Hakutulokset

1. T

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Taas puhelimella väliaikatietoja. Matkaan parhaillaan kotiin sairaalareissulta. Lopputulos on nyt selvääkin selvempi. Kohdussa on 2 tyhjää sikiöpussia kalvoineen ja ruskuaispusseineen. Alkioita ei näy, ei näkynyt enään edes sitä toista. Ei ole varmuutta onko kyseessä tuulimuna vai keskeytynyt...
  2. T

Hei kaikille pitkästä aikaa. En ole jaksanut tulla palstalle lainkaan aikaan. Ensin oltiin niin kamalan kipeinä reili 2 viikkoa. Raskausoireet oli lupaavia, mutta jotenkin kuvittelin niiden vielä asteittain päivä päivältä vahvistuvan vieläkin runsaimmiksi. Minusta niin ei ole tapahtunut...
  3. T

Olisi sinulle edes piirun verran helpompaa. Ei tässä oikein tunnu löytävän oikeita sanoja. Kaikki tuntuu niin mitättömältä. Voimia ainakin. Mur. Ei Tää kirjoittelu näemmä puhelimella oikein onnistu multa. ;) Olette kaikki ajatuksissani ja kun pääsen niin tulen kommentoimaan enemmän. Omaakin...
  4. T

Viestini lähti liian aikaisin. Minun piti vielä kiittää kaikista ihanista vastauksistanne. <3 Jos en todellakaan loukkaa ketään niin voin ja mielelläni tulen ja olen mukananne ja seuraan teidän taipaletta myös. Niin toivon, että matka plussaan olisi kaikilla mahdollisimman lyhyt. :) Voi...
  5. T

Paulanna: Aivan mahtavaa!!! Voi kunpa raskaus olisikin alkanut luomuna ja siltä tuo vahvasti vaikuttaa! <3 Olen niin onnellinen puolestasi ja toivottavasti kaikki etenee hyvin ja niin kuin pitääkin. Niin ja cb antaisi iki-ihanan raskaana tuloksen viikkojen kera! Peukutan niiiin vimmatusti sen...
  6. T

Minun piti tulla kommentoimaan montaa uutta aloitusta. Huomaan kuitenkin jos en ole tervetullut. En siis tule enään etten loukkaa ketään. Itselleni tehtiin aikanaan sterilisaatio väärin perustein ja sen jälkeen meinasin myös menehtyä. Koko reilun 2 vuotta haaveilin purkuleikkuusta tai hoitoihin...
  7. T

Ihanaa Rouva Kk ja onnea sylin täydeltä!:flower: Suuret pahoitteluni negan saaneille. :hug: Rautalisästä, sitä ei suositella ellei tarvetta erikseen ole todettu sillä liian suuri hb paksuntaa verta ja siten huonontaa verenkiertoa kohdun alueella paksu veri kun ei kulje niin hyvin pienissä...
  8. T

Huomenta kaikille! odottava73 Kyllä se vaan niin menee, että äitiyden ihanuuden kääntöpuoli on huoli ja syyllisyys ja ne alkaa jo plussasta. :hug: Sitä herkkyyttä tarvitaan , jotta äiti suojelee pienokaistaan kaikin tavoin. Jos päädyt tekemään toisen testin niin toivottavasti sen tulos...
  9. T

Pakko se oli vielä uskaltaa testata ja CB:llä RASKAANA 1-2 viikkoa!!! :) Enempää en saa tällä nyt nyt naputeltua.
  10. T

Pakko koittaa naputella tabletitlla ODOTTAVALLE huipusti onnea plussasta. Kyllä se digi jo niin varma, että en ollenkaan epäile veritestisi tulosta.:)))) Sata onnitteluhali ym, tällä en saa niitä kuvina nyt. Toivokkaalla itsellään on toivo aika vähissä. Kaikki mahd oireet on, vaikka olen...
  11. T

