Hakutulokset

1. L

* Hoidot KYS 2013 *

Hertalle ja onneaodottavalle: paljon voimia myös täältä! Ei tätä lapsettomuutta voi ymmärtää kukaan, joka ei tätä itse ole kokenut tai läheltä seurannut. Miten lapsen saaminen voikin olla niin vaikeaa ihmisille, jotka lapsia oikeasti kaipaavat. EI riitä ymmärrys. Muille hoidoissa vielä...
  2. L

* Hoidot KYS 2013 *

Marjana ja Hertta: miehellä keväällä näytteissä oli kuitenkin siittiöitä pesujenkin jälkeen, joskin niitä oli vähäsen. Yllätyksenä tämä tuli kaikille ettei niitä nyt ollut kahdessakaan näytteessä ainuttakaaan, syytä tähän ei ole tiedossa.
  3. L

* Hoidot KYS 2013 *

onneaodottava: meillä siis vaan saatiin pakasteeseen munasolut. 3 kuukauden kuluttua mieheltä uusi näyte, jospa siinä ois siittiö/siittiöitä. Muutenha nuillakaan munasoluilla ei meidän tapauksessa tehdä mitään. Tsemppiä huomiseen siirtoon! toivottavasti kaikki menee suotuisasti.
  4. L

* Hoidot KYS 2013 *

tervehdys teille. Ajattelin tulla kertomaan kuulumisiani, eli siis punktiosta aikaa nyt reilu viikko, siirtoon asti emme päässeet kahdestakaan syystä(miehellä ei yhtäään! siittiöitä(kahdessakaan näytteessä) ja minun hyperstimulaatio. Munarakkuloita oli niin valtavasti, ei ilmeisesti...
  5. L

* Hoidot KYS 2013 *

Onneaodottava: Mullaki oli tarkotus kypsyttää vaan muutamia munarakkuloita, mutta toisin kävi. joo, voi olla että jos ei nyt päästä siirtoon asti, nii kaikki mahdolliset alkiot pakastetaan. Sitten myöhemmin kun on turvallisempaa hyperin kannalta nii kokeillaan PASia. Olo tällä hetkellä...
  6. L

* Hoidot KYS 2013 *

meillä menossa nyt puregon pistokset pienellä annoksella, viikon verran olen pistellyt. Maanantaisessa 1. ultrassa ihan liikaa munasoluja(10 yli 10 mm molemmilla puolilla sekä valtavasti pienempiä kypsymässä) sekä nestettä vatsa ontelossa. Hyperin vaara suuri, joten olen jo tässä vaiheessa...
  7. L

* Hoidot KYS 2013 *

Täällä uusi yrittäjä. Eli siis mulla endometrioosi ja miehellä huonot simpat. Takana meillä yritystä 3 vuoden ajan. Tutkimukset aloitettu kysillä helmikuussa 2013, nyt elokuun lopulla ensimmäinen hoito, ICSI. Käytössä lääkkeenä tällä hetkellä synarela-suihkeet, viikon kuluttua alan sitten...

Yhteistyössä