Hakutulokset

1. M

vesirokko ja raskaus

Jos vesirokkoa sairastamaton äiti joutuu vesirokkokontaktiin lähetetään hänet heti seuraavana arkiaamuna päivystyksenä synnytysvastaanotolle kiireellistä vesirokkovasta-aine määritystä varten tai vesirokkovasta-aine- määritys otetaan terveyskeskuksessa kiireellisenä. Vasta-aine negatiivisille...
  2. M

Aamupalasi?

Kahvi ja patukka. Tai kahvi ja korppua, tai pulla. Tai kahvi ja voileipä.
  3. M

lehmän maito

Meilläkään ei maito maistu, joskus pillillä saa vähän menemään. Meillä juodaankin pääasiassa piimää. Tissimaitoa saa myös edelleen. Ikää 1v 6kk-
  4. M

Päiväunien poisjääminen

Eikös ne päiväunet yleensä jää pois siinä kolmen vuoden paikkoilla? Niin olen ymmärtäny. Meillä puolitoistavuotias herää aamulla 9.30-10.30 ja nukahtaa päiväunille vasta kolmen, joskus puoli neljänkin aikaan ja nukkuu päikkäreitä 2-3 tuntia. Uni tulee silmään illalla vasta sitten reippaasti...
  5. M

Synnytyksen jälkeen

\ Aivan samoja ajatuksia risteili omassakin päässä. Raskausmyrkytysepäilyn vuoksi jouduin olemaan loppuajasta yhden yön osastolla, mutta itku meinasi tulla kun lääkäri sanoi että tänne jäät kyllä yöksi. Sen jälkeen ajattelin että mitenkähän minä voin olla jopa viikon osastolla (suunniteltu...
  6. M

kierukan poisto raskaudessa?

Tulin myös raskaaksi kuparikierukan aikana. Kierukka poistettiin onnistuneesti. Yli 4 kiloinen napero syntyi ja nyt olen onnellinen. Myöhemmin laitatin hormonikierukan,joka ei sopinut alkuunkaan. Lääkäri kertoi,ettei kierukkaa edes suositella,jos siitä on aikaisemmin tullut raskaaksi.
  7. M

Keventäjät...

joo ja mulle tuli melkein 2 kg viikossa painoa lisää...

Yhteistyössä