Hakutulokset

1. T

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Loistavaa! Olen tuolla katsellut noita Allevon tuotteita, jos niistä saisi koottua ateriat kokeilupäiväksi. Hienoa päästä vertailemaan. Etenkin kiinnostaa tietää, miltä nuo maistuvat ja täyttyykö niillä vatsa nimeksikään. Ja niille jotka vielä ovat epätietoisia : HAASTEITA SPECIAL EDITION...
  2. T

Pullalle tsemppiä. Voisin vaikka vannoa, että niin pahasti päin helvettiä sulla ei ole mitenkään voinut mennä kuin minulle on mennyt :D Ahmimishäiriö on ottanut vallan oikein toden teolla, mutta nyt olen taas aisoissa ja otetaan kiinni se, mikä hupuloidessa hävittiin.
  3. T

Mami, hienoa! Hyvät haasteet heitit. Kyllä siis saa tehdä päällekkäisiä haasteita, kunhan haasteet eivät kumoa toisiaan. Nuo haasteet käyvät hyvin päällekäin muidenkin haasteiden kanssa. JellyJolly, hyvä, että alat saada vastauksia noihin vaivoihin. Toivottavasti ainakin tulee vastauksia. Ja...
  4. T

F&L, olen pari kertaa elämäni aikana ollut 5 päivän paastolla (tosi rankka, mutta puhdistava kokemus) ja se vaati etsikkoaikansa, ei sitä voinut hetken mielijohteesta tehdä, mutta yhden päivän paastolle jos ryhtyy, ei oikeastaan tarvitse mitään muuta kuin huolehtia siitä, että edellisenä päivänä...
  5. T

Nyt sitten tiedotus kaikille, huomio huomio! HAASTEITA MARRASKUUN SPECIAL EDITION JAKSOA VARTEN OTETAAN VASTAAN! Kaikki mukaan haastamaan tiimiläisiä. Kerään tähän ketjuun tulleet haasteet kasaan tämän kuun lopussa ja listaan ne kolmannen jakson alkuun. Ensi jakson alussa voi alkaa...
  6. T

JUMALAUTA!!!! Kamala kiire ja hoppu ja stressi ja mä syön ja syön ja syön, koska on niin helvetin paha olla koko ajan ja musta tulee... ...AAAARRRGGGHHH!!!! Hullu. En punnitse tällä viikolla, en mene lähellekään vaakaa! Ensi viikolla lupaan käydä. Mutta maananantai kaikille yhteiseksi...
  7. T

Aivan kamala kiire!!! Tulen hulluksi |O Mä tahtoisin tulla tänne useammin, mutta en vaan kertakaikkiaan ehdi. Kaikille parhainta mahdollista alkanutta viikkoa! Tällä viikolla ehdin teitä moikkaamaan varmasti useammin kuin viime viikolla, mutta kunnon aktiiviajat saavat vielä vähän odottaa.
  8. T

Mun tämän aamun puntaritulos oli vain pikkuriikkisen alle kahdeksankympin eli 79,9kg. On mennyt loppu viikko aivan pipariksi, kun isäntäväki on kantanut kauhean läjän ruokaa naaman eteen. Olen kyllä hillinnyt itseni hyvin ruokapöydässä, mutta lapsen synttärit ja lukemattomat pullakahvit... voi...
  9. T

Täällä toimii netti ainakin tällä hetkellä. Olen siis keskellä korpea, lasten mummolassa viettämässä syyslomaa. Mulle se ei tosin ole syysloma, kun teen töitä täältä käsin. Sadie, sä olet tehnyt jo sen tärkeän päätöksen tehdä tästä se viimeinen kerta, kun täytyy laihdutuskuurille ryhtyä ja...
  10. T

Mun piti vain vilkaista teidän tuloksia ja poistua, mutta oli pakko mustautua ja KEHUA teitä kaikkia! Paitsi että siellä on tullut mahtavasti pudotusta, sitten vähän pienempää pudotusta, mutta pudostusta silti, ja sitten tuolla on nousuakin välissä, mutta yksi asia tässä kuitenkin jaksaa...
  11. T

