Hakutulokset

  1. T

    Inseminaatio 2014

    Eilen testattu puhtaasti negatiivinen raskaustesti. Mut voi nyt siis poistaa täältä listoilta. Käyn kyllä varmasti välillä lueskelemassa mitä teille kuuluu. Tsemppiä kaikille, eikä lannistuta! :) Kesä mennään varmaan ihan luomuyrityksillä. Jospa sitten syksyllä iväffään. Mukavaa kesää...
  2. T

    Inseminaatio 2014

    Pitää vielä lisätä, että simppojen määrä ja laatu oli palautunut normaaliksi sen viime kertaisen säädön jälkeen.. A+B siittiöitä lähti pesun jäljiltä matkaan 130 miljoonaa! :)
  3. T

    Inseminaatio 2014

    elisaveta: Tervetuloa palstalle! :) Sunnuntaina ovistesti näytti kuin näyttikin plussaa. Tiesin sen kyllä jo lauantaina kun oviskivut alkoivat ja sunnuntaina päivällä olivatkin jo aika mahdottomat.. En muista onko ihan noin selviä oviskipuja ollut aiemmin. Inssi oli eilen ja munasolu oli jo...
  4. T

    Inseminaatio 2014

    Stella, toivottavasti ensi viikolla tulisi hyviä uutisia. Eilen ultrassa johtofolli oli 16mm ja limis 9,5mm. Nyt toivotaan ovisplussaa huomiseksi. Inssiaika jo maanantaille varattu mutta jos plussaa ei tule, käyn vain ultrassa. Tässä kierrossa päätettiin odottaa ns. oikeaa ovista eikä...
  5. T

    Inseminaatio 2014

    Mursu, meillä ei tällä hetkellä olekaan käytössä mitään follikkeleita stimuloivaa hormonia. Viimeiset kolme inssiä menty ihan luomukierron mukaan. Tähän inssiin ei välttämättä tule edes pregnyliä, ainoastaan lugesteronit loppukiertoon. Positiivisesti olen kyllä yllättynyt kun oma kroppa on...
  6. T

    Inseminaatio 2014

    Ensiksi pahoittelut negan saanneille ja suuren suuret onnittelut plussanneille! :heart: Nimimerkkejä en nyt mainitse kun olen taas niin jäljessä, että joku saattaisi epähuomiossa jäädä pois. :) Tervetulotoivotukset myös uusille palstalaisille! :) Huomasin muuten, että listassa on mun kp:t...
  7. T

    Inseminaatio 2014

    Moikka, Taaskin ihan pikaisesti käyn vaan heipat hihkumassa, että saadaan minutkin listalla oikein. Oon miehen kanssa talvilomalla ja tekemistä piisaa! :D Eli mut voi poistaa piinailijoista. Tähtisilmä* 6. 4/14 2.4. 2/28-32 pr+l selitm.
  8. T

    Inseminaatio 2014

    Pikaisesti tulin vain kertomaan, että puhdasta negaahan se testi näytti; niinkuin arvasinkin. Seuraavaa inssiä odotellessa.. Stellalle isot onnittelut! :heart: Tulen paremmalla ajalla lukemaan ja kommentoimaan enemmän.
  9. T

    Inseminaatio 2014

    Anteeksi kauheesti kaikille.. Oon taas pudonnu kärryiltä! :D Pahoittelut negatesteistä ja uuteen kiertoon joutuneille. Tsemppiä ultraan menijöille! Läiti, tsemppiä inssiin! :) Stella, toivottavasti viiva siitä vahvistuu! :heart: Kiitos kaikille lohduttavista sanoista. En ole ollut...
  10. T

    Inseminaatio 2014

    Kai miut voi silti piinailijoihin laittaa.. Tähtisilmä* 5. 12/28-32 pr+l selitm. 20.3
  11. T

