Hakutulokset

1. A

Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

joku kyseli käynnistyksestä, sen takia olis käynnistetty, ku mulla synnytyspelko edellisestä kerrasta johtuen. Ettei kasva liian isoksi. Muuten, vieläkö facebook-ryhmä on olemassa? Vois liittyy, siellä varmaan vauvakuvia :)
  2. A

Meidän poika syntyi 24.2 klo 00.37. Painoa 3880g ja pituutta 52cm, raskausviikoilla 40+2. Aamulla ois ollu käynnistys, eipä tarvinnu käynnistellä. Lyhkänen synnytyskertomus. Synnytys meni hienosti, iltapäivällä kolmen maissa veristä vuotoa (limatulppaa), viiden maissa supparit 10min, kaheksan...
  3. A

Heippahei ja onnea kaikille vauvan saaneille :) Oon silloin tällöin lueskellu tätä, mutten palioo kirjotellu. Mulla la 22pvä eli nyt 39+5. "kiva" kuulla, että muillaki on kaikenmaailman vaivoja, itsellä myös nivuset ja alapää hellänä, jotenki tuntuu niin löystyneeltä jo paikat. Valkkaria...
  4. A

Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

Tuossa on mun blogi, jos joku haluaa lukea :) Pikku-Buu
  5. A

Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

harmittavia tosiaan kyllä noi suru-uutiset :( voimia heille!! Eilen oli eka neuvola ja ultra. Kaikki hyvin, yksi pienokainen löytyi ja sydän sykki hirveetä tahtia <3 Oli hymy herkässä, ja niin hassu kun liikkui tosi paljon. Rakas mieheni oli myös mukana ekassa neuvolassa. Muuten ihan ok...
  6. A

Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

Täällä ilmoittautuu yksi odottaja lisää! 22.2/-armi/26v/2. lapsi/OAS Elikkä toinen lapsi tulossa, viikkoja joku 10 menossa. Esikoinen täyttää kohta 8v, eli pitkä väli tulee lapsien välille :) Tuntuu hieman että pahaolo alkais jo helpottaan, syödä pitäs koko ajan! Päänsärkyä, etovaa oloa...

Yhteistyössä