Hakutulokset

  1. T

    Parempaa mekkoa vailla

    Kuopus täyttää kohta vuoden ja olen tuloksetta yrittänyt mekkoa juhliin etsiä. Ei kellään sattuisi olemaan nättiä käytettyä 74cm ( 80 saattaisi myös käydä) ylimääräisenä :whistle: :ashamed:
  2. T

    Apua kutsukortin runoon!

    Yritin netistä etsiä, mutta en löytänyt :/ Pitäisi siis 7-vuotiaan synttärikutsuun löytää sopiva runo :saint: Ei sattuisi apuja löytymään :p :flower:
  3. T

    Jesperjajuniorin haalarialesta

    Eli siis voisikohan joku ystävällisesti kertoa onkohan pääkaupunkiseudulla tai Lahdessa vielä haalareita jäljellä? Ei viitsisi mummoa ohikulkumatkalla turhaan juoksuttaa :saint: ja täältä en ole onnistunut lapsille syksyksi pukuja saamaan :/
  4. T

    Mitä tekisitte...

    Esikoiselle nousi illalla hetkessä kuume päälle 40 asteeseen enkä ole saanut sitä vilvoittelulla, pronaxenilla enkä panadolilla laskettua yhtään :/ Nyt tässä mietin, että pitäisikö tunkea täpötäyteen päivystykseen juoppojen sekaan vai seurata rauhassa tilannetta :/ Meillä lapset sairastaa...
  5. T

    isoäiti/mummo/mummi/mamma?

    Millä nimellä kutsutte isoäitiä?? =)
  6. T

    Mistä saa varaisovanhempia?

    Eli osaako kukaan kertoa mistä noita ns. varamummoja löytää pk-seudulla? Olen koittanut seurakunnalta saada tietoa, mutta ei mitään vastausta asiaan... Ja joku paikka oli itä-Hgissä, eli liian kaukana meistä... Vai löytääkö sen varamummin ja varavaarin jostain muualta, mutta mistä???
  7. T

    Miehet ja sukukalleus

    Mikä kohta kalleudestanne on herkin? Olen tavannut miehiä joilla pää ehdottomasti herkin paikka mut myös sellaisen jolla ei pahemmin tuntoa päässä ollenkaan.. Hänellä herkin paikka varressa. Kuinka teillä?
  8. T

    suorituspainettako?

    Olen tässä vähällä aikaa ollut kahden miehen kanssa (erikseen) hiukan epätavallisessa paikoissa seksiä. Miehet olivat minulle tuntemattomia, mitä nyt illan aikana "oppi" tuntemaan. Ekan kerran olin yhdynnässä ravintolan invavessassa. Miehellä oli kova halu, mutta potenssi jäi puolitiehen, mutta...
  9. T

    miehen tahti

    kertokaan minulle... kokemusta vain kahdesta miehestä. toisen kanssa 10v ja nyt uusi mies(pari kuukautta vanha suhde). sänkykäyttäytyminen aika erilaista ja nyt pähkäillyt että kumman käytös on yleisempää... Vanha mies siis tykkäsi liikkua hitaasti ja laukesi suht nopeasti. Joutui useasti...
  10. T

    Oulusta ystäviä meilaus/tapailu

    Heip, kahden lapsen(tyttö 4 ja poika 2v.) 28-v. äiti kaipailee ajatustenvaihtoon muita tuikitavallisia äitejä, toki lapsille kaveritkin kelpaavat, mutta nyt haetaan ensisijaisesti äitille seuraa =) . Meno-, liikunta-, shoppailuseuraa, sekä meilailu, ihan miten vaan. Meiliä aluksi ja katsotaan...

Yhteistyössä