Hakutulokset

  1. M

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Ihana pikkuporukka tuolla fb:ssä jo onkin :) Löytyisiköhän vielä lisää kesäkuisia meidän seuraksi. Minut voi tosiaan tännekin listalle lisätä eli mariet, la 7.6. 3.lapsi ja EKKS. En näköjään saa puhelimella tummennettua.
  2. M

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Moikka kaikki! Täällä olis uusi plussannut. La 7.6. ja kolmas lapsi olisi kyseessä :) Tulisin mielelläni fb-ryhmään mukaan :) laitan viestiä sara_lle.
  3. M

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Unelma2016, minulla meni edellinen raskautuminen juuri noin! Joku kp 23 tai jotain alkoi tuhru. Luulin että menkat ja kierto olisi jäänyt tosi lyhyeksi. Kesti päivän tai pari ja sit loppui kokonaan. Testasin negan. Siitä pari päivää niin haamun. Nyt tämä tuhruvuoto on kohta 9 kk reipas pieni...
  4. M

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Moikka, Liittyisin uutena mukaan :) Yritys on alkutekijöissään eikä listaankaan voi oikein mitään kunnolla laittaa kun kuukautiset ovat imetyksen takia vielä kadoksissa. Mutta tulee jos on tullakseen ja välillä testaillaan varmuuden vuoksi. Pari viikkoa sitten tein yhden testin kun...
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Meidän pieni antoi odottaa itseään mutta saapui viimein eilen (41+3) 11.8. Klo 8:20 pikalähetyksellä. 4:47 heräsin ensimmäiseen kipeään supistukseen. Ajattelin heti että tämä oli paljon kipeämpi kuin mikään aiempi vaikka supistuksia on ollut tässä raskaudessa paljon. Muutama supistus tuli...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Käyn ilmoittautumassa eli edelleen yhdessä kasassa. Vähän lohdutusta Pinsulille ettet ole ainoa ;) Tänään neuvolaan ja maanantaina yliaikaiskontrolli. Toivottavasti ei tarvitse mennä, mutta jos tarvitsee niin mielenkiinnolla kyllä menen koska en ole koskaan näiden kahden raskauden aikana...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Hyvää elokuuta täältäkin. Yhdessä koossa edelleen ja sekös ahdistaa. Olo on hyvä eikä mitään vaivoja edelleenkään ole, mutta tämä helle kyllä tekee elämän vaikeaksi kun ei ulkona oikein pysty olemaan. Ja esikoiselle kuitenkin pitäisi joka päivä jotain tekemistä keksiä ettei tulla hulluiksi. Taas...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Tuota juuri mietin, että en viitsi kyllä mitään alkaa siellä juttelemaan jos tuo melkein 5v on mukana. Mutta kun yleensä nyt ei mitään kovin syvällisiä siellä edes puhuta ja minulla ei mitään vaivoja ole, mistä tarvitsisi valitella niin periaatteessa se on vaan ne mittaukset. Pitää kysyä jos...
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Jospa sitä itsekin kirjoittaisi pitkästä aikaa. Se on tämä äitiysloma ja esikoinen kun ei pysty koneella istuskelemaan eikä puhelin kädessäkään viitsisi aina olla. Ja minulla on ainakin ihan kaamea pesänrakennus menossa kun olen illat laittanut kaikkea valmiiksi ja ommellut verhojakin...
  10. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea jennii ! Ihana kun näitä vauvoja alkaa pikkuhiljaa tulla lisää ja lisää :) Omia neuvolakuulumisia lääkärineuvolasta: Rv 36+3 (34+3) Paino 70,4 (70,6) -100 g /vko ! :) RR 132/83 (135/86) Prot/Gluk -/- (-/-) Hb 132 labrassa viime viikolla (113) Sf 32 (28,5) Kävi viime kerralla...
