Hakutulokset

  1. E

    Clomittaret 2013

    No niin, eilen sitten alkoi kunnon vuoto. Neljä päivää kesti sitä tuhruttelua ja nyt sitten senkin edestä, heh :) Ihan hyvä että vihdoin alkoivat, niin pääsee uuteen kiertoon ja uuteen yrittämiseen. Huomenna pitää sitten taas clomit aloitella. Meillä on kyllä aika sama, eli seksiä...
  2. E

    Clomittaret 2013

    Grill tai sitten tuut tänne minun kanssa valittamaan mitä clomit ovat tehneet kierrolle ja mitä nyt kuuluu tehdä ;)
  3. E

    Clomittaret 2013

    Mulla tää omituinen kierto se vaan jatkuu. Mitään kunnon vuotoa ei edelleenkään ole alkanut, tuhruttelukin alkaa olla vähän loppumassa. Tein aamulla raskaustestin ja negaa näytti. Mitähän tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Clomeja en aloittanut kun ei ole tullut kunnon vuotoa ollenkaan. Pitäisköhän...
  4. E

    Clomittaret 2013

    Kiitos kaikille vastauksista. Viime kierrolla kun oli eka clomikierto, oli kans niin että päivän tuli pientä tuhrua ja sit alkoi kunnolla vuoto. Ihmettelen vaan kun tää tuhru on nyt kestänyt kolme päivää. Mutta odotellaan ja kattelaan, eiköhän se kunnon vuoto ala jo viimeistään huomenna...
  5. E

    Clomittaret 2013

    Mulla on kyllä taas niin ihmeellinen tilanne, osaakohan kukaan auttaa? On siis toinen clomikierto menossa, ovistesti näyttää plussaa kp19. Kierto on nyt ollut 29-30pvää. Perjantai-iltana, joka oli kp31 tuli pyyhittäessä vähän vuotoa, ajattelin että yöllä alkaa menkat kunnolla. No eipä...
  6. E

    Clomittaret 2013

    Niin ja sit kun joku kerkeää, niin mulle voi tälle päivälle päivittää kp1, kiitos.
  7. E

    Clomittaret 2013

    Sain keskiviikkona verikokeiden tulokset ja keltarauhashormiarvo oli kp22 11. Pitäisi olla 12-69. Tosin mulla lääkäri oli sitä mieltä että arvo ei ollut kerennyt kunnolla nousta, koska ovistesti näytti plussaa vasta kp19. Se mikä on varmaa, ovulaatio clomeilla tapahtuu, koska tänään alkoi...
  8. E

    Clomittaret 2013

    Ihanaa että joku jaksaa olla kuitenkin positiivinen :) Ja kyllähän tässä itselläkin on ihan positiivinen fiilis ja innolla odottaa tulevaa ja mitä tapahtuu, välillä tulee vaan epätoivoinen olo. Mulla ei silleen toisten lapsista tule kateutta, varsinkaan siskon, mutta asiaa ajattelee enemmän...
  9. E

    Clomittaret 2013

    Kyllä sitä niin usein miettii miten tämä voi olla niin helevatan vaikeeta, kun kuitenkin aika luonnollisesta tapahtumasta puhutaan. Eihän näille ongelmille mitään voi, mutta vetää kyllä mielen aina niin matalaksi..... Mun siskolla on kaksi poikaa ja heidän kanssa vietetty aika ei koskaan...
  10. E

    Clomittaret 2013

    Mulla sitten vihdoin tänä aamuna klo 06 ennen töihin lähtöä CB:n ovulaatiotesti näytti iloista hymynaamaa. Tulihan se sieltä! Kp on 19, eli aika myöhään taas. Ihmettelen kyllä suuresti miten se clomien määrä per päivä ei vaikuta mitenkään?? 1tab/pvä testi positiivinen kp18, 2tab/pvä testi...
  11. E

    Clomittaret 2013

    Heippa, Josko sitä kaiken pähkäilyn ja juttujen seuraamisen jälkeen uskaltautuisi yrittää astua joukkoon mukaan. Oma tarinani on tämä: Pillerit lopetettu 08/12 8v. käytön jälkeen. Ensimmäiset 4kk menkat tuli normaalisti, senn jälkeen loppuivat kun seinään. 02/13 menin gynelle ja hän...

Yhteistyössä