Hakutulokset

  1. T

    Ostaako kukaan enään VHS-videokasetteja??

    Kyllä ainakin me ostamme isovanhempien luokse ja kotiinkin jos lapsille mieluisia löytyy.
  2. T

    mistäs liikkeestä niitä omalla nimellä varustettuja tutteja

    täältäkin saa tilattua http://www.mambaby.com/articles/en/1929/aW5kZXgucGhwP21vZGU9JmFydGljbGVpZD0yMTQxJmxpZD1lbg==
  3. T

    Ystävyydestä kysyisin

    Mahtavaa etten ole ainut tälläinen :D Ehkä tässä sitten on vielä joskus toivoakin olemassa ;)
  4. T

    Ystävyydestä kysyisin

    Mä oon varmaan niin tylsä tyyppi ettei kukaan jaksa tutustua muhun muutamaa viestiä pitempään :whistle: Kerhoissa sun muissa käyn kyllä senkin uhalla, että muut juoksevat karkuun tai nukahtavat :D Mutta todellisuudessa olen vaan niin älyttömän ujo ja täällä tuntuu olevan piirit jo valmiina...
  5. T

    Mikä on kuorma-auton ja rekka-auton ero?

    pikaseen googletin niin oisko tästä apua? http://fi.wikipedia.org/wiki/Ajoneuvoyhdistelm%C3%A4
  6. T

    Mikä on kuorma-auton ja rekka-auton ero?

    Mun käsityksen mukaan virallisestihan ei rekkaa ole olemassakaan vaan se on kansan nimitys :/ Kuorma-auto on yli 3,5 tonninen tavarankuljetukseen tarkoitettu auto, joka tarvitsee C-kortin, rekka sekä täysperä E-kortin. Nojoo oikeesti en tiedä, mutta piti tqas suu avata :D
  7. T

    kuinka moni maksaa ukille ja mummille lastenhoidosta?

    Ei makseta. Ovat niin innoissaan lasten kanssa, että hyvä jos saadaan lapsia hakiessa kiitos sanoa :o :heart:
  8. T

    Parempaa mekkoa vailla

    Hieman turhan kaukana ovat kun asutaan lähempänä susirajaa. Kiitos kuitenkin tarjouksesta :flower:
  9. T

    Parempaa mekkoa vailla

    Kuopus täyttää kohta vuoden ja olen tuloksetta yrittänyt mekkoa juhliin etsiä. Ei kellään sattuisi olemaan nättiä käytettyä 74cm ( 80 saattaisi myös käydä) ylimääräisenä :whistle: :ashamed:
  10. T

    mistä hoitaja vauvalle?

    Mistä päin etsit hoitajaa? Eikö tuttavapiirissä olisi ketään soveltuvaa? Itse olen aina mieluusti hoidellut tilapäisesti tuttavien lapsia jos heillä on ollut vaikeuksia hoitajaa saada.
  11. T

    Osaako jonkun 10kk ikäinen jo kävellä?

    Meillä molemmat lapset eivät ole kävelleet tuossa iässä, mutta juosseet kylläkin :whistle: Esikoisesta taitaa tulla juoksija kun ei vauhti ole vieläkään hidastunut vaan päinvastoin ja kuopus on onneksi vasta 11kk niin ehkä toivoa hidastumisesta vielä on :D
  12. T

    Apua kutsukortin runoon!

    Yritin netistä etsiä, mutta en löytänyt :/ Pitäisi siis 7-vuotiaan synttärikutsuun löytää sopiva runo :saint: Ei sattuisi apuja löytymään :p :flower:
  13. T

    Onkohan tuo citymarketin mainostama koulupöytä hyvä?

    Mä oon varmaan puusilmä kun en huomannut, mutta täytyy yrittää jätepapereista kaivella niin voi vaikka suurennuslasilla tiirata ellei muu auta :D
  14. T

    Onkohan tuo citymarketin mainostama koulupöytä hyvä?

    Ei kuulosta ainakaan hinnalta pilatulta. Onko netissä kuvaa kun meilläkin ois pöytä hakusessa :whistle:
  15. T

    Oliskos kenelläkään myynnissä pinnistä 60cm x max 115 cm?

    Meillä ois osina yks ikivanha sänky jossa säädettävä pohja, mutta se kyllä kaipais hiomista ja maalausta
  16. T

    YOUNG MOM sai tytön!! =)

    Onnea koko perheelle! :flower:
  17. T

    Onko kukaan laittanut lapselle sitä nimeä, jonka nimipäivänä hän syntyi?

    Me kovasti harkittiin, sillä nimi oli nimilistalla jo ennen lapsen syntymää. Loppupeleissä ei sitten kuitenkaan viralliseksi nimeksi asti päässyt, mutta "lempparinimenä" on :heart:
  18. T

    Tehdäänpä taas tämä:

    minä en piittaa kirjoutusgieheistä pöyköököön :laugh: :laugh:
  19. T

    KORKKILATTIA keittiöön?!? Kommentteja!

    Korkkilattiahan on pääsääntöisesti kuivien tilojen lattiapinnoite, mutta vinyylipintainen korkkilattia menee kyllä kosteammassakin. Keittiöön siis tavallista korkkilattiaa voi kyllä laittaa ja hyvin pidettynä se kyllä kestää eikä hoitaminen ole edes vaikeaa. Omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta...
  20. T

    Toisen lapsen kanssa on helpompaa ku ekan

    Meillä esikoinen oli oikea unelmalapsi kaikin puolin ja tää toinen sitten *huokaisee syvään* ensin koliikkia sitten muuten vaan vaikea tapaus ja siihen päälle vielä esikoisen uhma-ja mustiskohtaukset :whistle: On totta, että saan helpommin joitain asioita tehtyä JOS esikoinen on sillä päällä...

Yhteistyössä