Hakutulokset

1. Ellukana

Kaksikymppiset toiveilijat 2014

Tulin sen verran päivittämään, että teinkin vahingossa aamulla normaalin liuskatestin enkä herkkää. :D Tilatessani herkkiä liuskatestejä, oli tarjous, että saa 2 testiä kaupan päälle. Ne nähtävästi olikin normaaleja testejä eikä herkkiä. Joten ehkä osaan iloita jo tuosta hailakasta viivasta...
  2. Ellukana

Tuuuli+ Ei kuulosta kivalta. :( Belll Toivotaan parasta! Itselläni on jännityksen ja järkytyksen sekainen aamu.. Tein äsken testin ja siihen tuli hailakka toinen viiva. Aika vaalea, mutta erottuu kuitenkin. Tein testin myös Kp 28, mutta silloin nega. Join eilen 2 siideriä ja nyt on...
  3. Ellukana

Tulimpas tännekkin vilkaisemaan kiireisen viikon jälkeen.. Harmillisen vähän iloisia uutisia tullut tänne. :( Itselle ei mitään uutta. Flunssanpoikasta ja selkä ollut vähän kipeänä.. Tietenkin pieni toivon kipinä, että selkäkipu johtuisi raskaudesta.. Mutta järki sanoo, että johtuu vaan...
  4. Ellukana

Itselläni tas kiloja on tullut vähän enemmän.. Sillon v. 2011, kun koin ne 2 keskenmenoa, olin 15kg kevyempi kuin nyt. Olin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Silloin raskauduin heti molemmilla kerroilla, mutta molemmat ikävä kyllä päättyivät huonosti. Pakosti miettii, että onko tämä...
  5. Ellukana

Fritang Hurjasti onnea! Peikkotytsy Ihana toi sun kirjotus hoitotädin ja lapsen saapasoperaatiosta. :D Naurahdin oikein ääneen. Toivottavasti sinäkin saat iloisen yllärin testiin. :) Peukkuja! Oireet ainakin antavat uskoa. :) Tänne meille ei mitään erikoista. Päätin aloittaa pienen...
  6. Ellukana

Moikka moi pitkästä aika! Ihanasti on tullut plussanneita poissaoloni aikana. :) Tänne ei ihmeempiä eikä ainakaan mitään uutta. Viime kierto venähti muutamalla päivällä ja nyt odotellaan menkkojen loppumista. Nyt siis Kp 4/28-33 yk 3. Laskin kiertopäivät tämän alkaneen perjantain mukaan...
  7. Ellukana

~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Alinna: Hui kamala sinun kokemuksia. Toivotaan, että tulevaisuus tuo kauan odotetun lahjan ja keskenmeno putkesi katkeaa. Paljon voimia ja tsemppiä! Itselleni ei muuta kuin, että menkat alkoivat. Eli nyt Kp 1/28 yk 2. Eka kierto sitten ainakin seurasi samaa kuin e-pillereiden aikaan...
  8. Ellukana

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Yztlas Voimia ja tsemppiä! Menkat alkoivat tänään.. Ainakin nyt eka kierto meni siis samoin kuin e-pillereiden kanssa. Eli nyt Kp1/28 yk 2. Ihmeen ilonen fiilis eikä harmitus pääse valloilleen. Johtunee ehkä siitä, kun ei ainakaan tarvinnut turhautua menkkojen odotteluun, vaan ne tulivat näin...
  9. Ellukana

Vuotoa tai muutakaan ei ole sitten kuulunut enää ollenkaan lauantain tuhrun jälkeen. Se ei kyllä ole yhtään negatiivinen asia, mutta ihmetyttää silti, kun tuo tuhru oli vain tuollainen hetkellinen juttu. Nyt mennään Kp 27. Makeanhimo kylläkin enteilee menkkoja. Rinnat myös arat. Ehkä sitä...
  10. Ellukana

Sinsa "Perheen perustaminen on aina ollu mun elämän tärkein asia, ja kyllä se välillä sattuu, kun ei tiedä toteutuuko se unelma olleenkaan." Kuulostaa niin samalta omien ajatuksieni kanssa. Meillä menossa vasta yk 1 ja nyt mennään kp 25:ssä, mutta silti lapsettomuus pelottaa kauheasti. Se...
  11. Ellukana

Moikka. Huomasin, että listaan on tullut pieni kirjoitusvirhe kohdalleni, vaikkei sillä nyt ole väliä oikeastaan, sillä kierrostani en vielä tiedä varmaksi. Nyt siis oletettu kp21/29? Laskin siis tämän alkavan päivän mukaan jo. Meille ei mitään uutta oikeastaan. Viime torstaina mietin...
  12. Ellukana

Esikoinen vuodelle 2014

Mukava kuulla, että muillakin on rintakipua. Kipu ei itsessään ole kiva, mutta opettelen tuntemaan kehoani uudelleen ja viikonloppuna alkoi nännejä aristamaan ja hyvä kuulla, että muilla se kuuluu normaaliin kiertoon.. Torstaina epäilin ovulaation olevan lähellä, kun himotti enemmän kuin...
  13. Ellukana

~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

Uusi ilmottautuu ja purkaa heti tuntemuksiaan! Anteeksi siitä. :( Juuri kuulin, että serkkuni on raskaana.. Yksin ja vahingossa. Kaikki on niin epäreilua. Yöllä kävin kauheat pelkokeskustelut itseni kanssa.. Jotenki iski varmuus, ettei meille suotaisi pienokaista, joka olisi niin kaivattu...
  14. Ellukana

Esikoinen vuodelle 2014

Kiitos vinkistä. Tarvitsee käydä katsomassa. :) Ja kiitos tsempeistä. Epäilen, että alkaa olemaan ovulaation aika ehkäpä.. Nyt illalla iski kauhea himo uudelleen, vaikka jo iltapäivällä pupuiltiin. :D Voi toki olla sattumaa. Nippailut ovat mielestäni samanlaisia kuin aiemminkin tässä...
  15. Ellukana

Esikoinen vuodelle 2014

Hei. Olen 24v. Aiemmin olen kokenut 2 keskenmenoa, jotka otin erittäin rankasti. Nyt kuitenkin vuosien myötä olen toipunut (1.stä keskenmenosta on jo kohta 3vuotta). Minulla on uusi vakaa parisuhde. Vauvakuume ei ole vuosien aikana hellittänyt yhtään ja nyt annoimme vihdoin lapselle luvan...
  16. Ellukana

Olen 24v nainen. Olen kokenut aiemmin kaksi keskenmenoa. Ensimmäinen havaittiin np-ultrassa ja olin jo viikolla 13. Oli aika musertavaa eikä keskeytyskään sitten voinut mennä niinkuin piti.. Seuraava todettiin varhaisultrassa yksityisellä viikolla 8. Se ei ollut niin musertavaa, sillä tiesinhän...

Yhteistyössä