Hakutulokset

  1. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huomenta tyttöset! :) KIITOS kaikille tsempeistä ja osanotoista! Ootte te kyllä mahtavia :) Pieni asia, mutta silti niin merkittävä, ku on sen järkyttävän pettymyksen pohjalla. Mutta nyt on taas hyvä fiilis. Oltii miehen kanssa sillä viikonloppuvapaalla Turussa ja oli kyllä ihan...
  2. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täälläkin on nyt pettyneet fiilikset!! :( Tulihan siihen testiin, että "ei raskaana". Niin mä oletinkin, mutta harmittaa silti aivan älyttömästi. Vois nyt sitte alkaa ne menkatkin, ku lähdetää viikonloppuna reissuun miehen kanssa. Tarkotus oli viettää vähän romanttista kahdenkeskistä aikaa ja...
  3. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    ON: Kävin just ostamassa raskaustestin: digin viikkonäytöllä. Nyt vaan pitää odottaa pari tuntia, että pissa on tarpeeksi vahvaa. Kävin just vessassa ennen apteekkia! Hölmö minä!!! :( Eilen testailin rfsu'n testeillä ja niissä ei näkyny mitään.. Mutta toi clearblue kertoo nyt ainakin sitte...
  4. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Voi juku, ONNEA JEPU!!!!! :)
  5. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Äh, voisko joku kehitellä jonkun röntgenkatseen, millä pystyis kattomaan, mitä ihmettä tuolla vatsassa tapahtuu?! Muillakin tuntuu olevan aika kuumottavia paikkoja. Mulla kanssa :) Tänää siis kp24/24 (viimeset kierrot ollu 24 päivää) ja ei menkoista tietoakaan. Davidin testissä olin...
  6. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hopess: No nyt ei ainakaa tartte arvuutella :D Olitko muuten tyytyväinen siihen Donnatestiin? Sä siitä täällä puhuit aikasemmin, ni mäkin kävin heti tutkimassa, että mikä se mahtaa olla. Ja ainakin siis paljon halvemmaksi tulis nopeastikkin, ku liuskatestit. Mutta keskustelupalstoilla siitä oli...
  7. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Ps. Onko kukaan lukenut kirjaa " Tyttökavereiden opas odottajalle"? Mitä mieltä ootte siitä, jotka on lukenut? :D
  8. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Elokuuntyttö: JEE! Paljon paljon onnea :) Sepä kävi nopeasti, hyvä! :) Onko mitään vinkkejä antaa meille muille? :D Just katoin ton ekan tuotantokauden noista teiniäideistä ja tuli taas niiiiiin kova vauvakuume, ku ne mammat piteli vauvojaan sylissä ja oli kyllä sulosia ilmestyksiä. Mieti...
  9. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mappis_88 TÄH? :O Siis ihan tän saman digi hymynaamatestin? Voi juku! Mä nyt ajattelin jotenki sinisilmäsesti, että ei apteekista ostettavissa tuotteissa voi olla suuria eroja.. Että tuskin apteekki paljon vetää välistä. Äh, tekis mieli palauttaa noi, mutta tottakai oon menny jo kaikki avaamaan...
  10. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heippa! Just yks päivä mun mieltäni askarruttikin, että onks mulla vaan huono oman vartalon tuntemus, kun en pysty tota ovista ikinä itte bongaamaan.. Mutta täällähän se nyt selvis, että kaikki tuntee erilailla ja riippuen oviksestakin.. Mikä on hassua! :) Mä alotin tänään syömään tota...
  11. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hopess ja Lama yhteisesti: Voi harmin paikka! :( Varmasti kova pettymys, vaikka Lamalla onkin aivan mahtava asenne :D "uuteen kiertoon ja uusiksi pullaa uuniin". Näinhän se menee, vaikka kirpaseekin ja kovaa, ku sen tädin pitää aina pärähtää kylään. Mitkäs on Hopessin fiilikset? :/ Mä en tiiä...
  12. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Voi miten mahtavaa!!!! Isot ja sydämelliset onnittelut Jonnamo. Loistavaa :) Nyt sitte Lama ja Hopess plussat samaan syssyyn.. Ja tietysti me kaikki muut :) Hirveesti anto tää uutinen lisäpotkua tänne päähän. Hyvä Jonnamo :) Täällä meneillään jo kp4 uutta kiertoa. Tässä kierrossa päästään...
  13. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huomenta! Täällä on tapahtunu ihania asioita taas :) Pinkula: Woop woop!! ONNEA ONNEA ONNEA!!! :) Nyt on varmasti hyvä fiilis! Monella muullakin näyttää olevan jännittävät päivät käsillä. Mä kirjottelen harvemmin, mutta käyn kyllä päivittäin näitä tekstejä lukemassa ja jännitän kyllä ihan...
  14. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huomenta kuumeilijat! :) Huh, kun on vilkasta ollut keskustelu. Pari päivää on ollu niin kiire, ettei tänne oo ehtinyt ja jo on hirmusesti ilmestynyt tekstiä. Hyvä tytöt!! :P Nii ja tosi mukavaa, ku on tullut uusiakin palstailijoita! :) Lama: Tosi tosi tosi outoa, jos kaks liuskatestiä...
  15. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Vaiva: WAUTSI!! ONNEA HIRMUISESTI :) Tuu sitte kertomaa lisää kunhan maltat taas koneella hetken istua :) Ihania tälläset uutiset! Ja Lama samaten, mä täällä jännitän ja päivitän 10 min välein, että millon kerrot uutisia. On aika outo ja jännä tilanne.. :) ON: Täällä ovis ollu ja...
  16. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Henrietta: Voi ei, miten ikävä tilanne siellä teillä :( Toivotaan, että se flunssa meni ja vaikutti siihen spermaan. Jos mies oli ittekkin huomannu, että oli oudot "setit". Me ollaan monesti puhuttu miehen kanssa noista asioista. Se aina sanoo, että jos siinä olis jotain vikaa, ni se jättäis mut...
  17. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heippa hei! Kiva kun tulee uusia palstailijoita. :) Annsuli: No höh!!! Mulla oli kerran menkat PÄIVÄN myöhässä ja sitä tippu kyllä niiiiiiiiiiin korkeelta, ku ne sitte alko. Että kyllähän tossa 4´ssä päivässä ehtii aikamoiset pilvilinnat ja haaveet rakentaa. Voi ei miten harmillista...
  18. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Pumbuliini. Joo, oot ihan oikeessa! Se oli todella raastavaa ja oikeesti ihan hanurista :D Kai se joillain toimii ja pitää suhteen tuoreena, mutta meillä se ei vaan toiminu sitte millään! Ei se vaan ollu oikea ja täyspainonen parisuhde meille, ku ei voinu jakaa sitä arkea toisen kanssa. Käytii...
  19. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    _Lilja_ Oli se kieltämättä aika pysäyttävä hetki, ku tajuaa, että on "paljastunu". Ei sitä ajattele tollasia sillonku tänne kirjottelee. Teinkin sitte vähän sensuuria mun edellisiin viesteihin :) Mutta siis ihan oli työpaikan läppärin sivuhistoria jääny talteen. Ajattelin jotenkin, että isoissa...
  20. _Jemppu_

    Esikoinen vuodelle 2014

    Jee, Kiitos Henrietta-. Meitä onkin sitte kolme vaunujengissä! :D

Yhteistyössä