Hakutulokset

1. H

pohjoinen keski-suomi...äänekoski,viitasaari,jne...

onkohan tällä alueella ketän äitejä lapseineen? itse olen n.100km pohjoiseen jyväskyästä..paikkakunnan nimeä en vielä mainitse.. :)
  2. H

miten nopeasti/hitaasti teillä KM alkanut

minulla on ollut ainakin kaksi keskenmenoa ja tämä toinen oli kaikein raastavin kokemus.. :'( se tapahtui vuonna 2004 ja oli yhtä tuskaa ja hidasta..juuri uuden vuoden jälkeen hokastiin että olisi toinen tulossa ja kerettiin sopia kaikki neuvolat ja ultrat...sitten päivää kahta ennen ekaa...
  3. H

80 syntyneitten mammojen pino

mistä päin kukin on? mä olen täältä keski-suomesta... ja perheeseemme kuuluu myös isi ja kisu-mirri...
  4. H

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

mä olen 26-v ja isäntä 26-v,lapsia kaks kappaletta 4 ja 2 veet.. oltu yhdessä 11v josta naimisissa jo 4 vuotta.. elämään mahtunu niin iloja ja suruja... :heart:
  5. H

80 syntyneitten mammojen pino

henuli liittyy joukkoon muksuja on kaks kappaletta tyttö 8/02 ja poika 2/05
  6. H

Kun ei enää jaksa,eikä kestä mitään...

=) heips! Täällä kans yks masentunut, kohta tulossa äidiksi.laskettuaikani 29.6 ja mulle tehdään sektio nyt 22.6 koska vauva perätilassa.olen sairastanut masennuksen vuonna 2004 silloin söin Paroxeting mielialalääkettä..nyt helmikuussa puhkesi paha masennus..itkin jokapäivä aamusta iltaan...
  7. H

raskaus ja tupakointi

Mitä mieltä olette raskaana olevista tupakoivista naisista...onko muutama tupakka sallittu, vaiko kokonaan lopettaa? vastauksia. Teen vain galluppia! =) =)
  8. H

lähivanhemman velvollisuus..

\ Peesaan!! otankin heti käyttöön.. Ei tosiaan tullu mullekaan mieleen! Aina menee riitelyksi exän kanssa ikävä kyllä..vauva on vasta 8 kk, niin hankalaa ollu todellakin.. :headwall:

Yhteistyössä