Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    shantaram täällä kanssa yksi "vain vähän lihonut" eli hyvin olemattoman vauvamasun omistaja:) Viikkoja minulla jo 22+3 mutta ei tosiaan juuri huomaa että raskaana olen, töissäkään ei kukaan tiedä asiasta:) SaraTuulia 22+3
  2. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Hei Wawee, laitoin sinulle viestillä pyynnön päästä facebook-ryhmään:) Minustakin on hyvä että täällä saisi jakaa kaikenlaiset raskauteen liittyvät asiat ja tuntemukset, niin hyvät kuin huonotkin, koska epäilen suuresti että kenenkään 9kk olisi aina pelkkää ruusuilla tanssimista vaikka...
  3. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Minutkin saa lisäillä tuonne listalle kun kerkiää, ja tiedothan olivat: SaraTuulia/22v/1.lapsi/SeKs ja poikalupaus:) ja LA on 6.11 niin ja tässä on tullut nyt jonkinverran esille joku tämän ryhmän Facebook-ryhmä? Millähän tuonne pääsisi vai onko vielä olemassa? SaraTuulia 22+1
  4. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

    Isoimmat voimahalit sinulle ja miehellesi luna!:hug: tosi surullinen juttu, toivottavasti olisi jatkokontrollissa edes jokin pieni valonpilkahdus ja toivo paremmasta! Tai edes mahdollisuus toiseen mielipiteeseen :/ Voimia teille<3 SaraTuulia 22+0
  5. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Poks 22+0!:D Tuo painonnousu josta ylempänä oli puhetta, vaivaa kyllä jokseenkin minuakin:s Vaikka kyse on maailman ihanimmasta asiasta ja tottakai on luonnollista että paino nousee, mutta kun on jokus saanut laihdutettua on rankkaa katsoa kun se kaikki tuleekin nopeasti takaisin.. Koska...
  6. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Iso :hug: sinulle anskuli79, rakkaista lemmikeistä on vaikea luopua. Meillä koiralle on vuoden sisään mahtunut kaksi silmäleikkausta, yksi kumpaankin silmään ja leikkauksen vaihtoehtona oli lopetus. Nyt tiputellaan tippoja ilmeisesti lopun ikää, mutta se on pieni vaiva siitä jos toinen saa elää...
  7. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Voi onnea kaikille uusille ultrakuulumisista!:) Tervetuloa marraskukka! Onko kellekkään tähän mennessä kehittynyt minkäänlaisia pelkotiloja/ajatuksia synnytykseen liittyen? Itse odotan kovastikkin marraskuuta, mutta joitain hieman jännitystä herättäbiä ajatuksia on herännyt ja joihin...
  8. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Nyt on rakenneultrassa käyty ja meille on tulossa selvä poika!:) Eihän nuo veikkaukset ikinä varmaan 100% ole, mutta itsekkin kyllä niin selvästi sain todistaa kuvasta vehkeiden olemassaoloa että kumma jos ei se poika ole:D Koko oli jotain lähemmäs 400g ja kaikki rakenteet olivat kunnossa ja...
  9. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Juuh mietittiin kanssa että kait se johtuu siitä että minäkin olen rakenteeltani aikas hoikkaa sorttia:) Tuntuu kyllä niin tapauskohtaiselta tuokin asia, oli ruumiinrakenne sitten mikä hyvänsä:) hämmästyttävää kuitenkin todeta kuinka todellakin erilainen jokainen tuleva äiti on ja joillakin on...
  10. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Pakko nyt kysellä että kuinka näkyvästi kullakin on maha tässä vaiheessa tullut esiin? Noista napakoruista kun oli ylempänä juttua ja kun sellaisen itsekkin omistan, niin tuntuu siltä että oma maha on kauhian piäni kun minulla ei näyttäisi korun kanssa olevan mitään hätää varmaan vielä pitkään...
  11. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Mulla liikkeet tuntuu selllaisina isompina ja pienempinä "muljahduksina":) välillä syvemmällä mahassa ja välillä taas tuntuu että joku on tosissaan tulossa vatsanpeitteistä läpi. Alkuun tuntui siltä kuin olisi ollut ilmaa kehossa, vain väärällä puolella kroppaa näin ihanasti sanottuna:D Ja...
  12. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Minulla on liikkeet tuntuneet (ja näkyneet! :D) selvästi jo muutaman viikon, ja aika aktiivinen kaveri tuntuu olevan kyseessä:) Mahassa zumbaillaan kyllä siihen malliin:p Rakenneultra meillä on tiedossa torstaina, vaikka jostain syystä olen koko ajan ollut siinä uskossa että 27pv. on...
  13. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Hei ihan mahtavaa susupala! Kuinka sattuikaan:) Ehkäpä tosiaan joskus törmätään:) SaraTuulia 20+1
  14. S

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Hei kaikille! Täällä taas yksi uusi esikoistaan odottava lisää marraskuisiin:) LA meillä on 6.11 ja Seinäjoen keskussairaalassa pitäisi näillä näkymin sitten kaiken jännän tapahtua. Nyt siis viikoilla 20+1 ja viimeisin neuvolakäynti oli eilen jossa kaikki oli edelleen hyvin ja lapsonen jatkaa...

Yhteistyössä