Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio 2013

    Heippa! Olen uusi täälä inssi-keskustelupalstalla.. :) Lapsettomuutta meillä kohta 2v takana. Ensimmäinen inssi oli viime perjantaina eli 22.11 Taysissa. Ei tuntunut yhtään miltään. Lääkärin mukaan pienellä katetrilla ruiskutettiin. Itsellä oli tuolloin kp 13 (ja yl. mulla on tuolloin...
  2. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Niin ja oikein PALJON onnea kaikille, jo plussanneille!! <3 Toivottavasti me muut tullaan pian perässä!! :)
  3. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Täälä menkat tuli ja meni, 19.10 alkoi. Nyt "tänään" ma oli siis 10kp ja oli lapsettomuuspolille jälleen kontrolliultra. Oli tarkoitus päästä inssiin tässä kierrossa. Olisi ollut ensimmäinen inssi ja kovasti odotin sitä. No eilen, yllätyksekseni oli ovulaatiomaisia kipuja. Ihmettelin kovasti...
  4. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Kuulostaa niiiiiiin TUTULTA Elinasics tuo, että joka puolella näkyy vauvavatsoja.. Niihin tulee tietysti kiinnitettyä niin huomiota, kun itse haaveilisi olevan samassa tilanteessa. :P Myös se, että niin monet ystävät saa hehkuttaa vauvan odotuksen ihanuutta, ei ainakaan helpota oloa.. Mutta...
  5. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Heippa! Täälä ilmoittautuisi myös yksi uusi haaveilija. :) Meidän taustasta sen verran, että ikää molemmilla on 33v. Ensimmäistä lasta yritetään ja niiiin kovasti siitä haaveillaan! <3 Yritystä nyt takana 1v 8kk, että kohta 2v. Tosin 1,5v elettiin kaukosuhteessa. Välimatkaa oli 250km. Joten...

Yhteistyössä