11. 2

Haamulainen(ko?)

Toivoa siis on! :) Ja muistelisin että esikoinen paljasti olemassaolonsa juurikin tällä, että alaselkä huusi hoosiannaa useampana päivänä ja eteenkin jos autossa oli istuttu vähän enämpi.
  12. 2

Haamulainen(ko?)

Erittäin haaleahan se joo vielä on, mutta toivon mukaan tummenee eikä poistu kokonaan! :) Selkää on särkeny ihan jumalattomasti ja vatsaa kipristelly jo monena päivänä! Toivottavasti ei vaan se täti nyt tulis kyläilemään. : / Vaikka ei kyllä suunniteltu juttu olekaan, mutta erittäinkin...
  13. 2

Haamulainen(ko?)

Jes, ei siis olla ainoita jotka siinä mahdollisesti jotain näkee! :) Alkaa kyllä toden teolla jännäämään, mutta ehkäpä maltan joulun yli tosiaan odotella ja tikuttaa vielä sen yhden puikon kaapista kuleksimasta. :)
  14. 2

Haamulainen(ko?)

Joo, kaapissa ootteleekin vielä yksi puikko. :) Joulun kun malttais ihan rauhassa olla ja ootella.
  15. 2

Haamulainen(ko?)

Ehkä sitten vaan kuvitellaan, tuntuu kyllä hassulta että molemmat siinä jotain näkee kun tihrustaa. :/
  16. 2

Haamulainen(ko?)

Nyt tartteis jelppiä! Näättekö te muut kuvassa haamulaista, vai kuvitellaanko me vaan ukon kanssa? :o Kuvat on kyllä aika epäselviä, mutta jospa niistä jotain irtoais muillekin.

Yhteistyössä