Hakutulokset

  1. T

    Maaliskuiset 2024

    Tsemppiä ja voimia odotteluun ❤️
  2. T

    Maaliskuiset 2024

    Mikä teillä seulonnoissa hälytti? Tuleeko nipt vai lapsivesitutkimus? Meillä oli nipt kun 12/21 tytöllä Downin syndrooma. Tulokset tuli tänään, normikromosomit tytöllä. Halusimme niptin, jotta tällä kertaa saisimme tiedon aikaisemmin. Viimeksi vasta RV33.
  3. T

    Maaliskuiset 2024

    Hienoa, pitääkin itse kokeilla myös tällä kikalla 😊 kauhee stressi, ens viikolla ultra viimein.
  4. T

    Maaliskuiset 2024

    En asu, mutta meille tarjottiin niptiä kun 12/21 syntyneellä Downin syndrooma. Itellä vähän ristiriitaiset fiilikset tuosta, aikainen tieto toki tärkeetä, mutta mennäänkö Islannin malliin? Itse emme kuulleet tulosten jälkeen mitään positiivista tai totuudenmukaista. Vain voivottelua ja...
  5. T

    Maaliskuiset 2024

    Meillä np-ultra vasta 12.9, yhtään en jaksaisi odottaa 😁 nyt tuntuu jo kohtu painavan, kun esim salilla on crosstrainerilla tai kiipee portaita.
  6. T

    Maaliskuiset 2024

    Mites täällä voidaan? Kovin on hiljaista täällä ja facebookissa
  7. T

    Maaliskuiset 2024

    Meillä on, mutta en tässä raskaudessa ole vielä kokeillut. Ehkä rv12 maissa.
  8. T

    Maaliskuiset 2024

    Syke näkyi ja vastasi 8+3 viikkoja. Niin helpottunut.
  9. T

    Maaliskuiset 2024

    Kiitos kysymästä, nyt eilisen jälkeen ei ole ollut mitään. Sain ultra ajan keskiviikolle.
  10. T

    Maaliskuiset 2024

    Vessakäynnillä pyyhkiessä tuli verta 😔 jo kolme peräkkäistä km takana, en kestä jos tämäkin menee nyt kesken. Maanantaina soitan naikkarille, jotta pääsee tsekkaa tilanteen.
  11. T

    Maaliskuiset 2024

    Mä varasin nyt varhaisultran 14.8. Oisin muuten mennyt jo ens viikolla, mutta ollaan reissussa. Vähän jännittää, kun ollut nyt useampi km.
  12. T

    Maaliskuiset 2024

    Laitoin viestiä sulle 😊
  13. T

    Maaliskuiset 2024

    Missä päin asut? Pk-seudulla esim perhe arte
  14. T

    Maaliskuiset 2024

    Ystävälle, jolla tieto km taustasta oon kertonut. Muille vasta nt-ultran jälkeen tai myöhemmin, jos ei juomattomuus/turvotus paljasta.
  15. T

    Maaliskuiset 2024

    Ei yleensä pääse ellei vuotoa. Eka ultra rv12.
  16. T

    Maaliskuiset 2024

    Kiva, että tulee lisää loppukin odottajia. Mulla laskettuaika 25.3. Oireina vain yöllinen pissahätä 😅
  17. T

    Maaliskuiset 2024

    Toivottavasti kaikki hyvin 🥰
  18. T

    Maaliskuiset 2024

    Ahdistaa ja stressaa raskauden jatkuminen. Kaksi edellistä raskautta päättyi keskenmenon, toinen kkm todettiin vasta rv11. Rv7 ultrassa vastasi pienempää, joten epäilys heräsi onko kaikki ok. ❁ MAALISKUISET 2024 ❁ La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 2.3. Tähkä94/4./TAYS Alia/3./HUS...
  19. T

    Maaliskuiset 2024

    Mua pelottaa käydä vessassa, kun pelkään että alkaa taas vuoto. On ollut siis useampi km, mutta myös hyvin jatkuneita raskauksia, jolloin vuotanut. Toivottavasti sulla ei jatku vuoto.
  20. T

    Maaliskuiset 2024

    Hei, Tänään plussattu jotain 4+, en tarkalleen muista milloin viimeiset menkat. Laskettuaika siis maaliskuun loppupuolella. Useampi km (ja kohtukuolema rv33) takana, nyt viimeksi km toukokuussa ja maaliskuussa kkm. Kotoa löytyy 1,7,14,15 ja 17v lapset.

Yhteistyössä