Hakutulokset

  1. AivanSama

    Sanna mokasi: "Etlan tutkimus paljastaa, että suurin osa yritystuista menee muualle kuin vihreää siirtymää edistäviin toimintoihin."

    Varmasti jokainen ajatteluun kykeneväinen ymmärsi, ettei nämä rahat todellakaan mene vihreään siirtymään...
  2. AivanSama

    Moniko vielä uskoo siihen että työelämä palkitsee ahkeran?

    Vähän sille se vaikuttaa.
  3. AivanSama

    Moniko vielä uskoo siihen että työelämä palkitsee ahkeran?

    En usko, että kirjauksen "painavasta asiallisesta syystä" muuttuminen muotoon "asiallisesta syystä" juuri helpottaa irtisanomista.
  4. AivanSama

    "Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

    Minusta näyttää sille, että ihmiset syövät entistä enemmän makeisia ja ne ovat myös lasten käsissä. Mikäli näiden kulutus vähenisi, saataisiin varmasti myös säästöjä terveydenhuollon puolelta.
  5. AivanSama

    "Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

    Niin, edelleen, minusta turkistarhauksen tukien maksamista tulisi miettiä. Myös siten, ettei se ole enää ruokaviraston piirissä. Lakipykäliä voitaisiin myös muuttaa turkistarhauksen osalta, esim. mikäli tarhoissa ei ole asianmukaisia lintusuojauksia, korvauksia ei makseta. Samoin voidaan...
  6. AivanSama

    "Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

    Turkistarhat saavat maataloustukia vuosittain kai jotain puolen miljoonan luokkaa. Minustakin sen jakamista voisi miettiä. Sensijaan jos viittaat äskettäin maksettuihin korvauksiin, kun ruokavirasto määräsi eläimet lopetettavaksi lintuinfluenssan vuoksi on asia eri. Siinä noudatettiin Suomen...
  7. AivanSama

    "Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

    Samat yritykset maksaa veroja, luo useita työpaikkoja ja useimmiten nämä palvelevat jotain ydintarpeita, kuten telakat, satamat, kuljetus, energia, ravinto ym. Ikävä tosiasia on se, että kukaan meistä ei kärsi kylmästä ja nälästä vaikka kultuuritarjonta olisi niukempaa. Minusta valtion tulisi...
  8. AivanSama

    "Kehysriihestä uusia tummia pilviä kulttuurin ylle: ministeriön leikkaukset aikaistuvat ja paisuvat"

    Aina kannattaa äänestää jaloillaan. Käy usein niissä kulttuuritapahtumissa, jotka sinua miellyttävät. Näin takaat sen, että kulttuurimuoto on kannattava. En oikein näe järkeä siinä, että jotakin kultuurimuotoa seuraa marginaaliväestö ja sitä pitäisi ylläpitää valtion varoin. Eihän siinä ole...
  9. AivanSama

    Onko nainen mitoilla 165/84.5 mielestäsi lihava?

    Itseasiassa ei ole. Vatsa- rasva tuo mukanaan terveysonglemia. Takapuoleen ja reisiin sijoittunut rasva ei sensijaan ole terveyshaitta. Rintojen kokoon vaikuttaa rasvakertymä ja rintakudoksen määrä. Rintojen rasva tai rintakudos ei myöskään ole terveyshaitta, mutta ne saattavat vaikeuttaa esim...
  10. AivanSama

    Onko nainen mitoilla 165/84.5 mielestäsi lihava?

    Ensinnäkin sanoisin, että BMI ei ole millään tasolla hyödyllinen mittari. Pelkästään kehotyyppi vaikuttaa painoon todella merkittävästi. Ja tämän myötä myös lihasmassan määrä. Ainut merkityksellinen mittari on se, miten paljon on rasvaa kehossa ja minne se on sijoittunut. Lihasmassassasta ei...
  11. AivanSama

    Ne jotka ennustivat ja toivoivat Orpon hallituksen hajoavan sisäisiin riitoihin joutuivat pettymään

    Kokoomus on hallituksessa se, joka pääosin määrää suurimpana puolueena. Perussuomalaiset saa joitakin myönnytyksiä. Merkittäviä ovat humanitäärisen maahanmuuton vähennys, kansalaisuuden saamisten hankaloituminen, itärajan sulkeminen, ansiosidonnaisen porrastus ym. Ei tässä hallituksessa ole...
  12. AivanSama

    Onko nainen mitoilla 165/84.5 mielestäsi lihava?

    Sehän riippuu ihan siitä, miten paljon painosta on lihasta ja minne ja miten paino on kerääntynyt.
  13. AivanSama

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Ihmeen paljon sinulla on aikaa seurata minua ja olettaa jotain.
  14. AivanSama

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    Eiköhän se omaan elatukseensa osallistumisen halu pitäisi lähteä ihan ihmisestä itsestään?
  15. AivanSama

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    On varmasti hyvä piirre lähteä siitä liikkeelle, että jokaisella on oikeasti hyvät tarkoitusperät. itse olen turhan usein törmännyt siihen, että ne jotka kovimpaan ääneen huonoa kohteluaan itkee, on aika usein itse täysin hanurista.
  16. AivanSama

    "Olen työkyvytön, koska pystyn tekemään vain sellaista työtä, joka tuntuu minusta kivalta."

    En seuraa. Hänen tuotteliaisuutensa lävähti ruudulleni turhan usein. On nyt estettynä, jottei sen pätkät tule vahingossakaan silmiini. Toki nyt hänestä oli juttu iltalehdessä.
  17. AivanSama

    Petteri Orpon hallitus on saanut aikaan vipinää vuokralla asuvien keskuudessa

    Meillähän on paikkoja, jossa on paljon muuttotappioita. Jopa siinämäärin, että kokonaisia kerrostaloja on tyhjinä. Eikö humanitäärisen maahanmuuton nimissä Suomeen tulleita voisi sijoittaa tällaisiin paikkoihin?

Yhteistyössä