Hakutulokset

1. V

~~Toukomurut 2014~~

hiulu Jos on vakituisessa parisuhteessa (ei pelkoa sukupuolitaudeista), niin ei siitä spermasta ole kyllä mitään haittaa. Kohdun limatulppa suojaa sikiötä.
  2. V

Toinen lapsi 2014?

Mut voi siirtää tuonne plussanneisiin päivämäärällä 19.9. Ei oo mitään kummempia oloja vieläkään. Paidan napit vaan ei oikein mene kiinni. Hirvee stressi vaan noista työjutuista (YT:t). No, onpahan ainakin joku muu asia, mitä stressailla kuin raskaus, keskenmenon pelkääminen tms. ;-)
  3. V

Toinen lapsi 2014?

Kiitos onnitteluista! lurppanen sullahan on ihan hyvä tilanne, jos saat duunin noin alkuvaiheessa. Ehdit hyvällä tuurilla pitää asian salassa sen 4 kk koeajan. Tosin kakkonen tietty saattaa pullahtaa näkyville vähän ykköstä aiemmin. Pidän peukkuja, että pian näkyy 2 viivaa. :)
  4. V

~~Toukomurut 2014~~

Mulla on kotidoppler ekan raskauden jäljiltä ja se on kyllä tosi kiva siihen saakka, kun liikkeet tunsi (mikä oli mulla tosi myöhään). Sen jälkeen ei tarvinnut "tarkistaa", onko ketään kotona. Suosittelen! NP-ultrassa multa ultrattiiin sekä sisäkautta että päältä. Miehet mukaan vaan. Se on...
  5. V

Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 2

Heips - sopisiko mukaan yksi melkein kolmevitonen myös? vanaheim.................34.........LA 28.5.2014...........2.lapsi..........JS Eilen pissin kaksi viivaa tikkuun ja on vähän hui-hui-olo. Meillä alkoi töissä YT:t tällä viikolla ja pitäisi nyt pian päättää, kertoako raskaudesta heti...
  6. V

~~Toukomurut 2014~~

Ilmoittaudun odottajiin: 28.5. vanaheim / 34 / 2. lapsi / JS Vähän on vielä sellainen hui-hui-olo. :-)
  7. V

Toinen lapsi 2014?

Nyt täytyy kyllä jättää ne ruokajuomat nauttimatta, kun lähdetään ulos esikoisen kummitädin kanssa. Testasin eilen Prisman testillä selvän plussan! :heart: Mainitsinkin tuolla aikaisemmin, että meillä alkoi YT:t töissä. Nyt pitäisi tehdä pian päätös, että tullako raskauskaapista ulos heti...
  8. V

Toinen lapsi 2014?

lintetsa Olisin ymmärtänyt sen heiton toiseen suuntaan viikolla, mutta ultran mukaan ovulaatio olisi oikeasti tapahtunut viikkoa aikaisemmin kuin mitä testi näytti. Tein CB:n ovistestillä muistaakseni 3 negaa ennen ovisplussaa. Noh, en tiedä, mikä lopulta oli selitys siihen LA:n aikaistumiseen...
  9. V

Toinen lapsi 2014?

Mulla kävi esikoisen kanssa niin, että sain testeillä (CB) oviksen tarkalleen kiinni. Kuitenkin ekassa ultrassa todettiin, että alkio olikin viikkoa vanhempi kuin mitä oviksesta olisi laskettu. Yritin siinä kysellä, että voisiko olla niin, että mun bebe on vaan vähän isompi, niin vastaus oli...
  10. V

Toinen lapsi 2014?

lurppanen Ollaankohan samassa firmassa töissä, kun täällä alkoi kanssa YT:t just? Tietysti raskaana ollessa olisi vähän turvatumpi tilanne, kun työnantaja ei uskalla välttämättä ihan helposti irtisanoa. Mä oon yrittänyt olla miettimättä, onko mitään tuntemuksia. Pian pitäisi alkaa, jos alkaa...
  11. V

Toinen lapsi 2014?

Markke kiitos päivityksestä. Nolona täytyy pyytää vielä korjaamaan typo, eli esikoinen 06/12 eikä 06/13, kuten virheellisesti kirjoitin... :ashamed: natachalle peukkuja! Mulla ei ainakaan ollut yhtään mitään "oloja", kun tein aikanaan plussatestin.
  12. V

Toinen lapsi 2014?

Voi harmi Ciraf! :-( Pahoittelut! Toivottavasti ei ole kovia kipuja!
  13. V

Toinen lapsi 2014?

Tervehdys! Uusi jäsen ryhmään täällä. Olen 1 v 3 kk vanhan pojan äiti ja juuri palannut töihin hoitovapaalta. Nautin tosi paljon takaisin töissä olemisesta, mutta jotenkin takaraivossa kaivelee, ettei tästä enää nuorruta ja se toinen pitäisi tehdä pian, jos aikoo. Ehkäisyä ei ole ollut käytössä...

Yhteistyössä