Hakutulokset

  1. T

    Toinen lapsi 2014?

    heips! Minut voi poistaa listalta. Sellasta härdelliä tää yleinen oleminen, etten kerkee kun joskus lueskeleen, mutta kirjotteluun ei tunnu löytyvän aikaa millään. Joten kaikille hirveesti plussaonnee vielä tän vuoden puolelle!!
  2. T

    Toinen lapsi 2014?

    Heips! Taas mennyt hetki hiljaisuudessa palstailun suhteen. Aktiiivisesti kyllä olen käynyt lueskelemassa, mutta virtapiikki kirjotteluun on ollut kadoksissa. Olen palannut hetkellisesti työelämään kun mies on kotona, joten tuntuu että vuorokaudesta loppuu tunnit kesken :) . Onnea...
  3. T

    Toinen lapsi 2014?

    Hei taas! Täällä elellään jo pitkällä toista kiertoa eli kp 7/28 yk5 Ensi viikolla siis ovis ajankohdat kiikarissa, ja miten sattuikin että mies on koko viikon kotona, joten nyt se on tästä kierrosta tärpättävä, kun ei tiedä että koska seuraava mahdollisuus olis. Meillä täällä pojalla...
  4. T

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä ollaan taas odottelemassa huomisia menkkoja että pääsis kohti seuraavaa ovista. Nyt oon intoo piukassa kun mies lupasi järjestää itsensä töistä kotiin seuraavan ovulaation aikaan, vois saada edes jotain toiveita sitten tärpistä. Pomollensa vois tietenki keksiä sitten jonku muun syyn...
  5. T

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä päivittelisin kp 3/28 yk4. Näköjään kierto tasaantunut tuohon 28 päivään, helpottaahan se omiakin laskelmia sitten, ettei tartte turhaan jännitellä :p Tässä koitan tehdä kovasti toimintasuunnitelmaa tähän kiertoon, että kuinka saisin miehen kotio oviksen aikaan.. Täytyy varmaan jatkaa...
  6. T

    Toinen lapsi 2014?

    Heps! Täällä odotellaan menkkoja alkavaks.. eiköhän ne huomen aamusta näyttäydy. Meillä ei syksyksi kummempia suunnitelmia ole. Mä oon alkanu sillon tällön töissä pyörähteleen, niin poika saa olla millon missäkin hoidossa, ei tartte aina äiten naamaa kattella :). Ja nyt kun on tullu käytyä taas...
  7. T

    Toinen lapsi 2014?

    Täälläkin ollaan kesäkiiruilta taas kotiuduttu, ja voi taas kirjoitella. On tää kesä olevinaan niin hirveen kiireistä aikaa :) Täällä mennään jo 8/27-31 yk3 Mitään ihmeitä en viime kierrosta odottanutkaan, kun ei mene aikataulut ovulaation ja miehen työn kanssa yhtään yhteen :p , mutta silti...
  8. T

    Toinen lapsi 2014?

    Hei vaan pitkästä aikaa.. En oo aikoihin päässy koneen ääreen niin ei oo tullu kirjoteltua. Puhelimella oon käyny kyllä lueskelemassa mutta sillä ei viitti alkaa tarinoita kirjotteleen. Pahoittelu kaikille ikäviä asioita kohdanneille :hug: Täällä viimeks vannotin että tässä kierrossa en...
  9. T

    Toinen lapsi 2014?

    Isot onnittelut plussanneille! Täällä tänään KP 1/27-31. Eli kuukautiset alkoivat tällä kertaa päivää aikasemmin kun koskaan ennen. Olin jo melkeinpä täysin varma että raskaana ollaan, ja olinkin erittäin kummissani aamulla alkaneesta vuodosta.. Ja itseasiassa en edelleenkään ole ajatusta...
  10. T

    Toinen lapsi 2014?

    Siis en yhtään tiä voiko tää nenäverenvuoto milläänlailla oikeesti liittyä raskauteen, mutta kun ikinä muuten ei verta oo nenästä tullu kun viime raskaudessa, niin väkisinkin sen (yrittää) yhdistää siihen. Ensimmäistä saatiin yrittää vuosi, joten sen takia ei osaa edes ajatella että toinen...
  11. T

    Toinen lapsi 2014?

    Iltaa! Tässä oon kovasti ens viikolla alkavia kuukautisia odotellu, että pääsis jo uuteen kiertoon. Koska ovista en tässä kierrossa bongannu, niin ajatus raskautumisesta siirtyi automaattisesti seuraavaan kiertoon. Mutta tänään ajatus ehkä hiukan muuttuikin, kun alkoi nenästä vuotamaan verta...
  12. T

    Toinen lapsi 2014?

    Hei vaan kaikille! Olen aktiivisesti lueskellut ensimmäisestä raskausajasta saakka keskustelupalstoja, mutta ikinä en ole vielä keskusteluihin liittynyt. Muiden puolesta aina vaan jännitellyt, kuten nyt teidänkin kanssa :) . Mutta tämän tuskaisen yksin ajatteluni seurauksena päätin liittyä...

Yhteistyössä