Hakutulokset

  1. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Minut voi poistaa listalta. Toissapäivänä rv 22+2 todettiin rakenneultrassa 10mm turvotus koko vauvan kehossa. Tänään turvotus jo 1,4cm uusissa tutkimuksissa. Vauvaa ei voida pelastaa. Kuukausi sitten ultrassa kaikki oli hyvin. Ei tätä voi ymmärtää. Voikaa hyvin ja olkaa ikionnellisia...
  2. M

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Heippa, Meille selvisi eilen rakenneultrassa rv 22+2, että vauva on kauttaaltaan turvoksissa. Turvotusta jokapuolella 10mm. Lisäksi vauvan mitat vastasivat viikkoa 20. Menen huomenna tutkimuksiin ja olen täysin paniikissa. Tuollaisella turvotuksella ei taida olla mitään tehtävissä...
  3. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Huomenta kaikille! En ole alun jälkeen kirjoitellut, mutta käynyt kyllä lukemassa. Täytyy vähän tsempata. :) Ja minä en myöskään halua facebookissa kirjoitella, vaan mielummin täällä. Ihanaa kun niin moni on jo käynyt rakenneultrassa ja saanut hyviä uutisia! Minulla em. ultra on vasta...
  4. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    Heippa! Vieläkö tänne mahtuu sekaan? :) Olen 27-vuotias, 5-vuotiaan tytön äiti. Keskenmenoja ollut tyttären syntymän jälkeen 5kpl. Viimeisin km oli tammikuussa 2013 rv 17+3. Mitään syytä keskenmenoille ei ole löydetty. Nyt kokeillaan lääkityksenä Klexanea, eli pistän joka päivä vatsaan...
  5. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Minä kuuntelin ensimmäisen kerran dopplerilla tasan rv 11 ja kuului hyvin selvästi. Mulla ainakin kuuluu vauvan syke ihan todella alhaalta, melkein tuosta häpykummun päältä. Ja erottaa kyllä omasta, kun on niin paljon nopeampi. :) Unohdin nämä laittaa edelliseen viestiin: Mangona / 27 / 2...
  6. M

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Heips! Vieläkö mahtuu mukaan? Täällä 5-vuotiaan tytön äiti, nyt raskaana rv 11+4. Minulla takana tyttären syntymän jälkeen 5 perättäistä keskenmenoa. Viimeisin oli tammikuussa 2013 rv 17+3. Mitään syytä keskenmenoihin ei ole löytynyt, mutta tässä raskaudessa kokeillaan Klexanea eli...

Yhteistyössä