Hakutulokset

  1. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi, Mut saa poistaa plussanneista ja laittaa taka-alalle.... Eilen alkoi vuoto ja kivut. Kävin sairaalassa, ei ollut kuin tavis ultra käytössä ja sen avulla ei näy näillä viikoilla mitään vatsan päältä... Ehkä kohdussa oli jotain...Mutta vuoto jatkuu ja kivut. Ja raskausmateriaali tulee...
  2. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Mrs-K: Mun tilanne on se että ehkäisy jätettiin pois viime huhtikuussa ja tulin heti raskaaksi ekasta kierrosta. Kesäkuussa sitten todettiin keskeytynyt keskenmeno ja kaavinta oli ennen juhannusta. Tästä kaavinnasta olen laskenut yrityskierrot ja viidennellä kierrolla nyt tärppäsi. Nyt vaan...
  3. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Laita vaan Cherise mut plussanneisii. Toivon samoin kuin Mussukka82 että pysyn odottajissa. Tänään soitin neuvolaan ja parin viikon päästä on jo eka käynti. Nyt ei voi kuin ekaa ultraa oottaa että tietäis että kaikki on hyvin. No mutta paljon tsemppejä ja plussia kaikille!!! Ja mukavaa...
  4. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Heippa! Tein aamulla uuden testin ja nyt oli erittäin vahva plussa! Nyt pitää toivoa vaan että tällä kertaa pysyisi matkassa mukana. Eli tänään kp 40. Raskausviikot menee jossain 5+1 ja 5+5 välillä. Kun ei kerron pituus oo ollu kovin säännöllinen. Voi plussatuulia :( olisin toivonut myös...
  5. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Heips! Tänään kp36/27-34 ja tosi haalea haamu testattu. En sitten tiiä mitä ajattelis. Pitää kai odotella muutama päivä ja testaa uudelleen... Nyt ei ehdi enempää kirjoitella. Tsempit kaikille mikä sitten tilanne onkin!!! :)
  6. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi pitkästä aikaa kaikille! Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä muillekin yritykseen!! Oon ollu taka-alalla ja yrittänyt unohtaa koko touhun. Nyt on menossa kp34/27-34. Viime kierto oli ton 27 eli siihen nähden on menkat myöhässä. Ja koko ajan kierto on lyhentynyt kesäkuun km:n jälkeen...
  7. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi kaikille täältäkin! Menkat alkoi tänään kp28....viimeks alkoi kp 33... Eli taas alkaa uus kierto. YK 5. Nyt olo on semmonen et yritän unohtaa koko touhun. Helpommin sanottu ku tehty. Kun kroppa kuitenkin kertoo koko ajan jotain. Palaan joskus tänne taas kertomaan mitä kuuluu. Kaikille...
  8. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi! Eipä tännekään ihmeitä kuulu... Kp21/jotain 32-34 välillä... Oireita ei oo minnekään suuntaan ja vähän olo on ku sulla kolmiliini. En tiedä mutta nyt vaan tökkii. Vaikka tosiaan on yk4 vasta menossa ja ekan kerran ehkä tunsin jotain ovisoireitakin. Ei vaan jaksais oottaa ja pakko olla...
  9. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Heippa kaikille! Pahoittelut Plussatuulia :( :hug: Orange80 ja Kolmiliini toivottavasti on nyt onnistunut!!! :) Ja tervetuloa REIZULI! Meillä näyttäis olevan saman ikäiset lapset :) Ite myös ihan pihalla ollut kaikesta kun niin pitkä aika edellisestä. Tässähän ollaan taas ku...
  10. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi kaikille! Mulla menossa kp11/32-34. Mietteet oviksessa. Koska se on ja onnistuisko tässä kierrossa. Kaikki jotenki hakusessa. Tänään on ollu ihme menkkamaista jomotusta mut ei voi olla vielä ovis.... Tai mistä mä tiedän. Yritän kovin vaan unohtaa koko touhun. Tyylillä tulee kun tulee. Mut...
  11. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Menkathan ne sitten alkoi... eli saa päivittää kp 1 ja neljäs yrityskierto alkoi...
  12. M

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Moi kaikki! Täällä yksi uusi kolmatta kuumeileva. Keväällä jätetty ehkäisy pois ja yksi keskeytynyt keskenmeno takana. Tärppäsi heti ekasta kierrosta ja meni kesken toukokuun lopussa ja jouduin kaavintaan kesäkuussa. Nyt on kahdet kuukautiset tulleet kaavinnan jälkeen. Ja kierto on kai...

Yhteistyössä