    Inseminaatio 2014

    Voihan.. Ei taida olla paljoakaan piinailtavaa. Folli oli 18,4 mm ja limis 9 mm (käsitin eilen ilmeisesti väärin kun luulin sen olevan 10 mm). Näiden osalta kaikki ok mutta miehen simppanäyte ei ollut läheskään sitä hyvää tasoa mitä aiemmin, varmaan vaikutti aika paljolti se aamuinen "sähellys"...
  12. T

    Inseminaatio 2014

    Metsätähti, paljon onnea! :) Täällä sitä odotellaan inssiin pääsyä. Tänään oli simppanäytteen saaminen melkoisen vaikeaa, miehellä oli kovat paineet ja stressi päällä oman onnistumisen takia.. Minä hölmö kun sille eilen oikein hehkutin superfollista. No, näyte kuitenkin saatiin ja ehdin...
  13. T

    Inseminaatio 2014

    Karmini, ainakin meillä on ultrattu myös ennen inssiä mutta näin ei kertomuksien mukaan tehdä joka paikassa. Meillä ei myöskään kontrolloida ns. kiinnittymisyrityksiä verikokeella. Meillä ohjeena on ainoastaan raskaustesti kahden viikon kuluttua inssistä. Moonsihn, kovaa kipuilua ei ole...
  14. T

    Inseminaatio 2014

    Lisään vielä, että jonkinlaisia vihlomisia tai tuntemuksia saattaa esiintyä toimenpiteen jälkeen mutta ihan normaalisti voi kuitenkin olla ja mennä töihin ym.
  15. T

    Inseminaatio 2014

    Karmini, inseminaatio on ihan simppeli toimenpide. Ultrilla seurataan follikkeleiden kasvua, limakalvon paksuutta ja selvitetään inseminaatiolle otollisin ajankohta. Inseminaatio itsessään ei tunnu, ainakaan minulla, mitenkään kummoiselta. Mies toimittaa simppanäytteen ennen inssiä, täällä...
  16. T

    Inseminaatio 2014

    Johma, Onnittelut plussasta! :) Tervetuloa uusille! Hyvät kanssasisaret.. Ette kyllä usko! Tän naisen kroppa yllätti kyllä tässä kierrossa ihan täysin.. Kävin tän kierron ekassa folliultrassa ja sieltä löytyi johtofolli 17,4 mm ja limis 10 mm ja kiertopäivä VASTA 11! Inseminaatio on...
  17. T

    Inseminaatio 2014

    Kylläpäs täällä on paljon keskusteltu! En meinaa perässä pysyä kun totuin siihen hiljaiseloon tällä palstalla! :D metsätähti, IVF:n on puolen vuoden jonotusaika. Toukokuulle tuli jo aika lääkärille, ehkäpä joku suunnittelukäynti tai vastaava. Minulla on tämän kierron ensimmäinen...
  18. T

    Inseminaatio 2014

    viiva84, niin ne sanoivat klinikallakin, ettei noista inseminaatioista kannata julkisella mainita. Toivottavasti sinulla johtofolli alkaa kasvamaan, että pääsette inseminaatioon. Zoona, me ollaan oltu alusta asti julkisella hoidoissa. Vaativat tehtäväksi nuo neljä inseminaatiota ennenkuin...
  19. T

    Inseminaatio 2014

    Heippa kaikille! :) Tuli pidettyä taukoa palstailusta mutta enköhän minä taas ala enemmän täällä kirjottelemaan. 4. inssi oli ja meni.. Nyt seuraa ivf-jono ja jonotellessa tehdään omakustanteisesti inssejä yksityisellä. Me kuitenkin uskotaan, että voidaan onnistua näillä kevyemmillä hoidoilla...
  20. T

    Inseminaatio 2014

    INSSILÄISET 2014 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta......Lääkitys........Syy Esikko83………...3.IUI…......tammikuu?....…..g+pr+l…….......selitm. Jenett..............3.IUI.....tammi-helmikuu....pu+pr+l.........selitm...

Yhteistyössä