Hakutulokset

1. T

Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

Moikka, ilmoittauduin mukaanne. Alusta asti olen juttuja seuraillut, mutta varovaisena itse yhden kkm viime syksynä kokeneena. Nyt kuitenkin np-ultra takana ja kaikki näyttäisi olevan hyvin. Taikatuike/37v/3.lapsi/la 23.12/K-HKS Ilmoittaudun samalla fb-ryhmään. T. Taikatuike :)
  2. T

Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

Mut voi poistaa odottajista. Ultrakontrolli tänään oudon kolmen raskauspussilöydöksen takia ja sykettä ei löytynyt. Alkio vastasi viikkoja 6/7, kun piti olla 10+1. Lääkkeellinen tyhjennys edessä :'(
  3. T

Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

Mut voi poistaa odottajista. Ultrakontrolli tänään oudon kolmen raskauspussilöydöksen takia ja sykettä ei löytynyt. Alkio vastasi viikkoja 6/7... Lääkkeellinen tyhjennys edessä :'(
  4. T

Huomenta :wave: Loma lopuillaan, mutta ihanaa kun on saanut huokaista ja levätä! Mulla ainakin väsymys painaa vielä aika lailla. Seulaan en ajatellut mennä. Sitä ei ollut noilla kahdella muullakaan, joten en tiedä, mitä sillä tiedolla tekisin. Ultriin kyllä normaalisti. iit84 onko se...
  5. T

Tähtisilmälle voimia! Uusille toukokuiselle tervetuloa! ON. Tänään uusintaultra ja toinen lääkäri teki saman löydön: kolme sikiöpussia, mutta onneksi yhdessä ja onneksi vain yhdessä alkio ja syke. Mitä tapahtuu kahdelle muulle, on kysymysmerkki, mutta toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa...
  6. T

Lisäproteiinit, palautusjuomat ym. odotusaikana

Moikka! Mikä on mielipiteenne lisäproteiinien ja palautusjuomien käytöstä raskausaikana? Voiko huoletta käyttää? Esim. palautusjuomassa näyttäisi olevan makeutusaineena asesulfaami, eikä mielestäni ole kiellettyjen listalla. Kohtuudellahan näitäkin tietysti, mutta kunnon urheilun jälkeen olen...
  7. T

Huih, en halua ajatella tuota kolmosasiaa... Ihan sillä että mun fysiikka ei taitais sitä kestää :( Maanantaina kuulen lisää, jonkun verran vatsaa kiristelee. Itse näkisin, että olisivat jotain nestekertymiä tai jotakin. Mukavaa viikonlopun jatkoa! Taikatuike
  8. T

hiulu ei ole kummankaan lähisuvussa, eikä mitään hoitajakaan käytössä. Lääkäri sanoi, että kahta pussukkaa on nähnyt, mutta että kolme...! Voipi olla, että ovat jotain muutakin, mutta kovin samankaltaisilta kooltaan ja muodoltaan vaikuttivat, mutta toivottavasti ens vkolla selviää enempi.
  9. T

Heippa kaikki! Ensin pitää hehkuttaa, kun tänään alkoi viikon loma! Tuli kyllä niin tarpeeseen... Urheilussa mulla ei kipuja oo tuntunut, mutta jonkin verran repimisiä ja kiristyksiä vatsan sivuilla. Varhaisultra oli tällä viikolla ja aika paljon hämmennystä aiheutti :(... Se...
  10. T

Moi kaikille! Oodikas -kyllä tää väsymys on taasen karmeeta. Illalla ei elämää ysin jälkeen ja aamullakin väsyttää. Mutta toivoisin kuten aiemmissakin raskauksissa, että vähän helpottaa ekan kolmanneksen jälkeen. Kivoja ultrakuulumisia monella. Itsellä varhaisultra ensi viikolla...
  11. T

Mukaanne liittyy Taikatuike/ 36v/la 27.5/3. Lapsi/k-hks :)
  12. T

Joukkoon liittyy Taikatuike/36 v/ 3. lapsi/ la 27.5/k-hks

Yhteistyössä