Hakutulokset

1. S

~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Ambrosialle tulin kommentoimaan: mulle tehty 2 kertaa lääkkeellinen tyhjennys keskeytyneen keskenmenon jälkeen, toinen viikolla 9+, toinen 10+ ja kierto meni ihan sekaisin. Varsinkin luteaalivaihe jäi olemattomaksi. Meni kuukausia kunnes kierto palautui normiin. Marraskuussa todettiin tuulimuna...
  2. S

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Pakko kommentoida tota digitesti-asiaa! Mä plussasin kuopuksesta aika tasan 4 vuotta sitten ja viikkonäytöllinen oli aika tuore juttu silloin. Samat viikot 1-2, 2-3, 3+ se silloinkin antoi niinku nykypäivänäkin :)
  3. S

Mut saa myös laittaa PLUSSANNEISIIN! tänään viiva oli selvästi vahvempi :heart: Plussaonnea kaikille!!!
  4. S

Moikka! MiNalo jos vielä täällä käyt niin tuhannesti onnea :heart: sunflower suuret pahoittelut :hug: mullakin useita keskenmenoja takana eikä sitä vaan tahdo käsittää MIKSI? Voimia! Oma napa: oon yrittäny pysytellä täältä pois ku on ollut pieniä oireita raskauden suuntaan joten olen...
  5. S

Iltaa! MiNalon viivaa piti tulla kommentoimaan että hyvältä näyttää! Mä niin toivon, että sä jo pääsisit plussanneden puolelle. Peukut pystyssä! Mul on aina raskauksis tullu haaleita viivoi, niissäkin joista vauva syntynyt :) Oon kaikist tehny testin aina päivänä ku menkkojen pitäis alkaa ni...
  6. S

MiNalo: mulla on ollu ovis muutaman kerran kp7-9... Mun kaverillakin just oli ja tuli siitä onnellisesti raskaaksi :) ei tätä naisen kehoa aina ymmärrä... Sulle mä toivoisin sitä plussaa erityisesti. Niin kauan tätä ketjua seuranneena oon myös sinun tuskaa seurannut :hug: ei ole reilua...
  7. S

Kiitos tervetulotoivotuksista sekä listalle mukaan pääsystä :flower: Täällä vuoto ollut todella runsasta, onneksi! Ei tarvi miettiä tuleeko kaikki itsestään pois. Tänään sain myös kutsun naistenpolille ensi maanantaiksi. Onko jollain kokemusta toistuvien keskenmenojen tutkimuksista...
  8. S

Moikka! mä oon seurannut tätä ketjua jo vuosia, mutta nyt uskaltauduin kirjoittaa kaivatessani vertaistukea. ekan keskenmenon koin vuonna 2009, jolloin ekaa kertaa aloin kaksplussan keskusteluja seuraamaan. Mulla on raskauksia takana 6, joista on syntynyt 2 lasta. Aloitimme kolmannen...

Yhteistyössä