Hakutulokset

  1. K

    kukaan käynyt muumimaailmassa

    niin että on ottaneet sen paketin mihin kuuluu se hotska majoitus? oliko kannattava reissu? minkämoinen hotelii on?
  2. K

    ruokakaupat

    missäs ruokakaupassa on parhaimmat alet tänään, siis tarkoittanen nyt prisma, cittari jne... :laugh: lapsilisäpäivä!
  3. K

    missä lapsen isä on? ei tosikoille

    Tässäpä hauska laskutehtävä: Äiti on 21 vuotta lastaan vanhempi. 6 vuoden päästä äiti on 5 kertaa niin vanha kun lapsi. Kysymys: missä lapsen isä on? ( vastaus lopussa ) Mutta laske ensin itse! > >> >>> >>>> >>>>> >>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>...
  4. K

    lal lal laa

    mistähän sais suoraan ladattua lasten lauluja, ei siis dc++ ja muut vaan "suora"lataus?
  5. K

    voi tätä naapuri rakkautta

    alkaa hieman kypdyttämään nämä jotkut naapurimme... en käsitä miksi JUURI meidan pojalle valitetaan joka asiasta... ( okei, poika pian 5vuotta on sen 5min yksin etupihalla (autaan rivarissa) että puen pienimmät sillävälin, ulko ovi on auki aina silloin... niin eiköhän joku naapuri huutele jo...
  6. K

    häät. asuste pulma

    Oliskohan ihan kamalan kauheaa laittaa itselleen sama hame häihin päälle. mikä oli par vuotta takaperin myös häissä (samaa porukkaa osa siellä) mekon päälle laitan eri jakun ja kengät.... vai täytyykö tyytyä tuohon jakkupukuun, joka ei niin juhlava.... :headwall:
  7. K

    adhd lapsien vanhemmat

    olisi mukavaa jutella muiden adhd-lasten vanhenpien kanssa. kaikesta liittyen oireyhtymään... ja arjen sujumiseen jne.. Meilaile minulle osoitteeseen tswr@jippii.fi itselläni on 4.5vuotias poika jolla diag. ADHD-oireyhtymä. kirjoittaminen helpottaa edes vähän oloa, ja tietoisuus että meitä...
  8. K

    viherpeukut huomio:

    kertokees mulle joku/jotain kasveja,pensaita kukkia... mitkä myydään jo valmiina isona. siis tarkoituksena olisi saada takapihalle näkösuojaa. ei siis mitään pienii pensaita mitkä kasvaa sit 10v päästä vaan valmiiksi isoja tsydeemejä ja mielellään edullisia... kiittää hän :flower:
  9. K

    viherpeukut huomio:

    kertokees mulle joku/jotain kasveja,pensaita kukkia... mitkä myydään jo valmiina isona. siis tarkoituksena olisi saada takapihalle näkösuojaa. ei siis mitään pienii pensaita mitkä kasvaa sit 10v päästä vaan valmiiksi isoja tsydeemejä ja mielellään edullisia... kiittää hän :flower:
  10. K

    onko teil aamulla joku tietty rutiini...

    musta tuntuu et väkisinkin menee joka aamu samanlailla 5-6aikaan lapset herää haetaan päivävaatteet kaapista puetaan pedataan pedit saatetaan iskä ja isoin matkaan 2vuotias haluu kattoo lastenohjelmaa minä sillä välin AINA pyyhin pöydät laitan tiskit syödään aamupala pyykkikone päälle imurointi...
  11. K

    myykö

    mikään huonekaluliike sohvaan päällisiä, sellasta nauhamallista..2 istuttavaa..ei viittis tilailla
  12. K

    vieläköhän voi päiväkoteihin hakee

    onks niis jotain haku aikoja... kun ois tuolle ehottanut kerhoa, mutta se ei vaan sovi meitin aikatauluun. on se tyhmää että kerho alkaisi klo:12 (meillä nukutaaan päiväunet silloin ja nukahtaa vaika lattialle jos ei olla ihan 12 nukkumassa... toiseen kerhoon ei kuljetuksen takia voida viedä...
  13. K

    sukunimen vaihdos

    jos vaihettaas lapsille sukunimi isän mukaan /mentäis naimisiin niin mites menis sitten se, kun 1 lapsi ei ole tämän miehen kanssa, niin saako hänelle vaihtaa sukunimeä (pitääkö olla biologisen isän suostumus vai saako ollenkaan?) kaikki lapset ovat minun sukunimellä nyt!
  14. K

    häälahjana...

    pariskunta toivoi vain rahaa... mikä olisi sopiva summa satsata..ei mitään huimia summia ole varaa laittaa kun häihin menon pensatkin tulee maksamaan aikas paljon.... mitä ois minimi mitä kehtas laittaa? kukkakimpun/hääalbumin ostan lisäksi!
  15. K

    pieni rinsessa syntyi

    23 päivä tammikuuta kuukautta ennen LA pieni tyttö 2200 ja 44 cm :heart:

Yhteistyössä