Hakutulokset

  1. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    oi toivotaan että pääset pian takaisin normaaliin kiertoon! toivottavasti kaikki on hyvin :) itsellä alko kuukautiset terolutien avulla mutta en siltikään ovuloinut. kuukausi sitten sain clomifenit ja ultrassa näkyi 19mm follikkeli ja vihdoin bongasin ensimmäisen ovulaation ja tässä nyt...
  2. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Moikka kaikki! Täälläpäs onkin ollut hiljaista. Ajattelin vain tulla ilmoittamaan että tänään ensimmäisen clomikuurin avustamana pärähti vahva plussa testiin! Puolitoistavuotta takana tätä raastavaa odotusta ja nyt se vihdoin tapahtuu!! Toivottavasti pienokainen nyt vain pysyy mukana! Eli jos...
  3. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Ei olla vielä saatu edes lähetettä tutkimuksiin.. Täällä odotelaan sitä edelleen :( Taidan jäädä tonne mukana menossa listalle nyt toistaiseksi. Täytyy saada jotain muuta ajateltavaa kun alkaa olla jo aika loppu noihin nega testeihin ja tähän kaikkeen.. Plussatuulia ja mukavaa kesää kaikille <3
  4. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    täällä kp2 ja yk 11 :( mutta hyvää vappua muille :)
  5. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Oi isot halaukset toivepulla!! On varmaan aivan kauhea olo! Myötä elän täällä <3 Ei ois aatelu ketjuun lähtiessä että täälllä itä nökötetään vielä reilu vuodenkin päästä.. :'( Ottaa voimille. Onneksi nyt on kesä tuloillaan niin saa hiukan energiaa auringosta ja jaksaa olla positiivisempi :)
  6. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Täälläkin on vaakatasossa peukut toivepulla ! Tuu heti kertomaan kun saat varman tiedon! :) Nyu onnea tuhannesti rouvalle :))))
  7. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Mulla tänään kp 1/???? yk10. :'( Vaihtelee nää kiertojen pituudet yhä niin hemmetisti :(
  8. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Lauantaina tehty vahva negatiivinen testi.. Pettymyksen tunne on ollut nyt aivan valtava.. Kerta kerralta vaan pahenee nää fiilikset.. Luulis että alkaisi jo tottua tähän epätoivoon.. Taitaa olla taas vaan pidempi kierto edessä koska ei ole minkäänlaisia menkka tuntemuksiakaan ollut. Vuosi...
  9. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Hurjasti onnea attente!! Aivan ihanaa kuulla pitkästä aikaa iloisia uutisia tällä palstalla! Ihan tuli kyyneleet kun luki sun plussa uutiset <3
  10. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    kriy, minäkin suosittelen varaamaan ajan gynelle tai ihan vaan lääkärille. Luultavasti saat terolutit kierron tasoittamiseen. Mulla tuntuu että ei ole kyllä kierto tasaantunut vieläkään ja hermot meinaa mennä. Tässä kuussa ei ainakaan tarvitse laittaa uutta "yrityskierto numeroa" koska peittoa...
  11. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Onnea wbä!!! <3 Täällä meni koko loma tihrustaessa verta ja nyt takaisin töihin ja karu paluu arkeen alkakoon ..
  12. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Äh irjoitin pitkät pätkät omasta elämästä ja muusta ja kun painoin ettälähetä , niin en ollutkaan ollut sisäänkirjautuneena ja kaikki katosi. Joten tässä nyt sitten vaan tiivistettynä :D Ollaan seurusteltu mieheni kanssa lähemmäs kahdeksan vuotta ja meillä on koira. Molemmat ollaan työelämässä...
  13. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Mulla alkoi menkat eilen????!!!!!! En nyt yhtään ymmärrä tätä mun elimistöä.. Tosiaan nyt sit kp2/??????? yk 9 Hitto !!! Eka ajattelin et vaan jotain pikku välivuotoa mutta ei, ihan kunnolla sieltä alkoi tulla. :ashamed:
  14. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Pitipä vielä sanoa että raivostuttaa ihan älyttömästi kun lähiaikoina monikin ihminen on alkanut toitottamaan mulle että "kyllä sunkin nyt jo pitäis niitä lapsia hankkia kun oot jo noin vanha" tai yks oli että "Kyllä se on kuule ihan susta itsestä kiinni että onko sulla sitten mummona...
  15. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Heippa. Meillä on ollut hiukan kanssa sellasta alakuloisen oloista koti rintamalla. En ymmärrä mistä johtuu mutta ei ole kauheesti peittoa tehnyt mieli heilutella ja muutenkin ollaan oltu jokseenkin aika etäisen oloisia. Pelottaa alkaako tämä yrittämällä yrittäminen viedä mehuja meidän...
  16. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Eli mulla kanssa tänään kp 2/27-38 ja yk 8 Mulla on hyvä fiilis alkavasta kierrosta koska minulla ja mun miehellä on talviloma viikko siinä oviksen korvilla niin ois aikaa saada jotain aluilleen! Viime viikon aikana tullut taas kolmet vauva uutiset "lähipiiristä" ja yhdellä tärpännyt vielä...
  17. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Heippandeeros pimut! Tää pääsee taas mukaan, kp1 alkoi tänään kauheiden kipujen ja kuumeen saattelemana, mutta oon silti onnellinen että oon taas "elävien kirjoissa". Tää on ihan hullua että voi muka olla näin intona tädin saapumisesta :D Attente mulla oli nyt toinen pitkä kierto joka kesti...
  18. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Miramel, mäkin kävin siellä lukemassa ilo uutiset!! Ihanaa! Onnea grill, jos täällä käyt vielä lueskelemassa :) antaa taas toivoa meille muillekin :)
  19. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    Täällä senkun kierto jatkuu. Äh.. Taidan jäädä hiukan sivummalle hetkeksi tätiä odottelemaan :(
  20. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2014

    tervetuloa uusille ja onnea ellukana!! tuuuli+ : lle halauksia ! tein tänään taas yhen testin ja puhdas nega taas. pakko kai se on uskoa että pitkä kierto vaan taaaaaaas päällänsä. harmittaa niiiin pirusti! jatkuvasti ympäriltä vauva uutisia ja itse ei pääse edes yrittämään kun kierrot...

Yhteistyössä