Hakutulokset

  1. HennuskaH

    voinko olla raskaana?

    Viimeisistä menkoista on aikaa. Olivat marraskuussa.. Täytynee kipaista apteekkiin, ja testailla. :)
  2. HennuskaH

    voinko olla raskaana?

    Siis tottakai. :D Lähinnä tarkoitin tuolla edellisellä tekstillä sitä että olisikos mahdollista olla raskaana. Ovulaatiosta ei mitään käryä millon se on kun kierto mitä sattuu. Mutta esim tämä alamahan kipu ja tunne että menkat alkaa, mutteivat ala kuitenkaan. On jotenkin outoa. :)...
  3. HennuskaH

    voinko olla raskaana?

    Minulla on ollut viikon verran alavatsa kipeä ja tunne että kuukautiset voivat alkaa millä hetkellä hyvänsä. No, vessassa olen juossut tämän tästä ja mitään ei näy. Rintani ovat hieman arat, ei kuitenkaan mitenkään merkittävästi. Tein reskaustestin 2 viikkoa sitten se oli negatiivinen. Olisikos...
  4. HennuskaH

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    kp 29/36..............yk 2............ya 6/13......... Tuo kierto on jotain ihan hepreaa, venyy millon mitenkin pitkäksi. Mutta jospa se noissa main menisi. Yrityksen aloituksen tuo kesäkuu, kun sillon on taas päätetty alkaa yrittämään tosissaan. :)
  5. HennuskaH

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Hei! Minä olen uusi täällä koko sivustolla, sopisinko minä keskusteluunne mukaan? :) Olen 21-vuotias ja mieheni on 23-vuotias. Olemme yrittäneet lasta säännöllisen epäsäännöllisesti pian kolme vuotta ilman nyyttiä. Tosin yhden plussan olen aikaan saanut ja sitä onnea kestikin sitten rv10...

Yhteistyössä