Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Pitkästä aikaa kirjottelen. Lukemassa oon käyny välillä, mutta on tuntunu vaan niin saamaton olo, että tännekkin kirjottaminen on välillä ollu muka niin hankalaa!:O Pikaisesti omia kuulumisia: viime ke oli eka neuvola ja nähtiin Hiisku<3 ultralla!! Huippua! Eli kaikki oli oikein hyvin!! la...
  2. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Onkos täälä muut, joilla jo yksi tai useampi raskaus takana, huomannut eroja edellisiin raskauksiin? Itsellä hajut eivät ole niin voimakkaita, kuin esikoisen aikaan. Mutta väsyttää ja yököttää enemmän, etenkin väsyttää... Lisäksi esikoisen aikaan en voinut juoda mitään makeita mehuja ja nyt...
  3. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Ansku-89 mulla kävi vähän samanlainen tilanne tässä yks päivä. Miehen kanssa tuli vauvasta jotain puhetta ja kommentoin jotain että "entä, jos se onkin apina?".. Vitsinä siis tarkoitin. Mutta samantien tuli ihan kamala olo, että mitä mä oikein puhun! Että jos tän takia meidän vauva ookkaan nyt...
  4. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Argh näitä kirjotusvirheitä, kun puhelimella nopsaa kirjottaa!!!:/
  5. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Sukupuolta mies haluaa kysyä, itse jopa mietin, jos olis pitänyt salassa syntymään asti. Mitta kysytään siis, se sopii kyllä minulle. Eskoisesta kysyttiin ja hieman pojasta haaveiltiin. Poikahan tuo onkin. Nyy ei ole oileastaan ollenkaan mitään toivetta, kumpi tulisi.. Töissä olen sanonut...
  6. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Karviaismarja mulla kans aina noin verenpaineet näyttäö paaaaljon korkeemmalta, jos joku "outo" mittaa. Kotona ne on aina ok, vaikka eivät kovin matalalla silloinkaan, mutta normaalin rajoissa. Viime raskaudessa mittailinkin joka toinen päivä niitä kotona, kirjasin ylös ja vein tulokset aina...
  7. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Kultapupu osasitko sä yhdistää tuota pyörryttävää oloa johonkin, esim jos et et ollu syöny tms? Tai oliko sulla silloin verenpaineissa häikkää? Muistan, että kun äiti odotti nuorempaa pikkusiskoani, häntä pyörrytti myös usein. Täytyykin kysyä tarkemmin, jahka ensin kuulee tulevasta...
  8. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Tänne oli tullut ihan hirmuisesti tekstiä sen jälkeen, kun viimeksi kirjoitin!:) kiva! Meinasin ne kahlata läpi, mutta puhelin pätkii nettiä pois päältä, joten luen ne sitten myöhemmin paremmalla onnella... Täälä ihan järkky olo koko ajan! Kuvottaa, oksettaa ja heikottaa. Mitään ei tekis...
  9. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Olikos se just inkivääri, jota on ennen just jopa suositeltu raskaana oleville? Mutta nyt myöhemmin vasta tullut kiellettyjen listalle? Itse yritän välttää noita ruokia maalaisjärjen mukaan. Kahvia tuli juotua ennen plussaa paljonkin, eli varmasti liikaa.:/ mutta plussan jälkeen vaan 3kuppia...
  10. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Nete Millä viikoilla teidän perätilavauva leikattiin? Pääsit ilmeisesti käymään synnytystapa arviossa? Meilläkin yritettiin poikaa kääntää, mutta ei hievahtanutkaan. Lantio kuvattiin ja sain ajan synnytystapa arvioon, mutta en ikinä sinne ehtinyt, kun poika otti varaslähdön. Eli itellä kävi...
  11. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Luppa Kutsuimme esikoista odotusaikana myös Kirpuksi!<3 Miwwi Toivottavasti kaikki sujuu tällä kertaa hyvin!:) Täälä ollut nyt kovasti repäisykipuja ja muutakin vihlontaa, auts. Lisäksi tänään töissä tuli aamusta niin huono olo, että hyi! Olin vielä yksin töissä päiväkodilla... Synnytys...
  12. K

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heippa! Josko sitä uskaltaisi jo tänne kans kirjottelemaan, kiva kun olisi jossain edes jutella, kun raskaudesta ei vielä haluta kertoa muille! Elikkä La 19.4 (tällä tietoa)/ -Kirppu- /24 / Toinen lapsi / Seks Lueskelin tätä ketjua alusta, että vähän olisi kärryillä, mistä ootte jutellu...
  13. K

    Toinen lapsi 2014?

    Poika päätti herättää puol5 aamulla (hampaita tulossa), joten en sitten enää malttanut mennä nukkumaan, kun kuitenkin olisi pitänyt pian herätä ja testi odotteli valmiina.. Plussahan se siihen piirtyi!<3 Ensimmäinen ajatus oli, että voinko tehdä testin jotenkin väärin niin, että sain vale...
  14. K

    Toinen lapsi 2014?

    Daisy D : Paljon jaksamista raskaaseen tilanteeseen! Eipä täältä toivoisi kenenkään tärkeän ihmisen pois menevän!:( Täälä jäi testaamatta tiistaina aamuna, kun en ehtinyt testiä hakemaan. Enkä siis vielä tänäänkään päässyt testiä tekemään. Mutta huomis aamua odottais nyt valmiiksi ostettu...
  15. K

    Toinen lapsi 2014?

    Jäänyt tänne kirjoittelu nyt ihan, mutta silti olen käynyt kurkkimassa muiden juttuja. Hiljaista tuntuu tosiaan olevan! Täälä jännäillään, menkkojen pitäisi alkaa näinä päivinä (tänään?), mutta toistaiseksi niitä ei ole kuulunut.. Yhtään ei ole kyllä sellainen olo, että raskaana olisin, ei siis...
  16. K

    Toinen lapsi 2014?

    Tää tahtois mukaan!:) Eli kp 20/30-32, yk1, ikää pian 24 ja esikoinen 11/11. En tiedä menikö värit oikein, kun puhelimella kirjoitan... Täälä kovasti toivottais sisarusta tuolle meidän esikolle ja nyt pitäis ainakin vielä ens viikon sunnuntaille asti jännäillä, ennen ekaa testiä. Poika meillä...

Yhteistyössä