Hakutulokset

1. S

Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Minut voi poistaa kokonaan listalta :) Tosi outo täti ilmestyi eilen paikalle, muutama tippa vuotoa tullu ja kierron pituudeksikin tuli siis huimat 35 päivää joten annan nyt suosioilla elimistön tottua elämään ilman raskaus ja imetyshormooneja, voi olla etten edes ovuloi vielä vähään aikaan...
  2. S

mrs-k Sä meet muutaman päivän mua edellä kans oudossa tilanteessa :) Mulla ei tosin ollu hormonaalista ehkäsyä kuopuksen jälkeen joten siitä en ymmärrä mitään. Enkä liiemmin tästä omasta sekavasta tilastani kp 36/28 eikä mitään mihkään suuntaan :/ Ahdistavaa todella kun ei mitään tapahdu...
  3. S

Meni tyypit sekaisin mulla :D mutta päivitä ihmeessä TINE! Kiva jos ois kp.t edes parin päivän välein oikein :) kp35/28 yk1
  4. S

kolmas ja kukkis mullakin on melkein samanikäset lapset kun teillä :) ja jollain muullakin tässäryhmässä oli! Taitaa olla aika normi toi 2v ikäero :D päivitys kukaan ei enää päivitä tätä pinoa! cherise ei ole enää päivittänyt/postannut aikoihin. Osaako kukaan päivittää? Minä en osaa :(...
  5. S

Kp 33/28 testi nega, ei tätiä. Omituisten otusten kerho. Viimeksi alko menkat säännöllisinä vauvan ollessa samanikäinen kun tämä nykyinen joten ihmeissäni olen täällä. Ei auta muu kuin odotella sitä täti joskus kylään!
  6. S

onnittelut alice81!! :) Sulla on näköjään samat kiertopäivät ja yhtäpitkä kierto kun mullakin :D täällä kans tänään 32/28 mutta mä unohdin käydä apteekissa tänään kun kävin kaupungissa :( ei voi testata kun ei ole millä testata. (.) oireita ei mitään kumpaakaan suuntaan mutten ala...
  7. S

Huisin jännää kun monella on kp.t menny yli rajojen! :D (.) kp 30/28 täälläkin, mutta kuivuus kertoo sen jotta täti punainen ajaa ihan varmasti pian pihaan ja parkkeeraa autonsa tänne muutamaksi päiväksi. Toisaalta se olisi hyvä juttu sillä saisin toiset menkat synnytyksen jälkeen aikasiksi...
  8. S

Kp 28/28 eikä mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Ompa tylsää..Testatakkaan en viitsi koska juuri lopetettu imetys saattaa sotkea kuvioita ja pitää kierron sekavana vaikka kuinka monta kuukautta vielä.. Onks muita kellä kierrot sekasin synnytyksen ja imetyksen jälkeen? Kuinka hulluja kiertoja...
  9. S

Tervehdys kaikille! Minäkin hyppään mukaan ketjuun :) Yritys alkanut juuri ensimmäisten synnytyksen jälkeisten menkkojen jälkeen. Eli nyt menossa kp 23/28 yk1 27v edelliset -10 ja -13 Yritys alkoi kun päästiin miehen kanssa siihen lopputulokseen, että yksi tyttö olisi ihana lisä tänne...

Yhteistyössä