Hakutulokset

  1. T

    Tampere / Hervanta

    Moi, Olemme just muuttaneet pääkaupungista Tampereen Hervantaan. Olen 39-vuotias ja tyttö on 5 kk. Olemme äiti-lapsi seuraa vailla. telle@luukku.com
  2. T

    Tampere / Hervanta

    Moi, Olemme just pääkaupungista muuttaneet Tampereen Hervantaan. Olen 39-vuotias ja esikoistyttö on 5 kk. Olisi kiva saada kärryttely, kahvittelu, ym.seuraa. sähköposti. telle@luukku.com
  3. T

    Tampere / Hervanta

    Moi! Olemme just muuttaneet Tampereen Hervantaan. Olen 39 vuotias ja esikoistyttö on 5 kk. Meillä ei ole täällä tuttuja, joten seura olisi mukavaa. Olisi kiva kärrytellä, jutella, kahvitella ym. lasten kanssa. Yhteydenottoja odottelen sähköpostiini. telle@luukku.com
  4. T

    Minkäs ikäisiä lapsia...

    ... teitillä mahtaa olla. Itse olen myöhäisherännäinen eli lapset vasta 3v5kk ja 1v5kk ja ikää tulee perjantaina mittariin 41.
  5. T

    Minkä ikäisenä lapset pukevat itse?????

    Meidän neiti 3v. ei oikein edes suostu harjoittelemaan pukemista, kauhee uhma heti päälle. Joskus harvoin hän laittaa itse housut jalkaan ja puseronkin saa päälle kun vain yrittäis. Riisumisessa housujen riisuminen onnistuu jos vain haluaa. Puseron saa päältään jos on tarpeeksi löysä ja jos...

Yhteistyössä