Hakutulokset

  1. M

    Espoossa muita 20-25v äitejä, jotka kaipaa mammakavereita ja tekemistä päiviin?

    Muita yksinäisiä äitejä espoossa? :)
  2. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Heippa pitkästä aikaa! Meillä poika nyt viikon vajaa 7kk ja aika on kyllä mennyt niin nopeasti ettei olisi uskonut! Poika oppi ryömimään noin 5kk iässä, mutta konttaamaan tai edes konttausasentoon ei ole vielä päässyt. Eikä ole kiirettäkään :) Meillä syödään nyt kolme ateriaa, lounaalla...
  3. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Paivih meillä sanottiin 2kk neuvolassa että vauva syö pääsääntöisesti noin viidesosan painostaan ja että suunnilleen litra siis pitäisi mennä päivän aikana. En ole laskenut tarkkaan määriä mutta olen arvioinut purkkien määrästä että noin litra meillä meneekin ja on mennyt aika pian sen 1kk...
  4. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Paivih Meillä myös vauva pulauttelee aina vaan omasta maidosta eikä korvikkeesta ollenkaan. Olenkin miettinyt että mistä tuollainen voi johtua kun kuitenkin oma ruokavalio ihan normaali ja yrittänyt terveellisesti syödä. Olisin myös mielelläni imettänyt vielä. Miten tauotat vauvan ruokailuja...
  5. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei! Täällä ei ole ollut mitään ihmeellistä, normaalia arkea ja ajoittain aika kiireistä joten ei sitä oo tullu ehdittyä/jaksettua kirjoitella. Lukemassa olen käynyt ja kiva kuulla että teillä muilla on yöt menneet hyvin! Ja maikkikselle tsemppiä yövalvotteluun! Onneksi sinullakin on välissä...
  6. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Tervetuloa Pippari! Mukavaa kun tulee uusia kirjoittajia :) Meillä muuten ihan sama ton nukkumisajan kanssa. Poika menee nukkumaan joka päivä puolenyön aikaan ja usein aloittaa itkeskelyn ennen sitä joskus tuntia aiemmin. Sitten nukkuu yleensä sen 6-7 tuntia ilman heräilyä tai herää kerran...
  7. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Heips! Hyvä että muillakin on mennyt yöt paremmin :) Täällä tapahtui ihme kun poika nukkui viime yönä jopa 8h yöunet :O oikein säikähdin aamulla kun itsekin nukuin ja heräsin pikkuisen jokelteluun kuudelta ja kysyin vielä mieheltäkin onko se tosiaan nukkunut koko ajan ja kyllä vaan :) muutama...
  8. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Muistaakseni meillekin sanottiin joskus toisella neuvolakäynnillä että voi alkaa makuuttaa vatsallaan joskus parin kuukauden ikäisenä. Kysyin asiaa vielä erikseen kun olin ajatellut että heti pitää alkaa vatsallaan pitää ja huokaisinkin että eihän tässä sitten mitään hätää ole enkä ole nyt...
  9. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Meillä myös tullut esiin noita näppyjä varsinkin nenän päässä sellasia valkoisia. Myös poskissa on sellasia ihan pieniä mitkä juuri ja juuri erottuu. Huomasin nenänpäässä olevat jo sairaalassa eikä niistä silloin sanottu mitään, kuulemma ihan normaalia eikä haittaa ole. Välillä tulee sellaisia...
  10. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    maikkis mietin ihan samaa ton pakkasrajan kanssa että koskikohan se vaan ekoja viikkoja.:O huvittaisi lähteä vaunuttelemaan kun on noin mukava aurinkoinen pakkaspäivä mutta aattelin että ei voi kun neuvolassa sanottiin että jos -10 niin ei vauvaa ulkoilemaan. kun jos pukee villavaatteet ja...
