Hakutulokset

  1. Marabela

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kiitos vastauksesta, vähän itsekin koko ajan kallistun toho kp 17. Noh saa nähdä ensi kuus tuloksen :)
  2. Marabela

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Hei ja kiitos ihanasta ketjusta :D Tarttesin teiltä naiset mielipidettä.. Mul on todettu PCO ja sen takia pikkase hankala seurata kakki näköiset oireet.. Kuukautiset on olleet todella epäsäänölliset aina paitsi tero kuuril Edellinen kierto oli vain 18 päivää ja nyt keskipituus on n. 34...
  3. Marabela

    Terolut mimmit

    Auttakaa hyvät naiset! 3kk olen terot syönyt ja 2 kk toimis moitittomasti, viimeisen pilleren jälkeen 3 pv ja menkat. Toka kiero oli 27 ja luomu kierrosta tietoa ei ole. No nyt ongelmani =) Vuoto on alkanut kp 28. Ensimmäisen päivän vuoto on ollut kohtalainen, toka päivää oli niin ett...
  4. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Ooii ONNEA <3 :D
  5. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Hei vaa hei :D Kertokaa hyvät naiset mitä tämä on? Mittailen aamulämpöä ja kp 14 lämpö laski, Kolme päivää se jälkein tunsin mekamaista tunnetta n. puoleisen tunnin ja tänää kp 19 aamulämpö TAAS laski reippasti! Iltalämpö on kyl yli 37.. Syön teroluut ja tämä on jo kolmas kk ja tässä...
  6. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Ompas täällä hiljasta.. Mitäs teil siellä kuuluu? Mulla alkoi tänään kp1/27-28? Tiesin mutta silti :( Vähän ärsytti kaverin kommenti (vaikka hyvä hän tarkoitti) "parempi onnea ensi kk" heh juu sillä ei ollut ongelmaa saada mukulat ja ei se tieä mitä mä käyn mun pikku pään sisällä...
  7. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Onnea plussaneille <3 Täällä odotetaan h hetkeä ja epäilyttä ett viivat tulee :( kyl on nyt selainen olo ett punaista päin olla menossa.. Menkamaiset kivut ja jo 3 päivää pääsärkyä (migreeni). Hajuaisti on kyl ihme herkkä. Päivisiin paleilutta ja iltaisin kuuma. Mutta lämpö laski eli kyl...
  8. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Voi voi, kyl toi on rankka :( ehtisin jo iloitsia sun puolesta plussatuulia :( Muille onnea plussasta ? Mitäs itselläni, huomenna on vimppa terolut pilleri ja sit odottelemaan. Ihme ajoissa on tullut menka tuntemukset ja rinnat aina välillä antaa itsestään tietoa, vähän niinkun nousis...
  9. Marabela

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Hei vaa :D eilen koko iltaa meni siihen kuin luin teidän juttuja, välillä surutti, jännitti ja hymyilytti puolestanne. Todella kiva ryhmä;) No itsestään, kertoa haetaan nyt lääkkeil (terolut). 30.9 on poistettu kupparikierukka. Nyt on meneilään 21 kp. Lapsia on 2 -05 ja -08 (pojat)...
  10. Marabela

    pco ja metformin (diformin retard)

    Mä söin yhden kuun jotai diabeettis lääkket ja nyt poika kohtaa 8 v. :D
  11. Marabela

    Terolut mimmit

    Terve =) nyt minäkin olen terolut mimmi.. Vähän itsestään, meillä on 2 poikaa 8 ja 5 v. Nyt haaveilemme uudesta vauvasta ja mulla on joku ihme periaate eli ennen 35 sen pitäis olla jo sylissä :D ensimmäisen mukulan saati aikaiseksi jolloin kuurilla ja toka on luomu. Oli kuparikirukka sen...

Yhteistyössä