Hakutulokset

  1. K

    **Maaliskuun murut** Syyskuun supinat <3

    Heipsansaa pitkästä aikaa.. voimia palstalta poistuneille<3 täällä 13+1 tänään. la muuttui ultrassa päivällä, eli 9.3.2014 , jossa oli kaikki hyvin. Mieliala heittelee kyllä taas niin että...välillä ei tiedä masentaako vai ei. Paha olo jäänyt pois mutta väsymystä vielä aika lailla, sekä...
  2. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    tulihan se. Tosiaan täällä ollut pahaa ja kokoajan pahenevaa oloa sekä väsymystä. viikkoja kuitenkin jo 11+1. ruoka ei maistu mut hirvee nälkä kokoajan=/ jospa tämä tästä joskus helpottuu. Onko kenelläkään ollut masennusta tai ajoittaista epäonnistumisen tunnetta? Mua välillä huolettaa...
  3. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Täällä ukko istutettu alas ja asiat puhuttu läpi, joten kaikki sen suhteen ok=) Torstaina olis nt-ultra, ja jännittää hiukkasen...mutta uskaltaudun kuitenkin jo listattavaksi, eli.. ikä 29v ,1.lapsi, la.10.3, oys. tulikohan tuo punasella..
  4. K

    **Maaliskuun murut** Elokuun ajatuksia

    Täällä yksi maaliskuinen odottaja. Olen seuraillut taustalta, mutta nyt sain rekattua itteni tänne. Eka lapsi, 29-vuotta, ja paikkana OYS. Takana yksi keskenmeno. Laskettu aika olis 10.3.14 ja huomenna täynnä 12 viikkoo. Ollu vähän vaikee olo, oon miettinyt eroa kun mies ei tunnu ymmärtävän...

Yhteistyössä