Hakutulokset

  1. Monski

    Tammikuiset 2020

    Varovaisesti mukaan. Plussasin torstaina, oletettavasti LA olisi jossakin 16.1 kieppeillä. Hieman varautuneena tähän raskauteen,sillä 10/18 kkm viikoilla 9, senjälkeen ei alkaneita raskauksia. Sitäennen 7/18 km, 4/16 km ja 10/15 kkm viikoilla 13+. Ennestään 6/14 poika❤️
  2. Monski

    Huhtikuiset 2019

    Varovaisesti liityn porukkaan mukaan. Esikoinen täytti juuri neljä. Taustalla keskeytynyt keskenmeno sekä ero. Hieman epäuskoinen olo ja tietysti keskenmemon mahdollisuus saa olemaan lievästi kyyninen Jutustelen mielummin suljetulla palstalla facessa lisää 9.4 / Monski /30/toinen/Tays
  3. Monski

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Täälä huikkaa kanssa yksi uusi! Plussan tein eilen ja vasta ekoja viikkoja mennään. Jos oviksesta mitään tietoa niin menee huhtikuun lopulle. Esikkoni siis syntynyt 6/2014 ja kuukautiset palaili kuvioihin vasta maaliskuussa ja kierto ollut 54pv. Nyt ilmeisesti alkoi normalisoitua ja heti...
  4. Monski

    Tamperlaisia odottajia?

    Painonnousu on tosi yksilöllistä! Ei piä liiaksi tuijottaa vaakaa,tai ottaa liian tosissaan neuvolan sanomisia. Jos syö monipuolisesti,säännöllisesti ja terveellisesti niin vauva kyllä kasvaa. Mun painonnousu on vaihdellu 90-475g/vko. Itse olen syönyt raskaudenaikana...
  5. Monski

    Tamperlaisia odottajia?

    Täälä mennään 31+0 ja mammaloma alkoi varhennettuna tänään. 6 viikkoa niin papunen on täysiaikainen. Hui!
  6. Monski

    Tamperlaisia odottajia?

    Olkeehan rauhassa,nauttikaa elämästä,yrittäkää olla ressaamatta,syökää terveellisesti ja liikkukaa niinpaljon,kuin jaksatte :) Se papu kasvaa sielä masussa omaa vauhtiaan,kunhan saa hyviä rakennusaineita ja mami voi hyvin! Itsellä hujahti ensimmäinen kolmannes silmänräpäyksessä, meni...
  7. Monski

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Selkäkipuisille vinkki. Viimeviikolla päädyin jäsenkorjaajan pakeille kipeytyneen issiaksen vuoksi. Lopulta päädyttiin hoitamaan ensin akupunktiolla ja tämänjälkeen jäsenkorjauksella. Olo oli rauhallinen,sillä hoitajalla oli myös ennestään hoitoalan/kätilön koulutus. Pääasiassa istualtaan ja...
  8. Monski

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Sanna-M Mä käytän visibliniä jokapäivä aamupuuron joukossa ja sen lisäksi mutustelen luumuja kourallisen. Suosittelen =) Olen rautakuurilla vieläpä ja silti saapi käyä jokapäivä asioilla!
  9. Monski

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Olen jättänyt kokonaan vehnän. Joka-aamu syön kaurapuuroa ja kyytipojaksi vielä visiblin rakeita ja marjoja. Olen karsinut kahvin myös kupilliseen per päivä. En käytä perunaa,pastaa,tai riisiä. Syön ruokani aina salaatin,tai kasvisten kanssa,koska muuten olo on,kuin pullataikinalla...
  10. Monski

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Mulla turvotukseen on auttanut tiettyjen ruoka-aineiden jättäminen tyystin pois :) Juon lisäksi jokapäivä vettä vähintään 2.5l ja liikun koirien ulkoiluttamisen muodossa päivittäin. Lisäksi tulee juostua ja käytyä salilla vaihtelevasti 2-4x viikossa. Mutta tuo liikunta,vaikkakin ihan...
  11. Monski

    Tamperlaisia odottajia?

    Ehkä minäkin nyt jo uskaltaudun tänne! 9+6 menossa. Esikoista odotellaan. Asustellaan avopuolison kanssa Tampereen keskustassa.
  12. Monski

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    19.6/ Monski/ 25/ 1./ TAYS Meille tulossa esikoinen siis. Alku "järkytyksestä" selviytymisen jälkeen huikea uutinen,sillä olemme olleet siinä uskossa,ettemme pysty lapsia saamaan. Ensimmäinen neuvola takana ja ultraan joulukuun alussa. Jännää!

Yhteistyössä