Odottava73 Hurjasti peukutuksia plussan vahvistumiseen. Minusta se on oikein selvä plussaviiva jo nyt.:heart: Toivoton87 Tervetuloa mukaan ja onnea sinullekin tulevaan testailuun. Minulla on vaivannut jatkuva kuvotus, joka alkoi siirrosta seuraavana päivänä. Olen kans miettinyt, että voikohan...
  12. T

Hei kaikille! Olen ollut nettipimennossa ja tänne on tullut paljon viestejä sillä välin. Nalletytön ihanat ultrakuulumiset, onneksi olkoon! Odottavan kutkuttavan lupaava plussan alku, toivottavasti se vahvistuu! Peukkuja kaikille piinailijoille tasaisesti! Kunhan olen saanut laukut purettua...
  13. T

Paulannalle Superiso rutistus. Voin vaan uskoa, että voimat ne loppuu itse kullakin jossain vaiheessa ja siksi raja on vedettävä jonnekin. Joskus jo pieni taukokin antaa voimia uuteen yritykseen, uskoisin. Siitä ei silti pääse yli etteikö ole parasta lähteä uuteen yritykseen vasta sitten kun se...
  14. T

Paulanna Voi ei! Niin toivon silti vielä, että veritesti antaisi iloisemmin uutisen. :hug: Kun käsitykseni mukaan tuo digi ei ole kamalan herkkä. Jollain palstoilla ollut keskusteluakin siitä, vaikka CB toki vannoo sen herkkyyden nimiin. Kumpa voisin auttaa, on niin kurja olo puolestasi. Mutta...
  15. T

Paulanna Eeen minäkään malta olla innostumatta!:whistle: Luin tuon sun aloituksesi melko tuoreena ja olen siitä lähtien yrittänyt olla innostumatta, mutta olet koko ajan mielessä ja jännitän puolestasi ja ja ja... :p Oispa plussa! Ja sellainen mikä ei jätä epävarmuuteen. :heart: Vaikutat niin...
  16. T

Paulanna, Johkunen ja Iida-Karoliina Kiitokset teille noista tiedoista rakon täyttämiseen, pidättelyyn ja sen vaikutukseen siirron kannalta. :) Pitää kokeilla pari kertaa kuinka nopeasti homma onnistuu. Pidätellä pystyn hirmuisen hyvin (raskaustestejä tehdessä on pitänyt olla monta tuntia)...
  17. T

Iida-Karoliina On se totta, että se luonnolliseen kiertoon siirto vaatisi melkoista omistautumista asialle ja sen aiheuttama stressi ei takuulla ole hyväksi kun sitä on jo tässä ensimmäisessä yrityksessä ollut tarpeeksi niin uskon kyllä ettei voimia löytyisi enään moiseen muutamankaan yrityksen...
  18. T

Paulanna Juu, ainakin vielä olo on normaali. Onneksi. :) Ei tämmösille mitään oikein voi ja ilmanmuuta sinä piinailet ja mietit omaa napaa. Niin kuuluukin. ;) Hyvillä mielin keskityt itseesi ja siihen, että vauva on nyt mukana kyydissä ja toivonmukaan pysyy oikein tiukasti kunnes saatte hänet...
  19. T

Jee, nyt alkaa jännitys ja toivonmukaan se toisi plussia tullessaan! Paulannalle siis mahdollisimman rentoa, mukavaa ja tuloksellista piinailua!:heart: Odottava73 Toivotaan, että teillekin tulisi huippualkioita ja kaikki menee hyvin. :) Täällä menkat alkoi ajallaan ja nyt odotellaan...
  20. T

Johkuli Tulin katsomaan mitä sinulle kuuluu. Olen todella pahoillani, että plussaa ei ole vielä tullut. Silti niin toivoisin sen vielä kääntyvän toisin. :hug: Johkunen Pistin Dipherelinen (triptoreliini) ja ei ole kai vissiin ollut vielä muilla kys.lääke? On ollut muuten tuota hikoiluakin nyt...

Yhteistyössä