Hakutulokset

  1. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Heippa taas, aika menee hirveän nopeasti! :wave: Karviaismarja luin just tänään tosta potilashotellista, voi että kun olisikin mahdollisuus päästä sellaiseen! Kuulostaa ihanalta! Sairaalakassin värkkäilin nopeasti itselleni. Sieltä löytyy ainakin omat pesuaineet ym. hygieniakamat, kahdet...
  2. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Onnea vilmuski uudesta kodista! Täälläkin kovasti yritetään saada asunto kaupaksi, haluan jo laittamaan uutta kotia!!! (Tosin sekin vielä hakusessa) :D Minä lopetin työharjoittelun kun siellä minne piti mennä jatkamaan, jylläsi joku vatsatautiepidemia. Nyt menin vielä kolmeksi viikoksi töihin...
  3. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Merlina, tosi kiva kuulla! :wave: Meillä onkin tosi samankaltaiset elämäntilanteet :D Täällä oli viime neuvola marraskuun lopulla, joten olipa kiva käydä tänään tsekkaamassa että kaikki oli hyvin! Olen yrittänyt elää tosi terveellisesti, mutta kummasti vaan painoa lähtöpainoon verrattuna oli...
  4. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Tammikuussa 2014~

    Kultapupu soittelisin suoraan neuvolaan tai synnärille jos supistukset vaivaa, osaavat varmasti neuvoa parhaiten jo puhelimessa. Vältyt turhilta reissuiltakin :) Täällä vaihdetaan tunnin päästä viikolle 26 :heart: Aika menee ihan älyttömän nopeasti! Maanantaina alkaa 10vk työharjoittelu ja...
  5. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Eireann kirjoitin tosiaan ekasta Odottamaton odotus-blogia ja sen jälkeen vielä Nepparin kuvakirjaa jonkun vuoden :) Enää en kirjoittele missään, instagramissa pystyy vähän seurailemaan Neppari12, jos tarinan jatko kiinnostaa! Meille tosiaan lupailtiin jatkoa ukkovallalle, pikkuveljeä...
  6. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Täällä alkoi taas hirveä väsymys ja ällötys pari päivää sitten :( Tosin stressaa tenttiviikko, uhmaileva pikkunen, remontti yms yms. joten ehkä oon vaan kaiken kaikkiaan liian puhki! Kaksi viikkoa sinnittely ja tää lauma suuntaa Floridan aurinkoon :cool: Minä pääsen huomenna utelemaan...
  7. Neppari13

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Täältä hypättäisiin mukaan odotuksiin! laskettu 20.4., 22v, toinen lapsi tulossa, Porvoon sairaalassa synnytellään :) Viikkoja nyt 19+3, ensiviikon torstaina päästään utelemaan sukupuolta! Ensimmäisestä oli satavarma poikaolo, mutta nyt en osaa sanoa yhtään! Tosin kaikki pahat olot puuttuu ja...

Yhteistyössä