Hakutulokset

  1. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Nimia: Olen laittanut sinulle yksäriä :)
  2. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tuul1a: Minä ainakaan en ole vielä liittynyt faceen, joten muutamia meitä on vielä tälläkin sivustolla :) Kesalka: Kyllä tuolla Ozbabyssa on jonkinlainen valikoima liivejä, joten sinne vain shoppaamaan. Siellä näytti myös olevan ale, joskaan en nyt muista koskiko se myös alusvaatteita.
  3. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Lääkäreistä löytyy tosiaan eroja. Me kävimme kunnan tarjoamassa rakenneultrassa ja kovin epävarma olo jäi. Lääkäri ei oikeastaan kertonut mitään, vaan itse jouduin utelemaan asioita. Ensimmäisestä raskaudesta kun on kyse, en oikein osannut edes kysyä oikeita asioita. Moni asia sitten...
  4. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Minä myös suosittelen tuota Ozbabya. Jos satut vierailemaan Helsingissä, Kampista löytyy ihana äitiysvaatteita myyvä liike nimeltään Bebes. Itse olen ihastunut love2wait:n vaatteisiin ja tämä liike ainakin myy niitä :) Liikkeellä on myös nettisivut, joskin valikoima siellä on suppeampi.
  5. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Elle_ Ultra meni ihan hyvin. Lääkäri oli kesätuuraaja, joten kovin varma kuva ultrasta ei jäänyt. Kaikki kuitenkin oli hänen mukaansa kuten pitää. Ehkäpä käymme vielä varmistuskäynnillä yksityisellä. Minunkin istukka on edessä, enkä todellakaan ole tuntenut minkäänlaisia liikkeitä. Ja usko vain...
  6. P

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Hei! Täällä yksi tuleva äiti ilmoittautuu mukaan keskusteluun. Ensimmäinen raskaus kyseessä ja ikää 34v. Mikään helppo tämä raskaus ei ole ollut: voimakasta pahoinvointia, kipuja ja kaupanpäälle refluksitauti. Innolla odotan saapuvaksi keskiraskauden seesteisen vaiheen ;) Asun Turun...

Yhteistyössä