Hakutulokset

  1. S

    Clomittaret 2014

    Pennille onnea ja tarrasukkia :heart: Mulle voi päivittää kp4 clomeja ei tähän kiertoon ole. Eli ihan luomu kierto. Ens kuussa onkin aika lapsettomuuspolille, saa nähdä mitä sitten. eka käynti varmaankin vaan tilanteen kartoittamista. En nyt itse viitsi päivitellä, kun kone vähän jumii :(...
  2. S

    Clomittaret 2014

    Kais Osanotot suruun ja paljon voimia surutyöhön :hug: Mä olen kanssa aikoinaan, oman isäni menettänyt ja tiedän niin noi tunteet :'( Mä olin silloin pieni, enkä oikein varmaankaan osannut surutyötä tehdä. Siksi se kai mennyt ihan näille aikuisvuosille asti. Vieläkin kaipaus on suuri kun jotain...
  3. S

    Clomittaret 2014

    Vauvatoiveinen Ihanaa, paljon onnea odotukseen :heart: kais tsempit piinailuun :) Hannuliinille Mukavaa ja rentouttavaa lomaa :) Ja kaikille tietenkii plussatuulia :flower: :heart:
  4. S

    Clomittaret 2014

    Tiuhti Mä en oo tikutellu ku kerran päivässä. Kun mulle on sanottu et kaikki on kunnossa jne. ei oo ollu epäilystä ettenkö ovulois ihan luomustikin. Mutta oon halunnu kokeilla ja katsoa et tapahtuuko. Kun kyllä tää kummasti laittaa mietityttää eri vaihtiksia et mis mättää ku mitään ei tapahdu...
  5. S

    Clomittaret 2014

    Mua myöskin mietityttää noi ovikset, tikuttelut ja ultrat. Mä en oo kun muutaman kierron tikutellu, ekalla kierrolla oli digitaaliset käytössä ja tokalla apteekin testit, apteekin testeihin sain testi-ikkunaan lähes yhtä tumman viivan kun kontrolli ikkunassa oli, mutta siellä sanottiin että...
  6. S

    Clomittaret 2014

    Grill Kaikkea hyvää sulle jatkoon, ja varsinkin se plussa :heart: Vauvatoiveiselle No mutta nyt kun tiedetään mitkä mättää niin on kumminki mahdollisuus lääkkein niihin vaikuttaa :) Mun pikkusiskolla on myös toi kilppareiden vajaatoiminta ja sillä lääkkeet, sillä se ei oo vaikuttanu...
  7. S

    Clomittaret 2014

    Voihan mut sinne lisätä. Mä sitten voin kokeilla päivittää, mikäli mun kone toimii ja saan päivitettyy, en oo ku kerran päivitelly ja sillon siin kävi joku moka...
  8. S

    Clomittaret 2014

    Kiva että ollaan saatu uus pino :) Kiitos moon stars siitä! Ja päivittäjille kans :) Mäkin voin joskus päivitellä. Mulla vaan vähä ongelmana tää mun koneen toimivuus... Mulla oli muuten kaik ok mutta nyt on menossa 4.clomikierto. Julkiselta puolelta sain veri ym. kokeiden tulokset ne oli...
  9. S

    Clomittaret 2013

    Mulle voi kans päivittää kp1 On taas niin kurja olo ja tuntuu ettei oo kyllä mitää toivoa ikinä raskautua :'( Kiukuttaa että mistään ei löydy mitään syytä, helpottais sekin kun joku syy löytyis. Tiedettäs kuinka hoidettais. Seuraavaks haluun kyllä tietää että se varmasti sieltä irtoaa...
  10. S

    Clomittaret 2013

    Seemille Onnea :heart: :flower: Uusille tulokkaille tervetuloa :) Tiuhti Mulla cllomit vaikka todennäkösesti ovuloin ihan luomustikin, eikä muutakaan vikaa oo löydetty. (.) Täällä nyt kp27. Ärtynyt ja kiukkunen olo, liekö enteilee tulevia menkkoja vai johtuuko muusta. Mä lopetin...
  11. S

