Hakutulokset

1. M

Clomittaret 2014

Iltaa arvon naiset! Onnittelut Moonstars&Melody! Aikamoinen maaliskuu! Chiligail, Yritys10: Onko uutisia? ON: Huomenna alkaa 5. rv. Plussapäivä oli 11.3.
  2. M

Clomittaret 2014

Huomenta naiset! Moonstars: Onko meillä vahvistuneita viivoja? Piinailijat: Toivoa on niin kauan, kun täti ei kurvaa ferrarilla pihaan... ON: tein perjantaina digitaalisen testin, sain "raskaana 2-3 viikkoa" :-) Voitte siirtää mut plussanneisiin:-) laskettuaika 20.11.
  3. M

Clomittaret 2014

Kiitos onnitteluista! Kuvaa testitikusta ei valitettavasti ole, mutta oli taianomainen tunnelma nähdä sen toisen viivan piirtyvän. Tosin muutama yö sitten heräsin supistusmaiseen kohtukipuun, ilmavaivoilta ne eivät ainakaan tuntuneet. Chiligail: Teillä varmasti inssi tuo avun, sillä sähän...
  4. M

Clomittaret 2014

Kaksi viivaa tikussa!!! Osui ja upposi:-)
  5. M

Clomittaret 2014

Kaathy: Huippua! Mukava saada hyviä uutisia:-) Chiligail: Eikös tissikipu ole hyvä dpo-oire? Tsempit piinailijoille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille. ON: Huomenna pitäisi testata... Jännittää. Nyt tuntuu, etten uskalla vielä testata, vaan olisi helpompi odotella vielä viikko, ja...
  6. M

Clomittaret 2014

Ricardina: Jos on pco, voi LH-hormonin arvo olla jatkuvasti niin suuri, että tulle feikkiovisplusss testiin. Äiti74: Kiinnittymisvuotoako? ON: Valkovuotoa jonkin verran, onkohan se hyvä vai huonomerkki...?
  7. M

Clomittaret 2014

Ricardina: Onko sulla aina ollut kuparikierukka vai joskus e-pillerit? Itseäni on harmittanut e-pillereiden lopettamisen jälkeen se, kun en tunne kiertoani ja siksi hakeuduinkin nopeasti hoitoihin. Kiertoni on epäsäännöllinen. Ennen e-pillereitä en seurannut kiertoani, ja nyt en tiedä ovuloinko...
  8. M

Clomittaret 2014

Täällähän on uutisia vaikka kuinka! Onnea Ambro ja Miyaka! Vauvatoiveinen: pahoittelut:-( Hipsunpöpsy: Toivotaan, että kysta häviää nopeasti! Yritys10: Pääsetkö verkokeeseen? Äiti74: Nyt vaan peittoi heilumaan! ON: Hyviä uutisiä; olin aamulla ultrassa, 2 mahtavaa johtofollia...
  9. M

Clomittaret 2014

Chiligail: Mulla jäi tosiaan ampullin korkiin nestettä, ja sähläsin sen verran, että ampullia avatessa sain haavan peukaloon. Sitten taiteilin ampullin korkki nesteineen toisessa kädessä ja toisessa kädessä vuolaasti vuotava haava ensin laastaria sormeen siten, että veri todella roiskui. Mutta...
  10. M

Clomittaret 2014

Heluna82: Tervetuloa ja mielenkiintoinen tarina! ON: Tulin kertomaan, että takana eka menopur piikki, ja en tuntenut yhtään mitään, edes nipistystä. Olen todellakin positiivisesti yllättynyt, miten helppoa se oli!
  11. M

Clomittaret 2014

Äitiseiskanelonen: ei oo inssiä, miehellä normisperma. Sulla ilmeisesti tissit kasvo lääkityksen takia, mä toivon kans, et jos ei muuta, ni vaikka sit edes tissit vois kasvaa, hah haa! Mintikka: jännätään sun kanssa:-)
  12. M

Clomittaret 2014

Chiligail: Tuohan on selkeä homma; nyt tarvitsee enää saattaa liikkuva siimahäntä munixen luo, eli olet melkein maalissa:-) Moonstar: Odotetaan, mitä ne tyksissä tuumaavat...
  13. M

Clomittaret 2014

Toivottavasti Suomen peli kulkee myös perjantaina, Teemu on Teemu:-) Tsemit tätiä ounasteleville! ON: Täällä taas uusia käänteitä. Ultrattu on, 1 kpl 12mm folli, 3kpl 10mm folleja, muut pienempiä. Eli periaatteessa 4 vauvan vaara, kuten lääkäritäti näppärästi veisteli. Huomisesta alkaen...
  14. M

Clomittaret 2014

ON: Huh huh, turvonnut olo, munixissa painetta. Voiko tämä olla enää normaalia? Nyt pelkään hyperstimulaatiota!!! Huomenna ultra... Menopurin ajoitus pitis päättää huomenna.
  15. M

Clomittaret 2014

Moon stars: Mahtavaa! Piinailijat: Tsemppiä! ON:Piinailukin on oma lajinsa, sillä vaikka tädin tulo katkaisee piinailun, on lukuisia legendoja ns. Yllätysraskauksista; "Kuukautiset tuli, vaikka raskaana, ja hopsis, ilmavaivat olikin vauva..." Itsellä illalla vika lz-tabu, torstaina...
  16. M

Clomittaret 2014

Kaathy: mulla alkaa vasta tässä kierrossa pistokset. Ihmettelin vaan, miksi mulla ei kokeilla ensin pelkkiä letzoja, mutta ilmeisesti niin paha pco, että varmistellaan pistämällä. Ambro: onnea ovixesta! Olen myös kuullut, että usein raskauden jälkeen kroppa löytää oikean balanssin...
  17. M

Clomittaret 2014

Kaathy&äiti seiskanelonen: mulla lz +10 kpl mp = 200e. Apteekin täti kertoi, että Kela korvaa yli 600e rajan jälkeen lääkkeet vuodessa siten, että 600e:n jälkeen 1euro/lääke, säästäkää kuitit. Jos käytte aina samassa apteekkiketjussa, ne voi jo nähdä koneelta, että Kelan raja on ylitetty, ja...
  18. M

Clomittaret 2014

Onnea Penni! Tsempit piinailijoille! ON: tänään vika tero, perjantaina pitis olla kp1, josta alkaa lz+mp kokeilu, vähän hirvittää nuo piikit...:-(
  19. M

Clomittaret 2014

Kais: Harmillista, mutta uutta yritystä, kevät on uuden alku. ON: Miehen sperma "normozoospermia" (ei dna-analyysiä), eli hyvä! Sain Letrozole kp2-6 1tbl aamu&ilta. Ultra kp7tai8, jonka jälkeen pistelen menopuria. Mulla amh-arvo 15,mikä on super korkea (meitsi on oikea freak!), eli mulla...
  20. M

Clomittaret 2014

Chiligail: Täytyy kysyä huomenna lekurilta, minkälaiset simppatestit nuo olivat. Oon yksityisellä, lähete on vetämässä julkiselle. Tiuhti: Sulla on varmasti hyvät mahdollisuudet raskautua clomien seuraavilla kierroksilla, kun kerran ovuloit :-) ON: Itsellä menee tunteet laidasta laitaan...

Yhteistyössä