Hakutulokset

  1. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Hei mäki oon faceryhmän kannalla ! Sinne tulee paljo helpommin kirjotettua ku siel tulee roikuttua muutenki !! :) mulla ei tää kaksplussa ees toimi puhelimella kunnolla nii turhauttaa ees yrittää kirjottaa tääl :(
  2. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Tänne kans tullu 8kpl parissa viikossa ja yltyy vaan... tosi mukavaa... no, onpaha sit samoilla kärsimyksillä ohi ainaki joksiki aikaa, saa nähdä kuis paljon noita tulee nyt ! :D
  3. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Tällä pikkukakkosen odottajalla vointi on ainakin ihan kohtuullinen viikkoihin nähden. Pikkuhiljaa oon laitellu tavaroita vauvaa varten valmiiks ja pikkuhiljaa sisäistän et odotus pian päättyy,vaikka onhan tässä laskettuun aikaan vielä tovi :) miten margareta teillä menee ? :)
  4. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Me kävellään noin kilsan lenkkejä yleensä, yks päivä 2,5 kilsaa sillee et välillä kävi 100m rattaissa istumassa. Kerran meni 3,5 kilsaa mut vikan kilsan aikana piti iskän monesti kantaa.. ei antanu luonne periks rattaissa istumiselle. Siitä päästään seuraavaan aiheeseen, onko muilla jo uhmaa ...
  5. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Tytöllä on kengän koko 21-22, vaatteissa 86/92 pääsääntösesti mut isompaa tekoa jos on vaate nii menee 74/80. Kolme yötä takana omassa sängyssä, omassa huoneessaan. Yllättävän helposti on menny ! Ekana iltana nukahti hyvin, sit heräs jossain välissä ja puoltoista tuntia hönttäs sängystä pois...
  6. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Lastensänky kokeiluun nyt, ei tartteis ostaa toista pinnistä kun ei tuo esikoinen varmaa muutenkaa siinä kauaa ois :) siirtyy myös siis omaan huoneeseen ja toivoisin et rauhottais öitä et toinen ei heräis joka risahdukseen. Vaik alkuun kyllä varmasti koittaa sen sata kertaa tulla sieltä...
  7. L

    Tammi-Helmikuun Taaperot 2014

    Moikka kaikille pitkästä aikaa !! :) Onnea Margaretalle vauvasta <3 ja jossen väärin muista nii tais täällä olla joku raskaanakin..? Välillä oon käyny lueskelemassa. Täällä aika tasaista arkea, meillä myös pitäs opettaa tyttö omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen.. mun äiti aiko uhrautua :)...
  8. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ultrassa käyty, siellä se pikkuinen oli hyvinvoivana :heart: viikot 9+1 ultran mukaan, eli laskettua aikaa ei vielä ainakaan siirretty. Nt ultra toukokuun puolivälin tienoilla, soittavat kuulema sieltä. Mäki söin yks päivä erehdyksissään juhlissa ruokaa, missä oli semmosta lohitahnaa...
  9. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Meillä on neuvolantätille soittoajat, mut hätätapauksessa voi toki soittaa millon vaan. On yleensä sit kysyny et voiko soittaa takasin, jos on jotakin kesken. Ja synnärillekki voi sitte varsinkin loppuraskaudessa soittaa ongelmatilanteissa. Tänään mulla ois sit eka ultra. 9+3 viikot nyt...
  10. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mulla kans mamat käytössä, mut lisärautaa pitää alkaa syömään heti ku pahoinvointi tasottuu. Hb on sen verran alhainen, sama arvo oli esikoisen aikaan alkuraskaudessa kyllä eikä paljo raskausaikana laskenu mut synnytyksen jälkeen humahti anemian puolelle. Tänne ei oikeestaan mitään uutta...
  11. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Mimmika, ihan ku oisin lastentarvikeliikkeessä kajaanissa joskus äitiysvaatteita nähny... mut en tiiä et onko sit sen hintasiaki et hohhoijjaa :D
  12. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Nyt on käyty neuvolassa, perusmittaukset ja punnitukset tehtiin. Eka ultra 23.4, viikkoja sillon 9+3. Nt ultra varmaan joskus toukokuun puolivälin paikkeilla sit. Sikiöseulontoihin tosiaan mennään, en osaa aatella, et miten "toimisin" jos jotain poikkeavaa löytyisi. Sen tietää varmaan sitten...
  13. L

    Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

    Ihmettelin tovin et onpa kovin hiljaseksi menny marraskuulaisten ryhmä, kunnes tajusin et meillähän on uusi ryhmä :laugh: Tunnin päästä neuvolaan, ei siellä kyllä taideta ihmeitä tehä. Tietoa vähän et millon ultrataan jne. En tiiä onko paikkakuntakohtaista, mut ainakin täällä joutuu...
  14. L

    Marraskuun mussukat <3

    Zoona, en kyllä tiiä mitä tekisin tossa tilanteessa. Tuonhan sä just varmaan haluisitki kuulla.. Toisaaltaan voisin hyvin aatella niin itsekkäästi, et en sitä tautia haluaisi itselleni saada, vaikka ei oiskaan sikiöön tartunnasta vaikutuksia. Eikä ainakaan tartteis miettiä sitä, et jos saakin...
  15. L

    Marraskuun mussukat <3

    Mamma93, mulla oli aika samat tuntemukset esikoisen aikaan. Meni aikaa et totuin terkkarin tyyliin, välillä oli olo etten uskalla kysyä mitään. Sit kun se yhteinen sävel löyty niin on menny tosi hyvin, tiedän et hänen vastaukseen voi luottaa ja tiiän et jos joku "hätä" tulee niin otetaan...
  16. L

    Marraskuun mussukat <3

    Ei oo kyllä ikinä ollu värien tarttumisen ym kans mitää ongelmia mut aattelin ku kaikki tuntuu puhuvan että raskausaikana värjätessä on tullu minkä sattuu väriset hiuksista :D
  17. L

    Marraskuun mussukat <3

    Ja toki vois lukee kysymyksenki. Taisin mä kampaajallaki siinä ajassa käydä sekä itse värjäilin :D ja tuli mieleen vielä että raskaus voi aiheuttaa sen, et se väri ei tartu kunnolla tai sitte ei tuu yhtään sen väriset mitä piti :D
  18. L

    Marraskuun mussukat <3

    Mamma93, elä hätäile, esikoisen aikaan mietin tota samaa. Sillon törmäsin juttuun missä mainittiin, että väriaineita imeytyy vain hitusen päänahkaan, tutkittua tietoa ei ole mut ei pitäisi olla vaikutuksia sikiöön. Myös siitä luin et ekalla kolmanneksella voi varmuuden vuoksi olla värjäämättä...
  19. L

    Marraskuun mussukat <3

    En usko että on, kunhan lepäät ja otat rauhassa, ettei tuu mitään pahempia jälkitauteja. Panadol ei sinällään tulehduksiin kyllä autakkaan, kipuun toki. Juot lämmintä ja otat iisisti nyt ! Esikon aikaan mulla oli rv 16 kieppeillä kauhee flunssa ja kuume, eikä siihen oikein auttanu muu kun lepo...
  20. L

    Marraskuun mussukat <3

    Mamma87, panadolia mielellään :)

Yhteistyössä