  11. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Jospa minäkin aktivoituisin tällä puolella pitkästä aikaa. Äitiyslomalla sitä on niin paljon kiireisempi kuin töissä ettei ehdi kirjoittaa :D Viikko siis nyt vietetty äitiyslomaa ja mukavasti on mennyt kun mieskin on lomalla tällä hetkellä :) Onnea Mörbid ja MiNalo vauvoista. Toivotaan...
  12. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Minulla on toinen poika tulossa eikä linea negraa ole koskaan näkynyt. Eli en usko oikein noihin merkkeihin mitä eri sukupuolen vauvoista sanotaan. Hienoa Mirka J, että istukka on siirtynyt. On tuo kyllä varmaan stressaavaa kun joutuu niin pitkään odottelemaan tuomiota. Tai ehkä siinä ehtii...
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Onneksi Mmaria selvisit säikähdyksellä. Raskausmyrkytys kuulostaa kyllä kaikkea muuta kuin mukavalta. Me mennään tutustumaan sairaalaan varmaan tuossa kahden viikon päästä. Täällä pääsee uudelleensynnyttäjät käymään tutustumassa ja on esittely aina muistaakseni keskiviikkoisin tiettyyn...
  14. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    MiNalo, onpa kyllä jännää että vauva tuleekin noin paljon aiemmin. Tai voihan se kenellä vaan tietysti aikaistua jos syntyykin etuajassa, mutta että tietoisesti pitää nyt valmistautua että ei missään nimessä mene laskettuun aikaan asti. Onneksi tuota seurataan noin tarkasti! Olisi aika järkytys...
  15. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Minäkään en haluaisi käynnistykseen koska on sellainen kuva että ne supistukset olisi voimakkaammat. Enkä halua sektiota eli jos tämä vielä päättäisi kääntyä perätilaan niin mielummin yrittäisin silti alakautta jos vaan lääkäri olisi sitä mieltä että pitäisi onnistua. Jotenkin sitä ennen ehkä...
  16. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Te olette olleet niin ahkerina kirjoittajina täällä viikonloppuna :) Minua ei ole katetroitu eikä annettu peräruisketta eli ainakaan Kätilöopistolla ei ole rutiiniotimenpide. Mutta kuten monet jo sanoi, niin niissä kivuissa ja siinä tilanteessa mikään ei tunnu niin ahdistavalta kuin etukäteen...
  17. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Meillä on nyt taas astetta enemmän tarvikkeita hommattu kun eilen kauppareissulla ostin pienelle vaippoja valmiiksi. Oli kahden Pampers-paketin ostajalle Lentsikat-elokuva kaupan päälle, niin pakkohan se oli hyödyntää kun kuitenkin on vaipat ostettava ja esikoinen erittäin mielissään kun sai...
  18. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Minulla puolestaan jäi rinnat imetyksen jälkeen koon isommiksi kuin mitä olivat ennen ensimmäistä raskautta. Ja nyt siis jo siinä koossa kuin viimeeksi imetyksen aikana :headwall: Ja tuo henkinen valmistautuminen imetykseen on kyllä varmasti suurimmalle osalle tarpeen. Ei ollut helppoa...
  19. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Juurikin tänään olen katsellut noita isyys-/sisaruspakkaus juttuja ja ainakin Tikkunekku -verkkokaupassa näytti olevan isi-juttuja Tikkunekku - Isyyspakkaus . Lahjakorttitekstit sain myös kirjoitettua isälle ja isoveljelle äsken. Eli meidän pakkaukseen tulee todennäköisesti: - Lahjakortteja...
  20. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Minä ajattelin pakata sairaalakassin siinä äitiysloman alussa eli kesä-heinäkuun vaihteessa. Tavallaan tuntuu että sehän töröttää siinä sit viikkotolkulla odottamassa mutta lähtö voi olla nopea enkä halua että mies tuo sit sairaalaan kaikkia ihan vääriä tavaroita :D Varmaan aika samanlainen...

Yhteistyössä