Kyllä vaan, aikeissa on järjestää ensi jaksosta special edition-versio. Me tarvitaan tähän touhuun vähän piristystä ja haasteet saattavat motivoida monia. Maailma on täynnä jos jonkinlaisia dieettejä ja villityksiä ja ensi jaksolla jokainen halukas saa heittää oman haasteensa (pakko ei ole...
  12. T

Huolimatta ikävistä asioista täytyy riemuita siitä, että ilmeisesti ainakin osa porukasta on kokenut jo aallonpohjan ja alkaa kiivetä takaisin aallonharjalle jos tuloksiin on uskomista :) Ja onneksi sinä, JellyJolly, pääsit saikulle, etkä joudu kituuttamaan töissä vajaakuntoisena! Onnea...
  13. T

Pikaisesti vain ilmoitan, että mä jouduin tekemään punnitukseen tänäiltana, koska huomenna aamulla en ole puntarin läheisyydessä ja mun viikon 41 tulos on 80,4kg eli -0,8kg viime tuloksesta :) Vaikka en ihan siihen 900 gramman pudotukseen tällä viikolla yltänytkään, olen erittäin tyytyväinen...
  14. T

JellyJii, sain viestisi, mutten tiedä tuliko vastaus perille, kun kone tökki pahemman kerran. Älä stressaa, kaikki hoituu kyllä. Älä aja itseäs piippuun vaan yritä päästä töissäkin vähän helpommalla. Kyllä sä tämän jaksat, vaikka nyt tuntuukin tosi pahalta :hug:
  15. T

Pulla, onnittelut itsekurista! Mä olen myös sitä mieltä, ettei kannata lähteä liian tiukalle linjalle. Joku pieni pulla kahvin kanssa tms. ei tee pahaa kenellekään, kunhan niitä pullia ei mahdu päivään pussillista. Mä olen syönyt kahvipullan melkein joka päivä ja silti laihdun.
  16. T

Lillerilalleri, hieno juttu saada sut takaisin! Jelly kirjailee sut listaan, kunhan tulee taajuuksille. Miltsu, mahtavaa! Sulla on niin hyvä syy pudottaa painoa, että erityisen kovasti toivon sulle tsemppiä ja onnistumista!
  17. T

Huomenta, ja tervetuloa takaisin :flower:! Totta kai me sut muistetaan. Tätä jaksoa ohjastaa JellyJolly, jolla on ollut tosi rankkaa viime aikoina, joten tulosten kirjaamista ym. voi joutua vähän odottamaan, mutta kyllä Jelly sut kirjaa ylös kunhan joutaa. Haluatko, että sun vanhat tiedot...
  18. T

Missä kaikki ovat!? Herätyyyys ja huomenta =) Kuinka teillä menee? Mä tahdon hehkuttaa, että mun paino alkoi tämän aamun epävirallisella puntarikäynnillä pyöreällä kasikymppisellä! Olenkin siis ajatellut korjata tämän jakson tavoitettani eli sen sijaan, että tavoite on päästä tasan...
  19. T

Loistavaa, F&L :flower: Onko sulla joku salainen tai vähemmän salainen haave esim. että mitä tahdot painaa ennen joulua tms.? Ja onko sulla joku ihminen, jonka tahdot yllättää sun painonlaskulla? Mä nimittäin just äsken mietin, että olisi kyllä tosi mahtavaa painaa ensi jouluna 75kg ja yllättää...
  20. T

Sadie, onko sulla joku krooninen suruaika päällä? Mä olen tunnesyöppö ja laihduttaminen on silkka mahdottomuus silloin, kun mulla on paha olo. Jos elämässä joku tökkii; parisuhde on kuralla, ihmissuhteet sekaisin, töissä stressiä tai tunnen vaan yleistä avuttomuutta tai huonouden tunnetta (mulle...

Yhteistyössä