Hakutulokset

  1. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kiitti tsempeistä! :) Kätilö oli sitä mieltä ettei mua supistele ollenkaan ko ei tunnu mahan puolella ollenkaan kipua eikä näy käyrillä.. mutta kyllä nämä minusta on supistuksia?? Huomasin noin klo 19, että selän puolella tuntuva polte ja kipu oli kovempaa ja alko tuleen säännöllisesti. Ekat oon...
  2. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille! <3 En oo hetkeen ehtiny/kyenny kirjotteleen. Edelleenkin oon joutunu oksentaa joka päivä+kaikki muut ihanat oireet! Öisin en oo saanu nukuttua enää pitkään aikaan.. Joka viikko oon käyny äitipolilla kasvukontrollissa, vauva on kasvanu hyvin...
  3. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Suuret onnittelut pienokaisista! :heart::hug: Synnytykset kuulosti varsin nopeilta. Miten teillä on lähtenyt sujumaan pienokaisten kanssa? Niin ja kiitokset tsempeistä niille, jotka on jaksaneet tsempata näitten olojen kanssa! :) Tänään oli taas neuvolassa käynti, koska tällä viikolla ei...
  4. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Aurinkoisia ajatuksia paljon onnea pienokaisesta!!! Ihanaa <3 Synnytyskin vaikutti menevän nopeasti! Mää täälä itken ko ajattelen, että pian tääläki on pikku nyytti sylissä :) <3 Tsemppiä kaikille muille jännääville! Taitaa olla täälläkin sairaalaan lähtö lähellä, sen verta heikossa...
  5. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Resunalle, olipa kurja lääkäri! :( Missäpäin näin tapahtui? Täällä ainakin on ultrattu ihan joka kerta, kun olen käynyt neuvolassa tai äitipolilla. Minusta se on hyvä, ei tarvihte ainakaan murehtia ja tietää varmasti, että kaikki on hyvin! Äippäpolilla käyty, pikkunen oli vilkkaalla päällä ja...
  6. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Miramei: Painoarvio oli 2023g eli kyllähän tässä vielä on aikaa sitä painoa kerätä! En ole itse huolissani tuosta painosta, en sitte ymmärrä miksi kaikki hoitajat ja lääkärit niin huolissaan ovat. Me molemmat ollaan synnytty pari viikkoa etuajassa, minä painoin 3,2kg ja mies 3,3kg eli ei hirveän...
  7. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Oikein paljon onnea Tirpsille!!! :heart: Nyt tulee sekavaa tekstiä, koska olo on taas mikä on... Koittakaa kestää :D Viime viikon perjantaina kävin siellä äitipolilla ja pikkusissillä vaikutti olevan kaikki hyvin. :saint: Puolisen tuntia seurattiin tilannetta alkuun käyrillä, jonka...
  8. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Iltoja! Ei ole taas kyennyt koneella istumaan, istuminen kun tekee olon niin tukalaksi.. Ei saa happea ja meinaa pökertyä. Kiitoksia kaikille tsempeistä, ne auttaa paljon! <3 Onhan tämä melko raskasta ollut hyperemeesin takia, muilla oireilla ei niin väliä!!! Stressiä on vielä lisännyt se...
  9. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Susupala, älä ole huolissasi! Mulle on tuosta mitasta ja yleensäkki vauvan muusta koosta oltu huolissaan ja toitotettu koko raskausajan.. Oon hypänny parin viikon välein kontrolleissa, johtunee myöskin varmaan hyperemeesista ja juurikin tuo ac-mitta vastaa pari viikkoa pienempää, muut mitat myös...
  10. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

    Lokakuuta kaikille! Tulin pikaisesti kirjoittamaan tuosta sf-mitasta ja hieman kuulumisia. Minut määrättiin viime viikolla neuvolakäynnillä jatkuvien supistuksien vuodelepoon, jota en kyllä ole ehtinyt noudattamaan kovien kiireiden takia. Eilen onneksi kontrollikäynnillä kaikki näytti...
  11. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

    Syksyiset terveiset! Hienoa susupala, toivottavasti pikkuinen nyt malttaisi pysyä vielä hetken aikaa masussa! :heart: Nyt tulee aika pitkälti vain omia kuulumisia... En ole taas päässyt/kyennyt/pystynyt tulla tänne kirjoittelemaan kuulumisia, paha olo ja oksentaminen jatkuu edelleen...
  12. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

    Iltaa! Alkaa mennä pelottavaks tuo mun pahoinvointi.. Oon ollut todella väsynyt koko viikon, johtuen kyllä luultavasti tästä kamalasta flunssasta, jollei näy loppua! Neuvolassakin sanoivat, että jatkuva oksentelu väsyttää ja ihan itsessään raskaus. Otin sitten päikkärit päivällä. Mulla oli...
  13. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

    Syksyistä maanantaita kaikille! PinskuPinskulle ja koko perheelle paljon onnea ja voimia! :heart: Kyyneltenhymy, tähän on jo osittain tottunu.. jokainen aamu alkaa oksentamalla, muuten päivä ei lähe käyntiin! Oksentamisen jälkeen alkaa ehkä ruoka pysymään sisällä, monesti menee siihen 2-3...
  14. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Elikkäs tässä vähän taustoja teille muille. Täällä kirjoittaa 25v esikoistaan odottava nainen. On pitänyt jo paljon aikasemmin kysellä pääseekö masuasukkeihin mukaan, mutta tosiaan "sairastan" hyperemeesia ja olo on välillä todella heikko ja huono ja kamala jajaja.. niin olen keskittynyt vain...
  15. H

    Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

    Terve! Pääseekö vielä mukaan marrasmasuihin? :) La on 23.11.2013 Taustoja voin kertoa vähän myöhemmin, nyt tuntuu, että pitää lähtiä jatkaan projektia eli laatotusta.... voihan hyperemeesi. henuliini / 25v / 1.lapsi / OAS

Yhteistyössä