Hakutulokset

  1. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Huomentapäivää!! Täällä elo on seesteistä, ei mitään raportoitavaa olojen suhteen eli olo/fiilis on normi. Liikkeitä tuntuu päivittäin vai sanoisinko tunneittain, koko aika, yötä päivää, kauhee on sätkimään. Nukkuukohan hän ikinä?!? Ilmeisesti ainakin silloin ku mä raadan töissä, ni hän...
  2. R

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Kehtaako tänne enää kirjotella ku viime kerrasta on...kauan. No, mutta olen back in business eli olin lamaannuttavan väsymyksen kourissa ja kun väsymys alkoi hiipua tuli tilalle kuvotus. Siinähän se kesäloma sitten menikin. Jota kuinkin kun 12 vkoa tuli täyteen, olo alkoi helpottaa, nyt...
  3. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Pahoitteluni kaikille surun kohdanneille :( Ai niin, pitäiskö sinne neuvolaankin soittaa? Ekan raskauden kohdalla kun tikku näytti kahta viivaa, samantien oli neuvolat sovittu, verikokeet varattu ja hyvä ettei pinnasänky jo koottu. Molemmat raskaudet on ivf:n tuotoksia ja siis todellakin...
  4. R

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Jospa minäkin nyt liityn vaikkakin kovin alussa ollaan. Minäkin siirtyisin suoraan fb:n puolelle. Toki voin ja yritän tännekkin kirjoitella, kunhan tässä pääsee taas sinuiksi koko raskausasian kanssa :) Rumba/La 19.2./2.lapsi

Yhteistyössä