Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    ClearbrookMua ei välttämättä tarvitse lisäillä mihinkään listaan, mutta tässä tietoja; 21.10/rv 42+1/tyttö/4030g/55cm.
  2. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea Luna ja toki kaikki muutkin lokamammat. Meillä ei onneksi sitten tarvinnutkaan käynnistellä nollatilanteesta vaan su-ma yönä oli lähdettävä vauvanhakureissulle vaikka olin menossa hakemaan vain voimakasta särkylääkettä. Kokoarvio meni kyllä totaalisen pieleen ultrassa, sillä esikoisen...
  3. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    En tajunnut katsoa herran nimeä, mutta sellainen iso äijä joka suhteessa ja silmälasit. Ja sisätutkimuksen teki niin ronskisti, että meinasin jo käskeä lopettamaan kesken kaiken. Eilen oli oikein vaikea kävellä, mutta eipä saanut aikaan kuin joitakin suppareita. Saitko itse hänestä mitään selkoa?
  4. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Luna, täällä myös sama edessä. kontrolli oli itselle täysin turha, sillä lääkäri oli kaikkea muuta kuin asiakaspalveluhenkinen vanha ukko. Ei antanut minkäänlaista tietoa esim mitoista ja mutisi vaan itsekseen sanelukoneelle tiedot. Olin niin hämilläni etten edes tajunnut kysyä mitään. Jäi kyllä...
  5. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Onnea Addona, onneksi tuokin kokemus on ohi nyt. Luna, mulla samat viikot eli 41+4 tänään ja pääkaupunkiseudulla pusketaan. Esikoista ei käynnistetty, mutta oli vaan muuten niin hidas, että piti tehdä kaikki mahdolliset temput synnytyksen etenemiseksi(kipeitä suppareita kesti 2-10 min välein...
  6. P

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Moi Täällä yksi pitkän linjan taustailija. Piti ihan rekisteröityä, sillä Luna komppaan sua ja toivotan kanssakärsijälle hurjasti tsemppiä. Itse en edes saanut ensimmäisellä soitolla ya- kontrolliin perjantaille aikaa vaan käskivät soitella huomenna uudestaan, jos ja kun mitään ei ole...

Yhteistyössä