Hakutulokset

  1. K

    Toipumassa

    Jep, tiedän tunteen! Minulle tuo samainen operaatio tehty toisen lapsen syntymän jälkeen..... Ota vaan rauhallisesti niin kyllä sinä hyvin paranet! :hug:
  2. K

    Mitä viedä kiitokseksi

    \ Meille saa ainakin tuoda päiväkotiin myös itsetehtyjä. Tärkeää on vain kertoa ruoka-allergioiden varalta mitä esim. kakussa on täytteenä, millaista kermaa (hyla vai tav) on käytetty jne.
  3. K

    Jos synnytys käynnistetään

    niin onko kivuliaammat kivut kuin ei käynnistettäis? Näin oon kuullu, mut pitääkö paikkansa? :(
  4. K

    Ruotsissa asuvia

    Kiinnostais myös
  5. K

    uudestaan raskaaksi?

    Hei! Kuinkan nopeasti olette synnytyksen jälkeen tulleet raskaaksi uudestaan, jos menkat ei ole vielä alkaneet ja osaimetitte?? Toivoisin itse että mahdollisimman pian tulisin raskaaksi, vaikka ei kuukautisista vielä tietoakaan...
  6. K

    ihastunut toiseen?! Haluaisin kuulla kommentteja!

    Minulla sama tilanne, tilanne on kestänyt jo kaksi vuotta. Tapasin vanhan tutun monien vuosien jälkeen ja huomasin että heti synkkas. Siitä alkoi salatapaamiset, ja petin miehen ollessa sammuneena tai ihan täydessä humalassa. Väärin oli, mutta toinen mies halusi sitä myös vaikka on naimisissa ja...
  7. K

    Neuvoja tarvitaan hirrrrveesti!!!!

    Päiväkodissa työskennellessäni eteen on tullut monta vastaavaa tapausta ja yleensä "kakkapyllyttelijöitä" pyydetään menemään vessaan puhumaan vessajuttuja. Muutaman kerran pytylle puhuessa ne kakkajutut on sitten häipyneet. Mutta sääntönä on se että se miten siihen reagoikin niin siinä täytyy...
  8. K

    viina ei kaikille sovikkaan..

    HEI JÄTÄ SE KAHLELI?ENTÄS SEURAAVA PIMAHTAMINEN-VOI JÄÄDÄ SINUN JA LAPSESI VIIMEISEKSI! :o
  9. K

    Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

    Miina sun kirjotuksesi oli todella hyvä. Sun ei missään nimessä kannata potea huonoa omaatuntoa siitä että olet vienyt lapsesi hoitoon töidesi vuoksi. Se on toki ymmärrettävää ja nykyinen heikko kotiäitien arvostus (ainakin taloudellinen arvostus) pakottaa monet äidit töihin vasten tahtoaan...
  10. K

    Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

    Käsittääkseni sinä et viekään lastasi hoitoon töidesi takia vaan uuden vauvan takia ja niiden jauhamiesi "virikkeiden" vuoksi. En todellakaan usko että lapsesi on onnellisempi hoidossa kuin kotona äidin luona. Hän tuntee varmasti itsensä hyljätyksi ja kukapa ei tuntisi. Äiti lähtee vauvan kanssa...
  11. K

    Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

    Juu lapsia on todellakin monenlaisia ja en todellakaan kirjoittanut että olisin välttämättä ihan helpolla päässyt. Toinen lapsemme oli vauvana mahavaivainen yövalvoja. Parhaimmillaan itki yöt läpeensä. Mutta en silti olisi vienyt vanhempaa lastani hoitoon. Ja jaksoin kyllä viedä vanhempaa...
  12. K

    Äidit jotka kotona mutta isompi lapsi hoidossa,apua kaipaan!

    No voi herranen aika kun sitä nyt puolustellaan äitejä jotka vievät pikkuisensa hoitoon ja jäävät itse kotiin. Turha selitellä, olette vain tavattoman itsekkäitä! Kyllä noin pienen lapsen paikka on kotona vielä äidin kanssa jos äiti todellakin on kotona!!! Onhan se lapsen "kiva" lähteä vieraalle...

Yhteistyössä