    Clomittaret 2013

    Yritin päivittää tota listaa ihan ekaa kertaa :O Muutamia jäi päivittämättä.. Yritän kohta saada korjattua :D
  12. S

    Clomittaret 2013

    [] Maanantai 30.12 Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta Miyaka...…….60/32-34.........ya2006..........8.c+m...........pcos,1.lapsi,34v. SuAnn...……46/30-39........ya 06/2012..........…tk...….......1. lapsi, 31v mirzukka…….45/26-80...…..ya...
  13. S

    Clomittaret 2013

    Ambrolle ja vauva haaveissa Pahoittelut ja jaksamisia :hug: Pahoittelut uuteen kiertoon tipahtaneille. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ihan meille jokaiselle :) Näin haluan uskoa... ShookyS ihania uutisia, paljon onnea :heart: :flower: (.) Mulla nyt kp18. Tein ovistestejä kp10...
  14. S

    Clomittaret 2013

    Mulla ainakin listassa kaikki oikein.. Paitsi että nyt tää meneil oleva kierto on 3.clomikierto Huomenna kp11 ja alotan pitkästä aikaa ovistikuttelut, haluun olla varma et tapahtuu... Plussanneille hirmusen paljon onnea :heart: Ihana joululahja plussata "joulun alla" ja ens jouluna tuhisee...
  15. S

    Clomittaret 2013

    Lunalle Paljon paljon onnea ja liimaa :heart: Ihana uutinen :) Hydralle pahoittelut ja jaksuhaleja :hug: Samoten kaikille uuteen kiertoon tippuneille. Mulle voi päivittää kp2 eli näin siis tänne :( Sitten tarvisin vähän apuja, kun sain nyt julkiselta puolelta lähetteet labrakokeisiin...
  16. S

    Clomittaret 2013

    Ambrosiolle Ihanaa kuulla plussauutisia kun en taas hetkeen ole täällä käynyt :) Onnitteluhalaukset täältä :heart: Toivottavasti nyt joulukuussa tulis oikeen monen monta plussaa :heart: Plussatuulia siis kaikille :) Lueskelen parin viikon tekstit vapaapäivän kunniaks kun nyt näyttäs tää...
  17. S

    Clomittaret 2013

    kp3 ja nyt siis pidän taukokierron clomeista En tähän kiertoon siis ota clomeja, seuraavaan sitten taas. Niin pettynyt olo jälleen kerran etten osaa taas edes sanoin kunnolla kuvailla. Ja joku kyseli koska yritys aloitettu... Nykyisen miehen kanssa 08/2013. Mutta nelisen vuotta oon jo ollu...
  18. S

    Clomittaret 2013

    Heippa vaan kaikille! Mulla on ollut niin kiirusta töiden ja arkielämän kans etten juurikaan oo kerenny, kun käydä nopeesti täällä lukemassa kuulumisia. Heti alkuun pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug: Hienoa Luna että ultrasta positiivisiä uutisia ja onnea perjantaihin. Mulla...
  19. S

    Clomittaret 2013

    Grillille tsempit pistoksiin =) Toivotaan että tuottaa tulosta! Ite en alkanu tikuttelemaan ovista. Enkä oikeen tiedä tuntuuko siltä et ois käsillä ees se h-hetki. Omast mielest mulla nyt clomien aikana himmentyny toi et osaisin arvioida koska on oikee aika :confused: Muutenki mietityttää et...
  20. S

    Clomittaret 2013

    RooRoo hirmusesti onnea plussasta :heart: Ihanaaa kuulla positiivisiä uutisia, saa itsellekkin hiukan toivon kipinää :) Tädin kohdanneille pahoittelut :hug: Ite taidan tässä kierrossa tikuttaa ovista. Tänään olis kp9, eli huomisesta vois alottaa, luulen että osuu kyllä kp 12-14. Clomeista...

Yhteistyössä