Hakutulokset

  1. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Hei! Täällä todella varovaisesti mukaan salaiseen fb-ryhmään tahtois kakkosta ehkä odottava edellisen km oon saanut helmikuussa . Kenelle piti ilmoittautua fb:ssä? Täytän 30v tänä vuonna ja laskettu ois 23/24.1 laskurin mukaan. Mut todellakin usko tähän et pysyy tulee varmaan sit vast rv12...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Hei! Minäkin vähän epätodellisena ilmoittaudun. Viime su tehnyt testin ja entuudestaan mulla kohta 3v. Lapsi. Tänään näyttänyt cb 2-3 viikkoa eli neuvolaan soitellessa pohdittu olenko sitten 4:llä vai 5:llä raskausviikolla. Pelottaa tää toinen raskaus kun kuullut niin paljon tuttujenkin...
  3. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Cembalo jaksamisia huonoon vointiin! Täällä taas lähes oireetonta odotusta. MegaväsymyS vaan alkanut.. Miten sitä jaksaa loman jälkeen töissä huh.
  4. M

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Hei! Täällä uusi foorumilla. Asun Vantaalla 25 vuotias ja rv 8+2 tänään oli eka neuvola ja l.a siirtyi 10.3. Esikoista odotetaan aviomieheni kanssa. Liityin tänne jotta saisi hieman vertaistukea näihin vauvahöpötyksiin ja mies ei vallan ahdistuisi :D tällä hetkellä en tunne montaa...
  5. M

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Hei! Täällä yksi 25-vuotias rv 8+2 l.a 10.3 ja toivoisi myös pääsevänsä verkostoon mukaan. Tällä hetkellä tunne ettei voi kelleen vielä puhua tästä raskaudesta, eikä vielä kauheasti ole lapsiperheellisiä tuttuja lähellä. Itse asustelen Vantaalla :) ainiin näkyykö tuo ryhmä toisille?

Yhteistyössä