Hakutulokset

1. K

kaalikeittodieetti??

Mulla vika päivä menossa ja keitto kyllä on tökkinyt nämä viimeiset päivät pahemman kerran, onneksi tänään ei tarvii syödä kuin lautasellinen. Tosin olen dieetin aikana juonut päivittäin pari kolme kupillista kahvia ja xylitol purkkaa on myös kulunut. Tähän aamuun mennessä on painoa pudonnut 3,5...
  2. K

Cambridge kuuria kokeilleet!

Onko tosiaan niin hyvä ja tehokas kuin kehutaan ( 1,5-4kg/vko). Tosi kallishan se on, mutta jos tehoais niin voisin uskaltaa jopa kokeilla, vaikka en yleensä tällaisiin ateriankorvike juttuihin uskokaan :whistle: Kokemuksia kehiin ! ! ! :wave:
  3. K

Cambridge-kuuri!

Eikö kukaan oo kokeillu? :attn:
  4. K

Cambridge-kuuri!

Onkos kukaan kokeillut? On tosi kallis, viikko 55e, mutta jos olisi hintansa väärti niin voisin kokeilla. Kokemuksia? :wave:
  5. K

Peppuseksi

Päätin kokeilla minäkin peppujuttuja teidän viestien innostamana.. Suihkutin pimppaa ja samalla työnsin omaa sormea peppuun.. ja orgasmi oli MIELETÖN :p Vielä kun sais ukon innostuun näistä leikeistä..
  6. K

Te joille ei masennuslääkkeet sovi?

E-epa ja vahva pitkävaikutteinen B-vitamiini apteekista ainakin auttaa.
  7. K

Kukaan käyttänyt harkkahousuja? kokemuksia?

Meillä on 5 harjoitushousut ja 1 kestovaippa. Harjoitushousuja olemme käyttäneet jo lähemmäs 1,5 vuotta, mutta lapsi (kohta 3v) ei ole lähellekään kuiva, ei tunnista milloin pissa on tulossa eikä aina kestovaipallakaan kerro että se on märkä. Eikä suostu tekemään pissaa pottaan...
  8. K

Herbalife

Naapurini osti Herbalifea ja olen siitä itsekin kuullut. Nyt lähdin surffailemaan ja päädyin tänne. Olen laihduttanut aikaisemmin käydessäni OA-ryhmässä ja Painonvartjoissa. Molemmilla hyviä tuloksia. Olen vain huono pitämään yllä hyviä ruokailutottumuksia ja nyt vähän innostuin kun naapurin...
  9. K

ejakuloitko?

Mielenkiintoista... No sitten varmaan olisin itsekin huomannut, jos näin olisi tapahtunut. Ehkä "ejakuloittava" kokemus vielä puuttuu.
  10. K

ejakuloitko?

En kyllä ole ainakaan huomannut, eikä kukaan muukaan ole maininnut. Entä sinä itse?
  11. K

Suojahanskat seksissä

\ Tämä on HYVÄ vinkki,kannattaa kokeilla ehdottomasti :p
  12. K

ovulaatiotestit

Mikä on luotettava ovulaatiotesti?? Voiko niitä hankkia netistä?? KIITOS PALJON!!!!!
  13. K

<font color=yellow>Onpa harmaata

kokeilen kuinka tuo värjäys onnistuu

Yhteistyössä