Hakutulokset

  1. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hei vaan! En ole kerennyt päivitellä tänne mitään ja lueskellutkin olen vain hyvin epäsäännöllisesti :( Kuitenkin jatkan roikkumista tässä ryhmässä edelleen. Kuitenkin nyt kp9 yk 12. Palaan asiaan paremmalla ajalla! Tsemppiä kaikille ja paljon plussia! :)
  2. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Nopeesti vaan päivitän kp 4, yk 11 En oo kerenny nyt lukemaan palstaa... Palaan paremmalla ajalle jutteleen!
  3. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Onnea Minnah88 ja Elokuuntyttö!! <3 Hyvä _Lilja_ ja niipe että parisuhteet toimivat! Meillä taas ollut todella vähän yhteistä aikaa... Molemmat teemme enemmän tai vähemmän reissuhommaa ja tuntuu että näemme vain ovella kun toinen on tulossa ja toinen lähdössä :( No ei se aina tule tällaista...
  4. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Onpas täällä tapahtunut paljon! Uusia jännäilijöitä tullut ja plussia ja haamuja! Tervetuloa ja onnea kaikille! :) Jänniä hetkiä edessä monella! Olen pitänyt matalaa profiilia jonkun aikaa, olen kyllä käynyt lueskelemassa täällä vaan en ole saanut aikaseksi kirjoitella...
  5. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Jee, tännehän on tullut plussia!! Onnea Vaiva ja Lamakin!! Kyllähän tuo Lama vaikuttaa, että raskaana olet!! :) Tervetuloa Santrana! Mulle voi päivittää kp1 ja yk 10. Näinhän se taas meni ja niin arvelinkin. Ei oireen oiretta eikä oikeaa plussaa testeihin. Tyhmää tosin testata liian...
  6. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Minnah88 Tänään alkoivat menkat, joten ei merkannut mitään se viivanpaikka. Niin kyllä ajattelinkin, ei oireen oiretta ja eilinen testi antoi vain samanlaisen viivanpaikan. Kyttäys siis jatkuu uudessa kierrossa :)
  7. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näettekö tässä mitään? RFSU testinä, ilmeisesti antaa viivanpaikkoja usein? :/ Tänään DPO 11 ja päiväpissasta tehty testi.
  8. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tein eilen vielä toisen r-testin ja se anto puhtaan negan. Eli eihän tossa ekassakaan mitään näy :D Kaikkee sitä onnistuu kuvittelemaan.. Noi Davidin herkät on ilmeisesti aika huonolaatuisia. Loppuviikosta jos uudestaan testailis tai jos oikein malttas niin oottas maanantaihin niitä menkkoja...
  9. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Davidin herkkä oli testinä... Tein eilen illallla vielä toisen samanlaisen ja oli puhdas nega. Ennenkin on tainnu toi ko. testi antaa "vääriä haamuja", joten en oikein usko nyt tohon. Loppuviikosta jos testailis jollain toisella testillä. Onnea Jessica!
  10. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tein tänään testin. Testinä Davidin herkkä? Näkeekö joku jotain? Tänään siis dpo9 :D
  11. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Näkeekö kukaan mitään? Tänään dpo9...
  12. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Hei vaan kaikille! Olen nyt viettänyt hiljaiseloa jonkun aikaa ja sain tänään inspiksen lukea ketju läpi! Paljonhan täällä on sattunut! _Lilja_ Voi olen pahoillani sun puolesta! Kävin viimeksi lueskelemassa plussauksista ja olin iloinen et jollain on tärpännyt. Kuitenkin hyvä, että jaksat...
  13. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Huh! Täällähän tullut plussia!! <3 Olen kyllä iloinen teidän puolestanne vilpittömästi ja toivon, että kaikki menee parhain päin!! Antaa toivoa minullekin, vaikka jo kauan yritellyt... Uusiakin tullut mukaan, tervetuloa!! :) Mukava saada uusia jännäilijöitä!! Itse olen alkukierron...
  14. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Mä kannatan kans tollasta sinistä napaa :) Vähän kyllä pääsis helpolla ja loppus tämä itsensä tutkiminen Divinee Mä kyllä nään tossa viivat! Onnea ja viivalle vahvistumisia!! Täällä kp 1 ja yk:t laskin ja nyt pärähti käyntiin yk9 :) Sillä lailla, eilen oli mieli maassa, kun testin tein...
  15. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    _Lilja_, Kurjia noi välivuodot... Itsellä niitä tosin ei ole aikaisemmin ollut, niin sillä vähän jännittää mitä ne ovat. Tosin eivät kestä kuin hetken ja lähinnä ruskeaa tuhrua, joskus joku veriviiru... Mut pitää varata sitä gyneä... Tervetuloa Gemi! :) Tänään tosiaan tein tuon r-testin...
  16. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Moikka! Mulla tänään kp 22, dpo 9 tai 10. Tissit arat ja turvoksissa, alavatsa kipuilee. Ihan kuin joku puristelisi kohtua kädellä :) Tosin näitä samanlaisia "oireita" on ollut joka kierrossa... Maanantaina ajattelin testata, vaikka vähän aikaista onkin :) En vain malttaisi odottaa! On vaan...
  17. R

    Esikoinen vuodelle 2014

    Minäkin liityn joukkoonne. Eli olen 27v. esikoista kuumeileva. Yritystä meillä on takana noin puoli vuotta. Nyt on menossa kp20/26-28. Ovista en ole ikinä testaillut, mutta olen tuntevinani sen aika tarkkaan, jonka mukaan olemme peittoja heilutelleet ahkerasti :D Hormonaalista ehkäisyä emme ole...

Yhteistyössä