  11. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Täällä imetyksen sujuminen vaihdellut aika paljon. välillä onnistuu ihan hyvin mutta silti olen joutunut antamaan usein lisäksi maitoa pullosta tai korviketta kun vauva jää nälkäiseksi. nyt sitten taas yhtäkkiä ei tissi kelpaakaan ja olen joutunut antamaan vielä enemmän korviketta ja kun ei sitä...
  12. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Hei taas. Täällä myös kärsitään vatsavaivoista. Aloin tuossa miettimään kun oli puhetta d-tipoista että voiko ne tosiaan aiheuttaa vatsavaivoja? En ollut kuullut tuollaisesta ja kun pohdin taaksepäin niin kyllä meillä nämä vatsavaivat ovat tosiaan alkaneet vasta kun aloitin d-vitamiinin pojalle...
  13. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Huomenta! Ja tervetuloa Tihta :) Maikkis Itse mietin myös samaa että mitä ihmettä sitä laittaisi ristiäisiin päälle kun tuota vaatekaappia ei ole tullut paljon raskausaikana täydennettyä eikä tunnu oikein sopivaa vaatetta olevan. Ja mietin että kuuluuko ristiäisissä olla hieno mekko vai...
  14. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    heippa kaikille taas! Aika menee niiiin nopeasti! Mietin eilen kun katsoin kuvia vauvamasusta että ei sitä aikaa varsinkaan lopussa osannut tarpeeksi arvostaa. Nyt ihan haikeana mietin että vauvakin tuntuu kasvavan ihan silmissä ja mietin niitä ihania asioita loppuraskaudessa (jos niitä nyt...
  15. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea myös täältä kaikille vauvan saaneille ja vielä odottaville! Ei varmaan auta yhtään, mutta minulla myös haikea olo kun mietin loppuraskautta ja kaikkea sitä odottamista ja jännitystä. Enpä olisi uskonut kun muistelee sitä malttamattomuutta mikä oli ihan loppuviikoilla. On ollut mukavaa...
  16. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Heipparallaa! Täällä mennyt viikko aika vaihtelevissa merkeissä.. Arki on lähtenyt hyvin käyntiin vauvan kanssa ja nyt imetyskin on sujunut paljon paremminn ja oma mielikin hieman tasoittunut, mutta sitten yhtäkkiä ollaan alettu miehen kanssa riitelemään ihan turhista asioista mitä ei ennen...
  17. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Kiitos imetysvinkeistä! Täytyy alkaa perehtymään ihan tosissaan asiaan. Olen yrittänyt nyt imettää enemmän ja olla kärsivällinen ja nyt tuntuu että jotain tulosta on syntynytkin. Vauva tuntuu imevän paremmin ja tarraa rohkeemmin kiinni tissistä. Ainut että rinnan päät ovat nyt aivan hellänä...
  18. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Huomenta ja onnea vielä kaikille vauvan saaneille! :flower: Meitähän on jo runsaasti. (.) Täällä lähtenyt arki sujumaan ihan hyvin. Nyt siis vajaa viikko oltu kotona ja aika menee kyllä nopeasti. Täytyy kyllä sanoa että edes raskausaikana mielialat eivät ole vaihdelleet näin paljoa kuin nyt...
  19. M

    Joulukuun tonttuset 2013

    Voisin myös siirtyä teidän joukkoonne tänne vauvapinoon tuolta odottajien puolelta. Kotiuduttiin vauvan kanssa keskiviikkona eli ollaan vielä totuttelemassa tähän kotona olemiseen. Marel minulla myös ollut ongelmia imetyksen kanssa. En ole kuullutkaan moisesta imetyspolista. Mutta hyvä että...
  20. M

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Noniin eli sitä synnytyskertomusta sitten :) Sunnuntaina illalla alkoi puoli kymmeneltä tulemaan napakoita supistuksia epäsäännällisesti ja ei kovin kipeitä. Menin puolenyön aikaan nukkumaan kun aattelin että taas tätä normaalia supistelua joka kohta helpottaa. No toisin kävi puolenyön...

Yhteistyössä