Hakutulokset

  1. C

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Yök! Täällä oksettaa kanssa. Aamulla pahiten, mutta kokopäivän on äklö olo. Pari kertaa on meinannu tulla ylös, mutta oon toistaseksi onnistunut pitään kaiken sisällä. Eipä kauheesti lohduta, että nyt vasta 6+0, eiks pahoinvointi oo pahimimllaan viikolla 9-11? Oon kateellinen teille joilla ei oo...
  2. C

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Missä vaiheessa ootte yleensä kertonut työnantajalle? Mulla siis vakituinen duuni, jossa oon ollu yli 1,5 v, IT-alalla. Mietin vain, että missä vaiheessa ois hyvä infota. Varmaankin viimestään sitten kun raskaus alkaa mainittavasti näkyyn. Aattelin olla kyllä jouluun asti töissä ja sit pitää...
  3. C

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Apr17 mä ajattelin kanssa odotella np-ultraan asti, onhan se aika toki pitkä, kun nyt viikkoja vasta 5+0 kasassa, mutta jotenkin uskon, että kaikki menee hyvin. Oireita mullakin on ollu aika vähän, nyt ne "menkkakivutkin" on loppunu, mitä oli viime viikolla plussaamisen aikoihin. Rinnat on...
  4. C

    Helmikuun helmet 2014 *kesäkuussa*

    Kaippa uskaltaudun minäkin tänne ilmoittautua, eli toissapäivänä tuli selkeä plussa kp 28/25, ehkä hieman yllättävästikin, koska varsinaista yritystä raskautumiseen ei ollut, joskin vauva on hyvin toivottu :) Eli laskurin mukaan LA 4.2. / cria_guervos/ ikä 32. ja 1. kyseessä :) ja 4+5 viikolla...

Yhteistyössä