Hakutulokset

  1. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    hei.joo sori 2765g:D 46 cm ois ollu tosiaan joo iso poitsu huh huh;)
  2. S

    Toukomurut 2014 ~ Toukokuussa

    heippa vain ja paljon onnea kaikille vauvan saaneille=)anteeksi kun en ole mitään itsestäni kirjoitellu :(:ashamed:oli tämä 6 raskaus semmonen ettei ikinä..meinas syntyä jo 30 viikolta kun säikähdin et nyt meni lapsivedet mut olikin onneks väärä hälytys ja siitä lähtien olen ollut jalat ristissä...
  3. S

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    heissan pitkästä aikaa.mullakin oli rakenne maanantaina viikkoja oli tuolloin 20+6 painoa oli 382g ja poika olisi tulossa:heart:eli 3 ja 3 tasa luku tyttöjä ja poikia:)onko muilla tajutonta kipua pissatessa joka menee ohi kuitenkin juomalla paljon nestettä:|
  4. S

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    heissan kaikille.pitkästä aikaa pääsin koneelle=).mulla on tohon hemppaan auttanu appelsiini mehu rauta pitosten ruokien kera ja vältellyt enempi maito tuotteita,on noussut ilman rauta tabuja jotka ei myöskään mulle sovi,hemppa oli viimeksi 98: /ja aivan tajuttomia maha tuskia totta se pikkuinen...
  5. S

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    mulla rakenneultra just sopivasti uudenvuoden päivänä :)saa juhlistaa vauvvelin sukupuolta kumpaa nyt liene on veikkaan ja aika vahva poika olo on kuin myös uuttavuotta:popcorn:
  6. S

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    laskettu aika olis 13.5.2014 oli näkkyyn jääny se poiessja ikäähän mul on 30
  7. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    kaikille iso:hug:joille sattunut jotain ikävää,miksei voi mennä et kaikki oisi hyvin mut ei ja aina säikäyttää kuten itellä holahti veret pari viikkoa sitten mut se loppui kuin seinään ja tottakai sitä hysteerisenä mietti et mitäs nyt mut onneksi oli alkuraskauden ultra niin ei tarvinnu...
  8. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    joo ehkä parempi kahtoa miten menee vauvvelin kans ja jos sanovat ni sit harkitsen kotiin lähtemistä aikanaan....vielähän tässä on aikaa mut mitäpä sitä ei miettis:Dmulla oli toukan pituus tasan 10mm viikolla 7 ja lääkäri et ois jo 7+1 mut antoi olla tasan 7 viikkoa no tarkentuu niskapoimussa...
  9. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    maalaisjärjellä pitkälle pötkitään=)mitenköhän net suositukset joskus ennen vanhaan.....onko joku tietonen pääsisköhän kotiin jo samana tai edellisenä päivänä kotiin synnytyksestä jos kaikki menee hyvin ja on jo useampi lapsi?ei oikein nuo sairaalat inspaa kovin pitkään ja onhan se tietysti et...
  10. S

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    heissan,olinpas unohtanut lasketun ajan eli se olis 13.5.2014:)
  11. S

    ~~Toukomurut 2014~~

    hei.ajattelin myös ainakin tämän kerran mielenkiinnolla liittyä johonkin ja teidän juttuja jo jonkin aikaa olenkin jo lukenut:)elikkäs sannuliina/6.lapsonen/lks.tämä raskaus on ollut aivan jotain tajutonta päänsärkyä,huonoa oloa,tajuttomia vatsa kipuja ja musta nyt jo hyvin huomaa et...

Yhteistyössä