Hakutulokset

  1. A

    Emätintulehdus ja flagyl emätinpuikot,rv10?!

    Mulla todettiin emätintulehdus rv8 ja sain samat lääkkeet siihen. Itse myös pelkäsin ja soittelin saako niitä ottaa kun ohjeessa luki muuta. Vastauksena sanoivat että huoletta voi käyttää, hoitamattomana emätintulehdus voi levitä kohtuun ja siksi kuulemma suositeltiin syömään vaikka ohjeissa...
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nelHM mulla on myös verisuonet pinnassa rinnoissa, onko sulla vastaavaa? Rinnat ovat myös arat jos lapsi imee, ei kuitenkaan yhtä arat kuin viime raskauden alussa, mutta tosiaan tuo että tissit on melkeenpä kivikovat kokoajan vaikka lapsi on imenyt juuri.
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nelHM mullakin on ollut nyt 3 päivää tissit aivan kuin synnytyksen jälkeen kun maito nousi! Imetän vuoden ikäistä, syö tissiä aamuisin ja iltaisin, öisin pari kertaa.
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nyt on kiertopäivä 34/32-34 ja tosiaan menkat alkoi mutta kesti vaan päivän verran. Onkohan vaan jotain hormoonihäiriötä kun imetän vielä, tosin lapsi ei ole huolinut rintaa tänään.
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Anteeksi kamala kuvien määrä. Vielä yksi kuva, jos siinä näkyisi vähän paremmin. IMG 20131129 061500 - Aijaa.com
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Menkat alkoivat, mutta kestivät vain 1 päivän ja sen jälkeen ollut vain pientä tiputteluvuotoa. Yleensä menkat kestää 5-6 päivää ja ovat aika runsaat. Nyt tein tänään päiväpissasta tälläisen. IMG 20131129 061538 - Aijaa.com
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Nyt menossa kp 30/32-34. Osittain imetän vuoden ikäistä esikoistani ja menkat ovat alkaneet puoli vuotta sitten ja siitä asti kierto on ollut tasainen. Tässä vielä pari kuvaa testistä. IMG 20131125 092854 - Aijaa.com IMG 20131125 092658 - Aijaa.com
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näkyykö tässä yhtään mitään? 20131125 142013 - Aijaa.com IMG 20131125 034823 - Aijaa.com

Yhteistyössä